16.10.19

Orchidej

Poprvé jsem zapomněla,že 16.říjen je výročím naší svatby.Už 48 let.Šli jsme dnes okolo květinářství a manžel mě táhnul dovnitř,abych si vybrala orchidej.Říkám si,co blázní,vždyť nic nemám.Normálně mně kytky nekupuje.Chvíli mně trvalo,než se mi rozsvítilo.Měli jsme léta pěkná,horší,ale výročí svatby jsme vždy drželi.Hlavně manžel.Jezdívali jsme na podzimní dovolené,později mě vzal na výlet a v poslední době na večeři.Teď mám radost z orchidejky.Mám jich doma sedm,ale nyní nekvete ani jedna.Horké léto jim dalo asi zabrat.Dokonce nemají ani poupátka.Všechny mně na vánoce kvetly,říkala jsem jim vánoční orchideje.Tak se raduji z té nové.Vybrala jsem si fialovou.Já manželovi koupila samé praktické věci.




Hezký večer

9 komentářů:

  1. Hodný a pozorný manžel Jituško.Orchidej je moc hezká,mám taky takovou,dostala jsem ji před 5 lety od syna a daří se jimoc dobře často mi kvete.

    OdpovědětVymazat
  2. Je nádherná přesně takovou jsem dostala od syna ale umřela měla nějaké breberky, stále zkouším jestli jí vyléčím :-( To je krásné, je vidět že muž Tě stále miluje♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná orchidej. Mám podobnou a právě ji začínají opadávat květy. Jedná mi kvete růžová a dvě mi letos zašly. Jednu jsem prosadila a zatím některé, ale uvidím...Třeba ji to pomohlo. Jinak vám blahopřeji s přeji vám oběma hlavně hodně zdraví a ať se vám dobře daří🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 . My jsme slavili 11. září 49 let. Až se člověk diví, jak ten čas letí....🤔

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, je nádherná!
    Přeji vám ještě hodně šťastných a spokojených let. Už my, s našimi 31 roky jsem raritou, co teprve vy :o) Krásné!
    Moc zdravím a přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná orchidej***** Já má doma 3 orchideje. Je to moc hezké když je manžel takto pozorný. Také mi dával k výročí květiny, ale bylo to spojené s narozeninami, My bychom letos oslavili 30.4. 49 let, ale bohužel jsme se toho nedočkali.

    OdpovědětVymazat
  6. Jíťo, gratuluji ke společným rokům, manžel je pozorný a orchidej je nádherná. Tak ještě hodně moc společných let přeji 🌺💞🌹

    OdpovědětVymazat
  7. Jitulko také mám plno 10 a 6 mi kvetou a kvete to stále raz jedna a pak zase druhe daří se jim tam máš ji nádhernou ta barvička .

    OdpovědětVymazat
  8. Jitka to je nádherná orchidea a krásna farba...... mne moja kvitla 2x a teraz nič len listy mam nové a nové ale kvet žiadny :(.....................

    OdpovědětVymazat
  9. Děvčata,všem moc děkuji

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení