31.10.19

Krmím ptáčky

Venku přituhuje a tak nezapomínejte krmit ptáčky.Odměnou je vám za okny úžasná podívaná.Pořád čekám,kdy přiletí dlask,čížkové a třeba i čečetky.Zatím je to hejno sýkorek a brhlíci.


Baví nás s vnučkama studovat na fotografiích detaily ptáčku.Vypadají jako plyšové











 









V listech stromů jsem přeci jen objevila něco nového.Mohla by to být samička zvonka zeleného.Sameček má více zbarvené bříško..Je to focené na velkou vzdálenost a ještě udělán výřez.




Na modřínu jsem objevila i strakapuda.Bohužel z několika fotek jsem vybrala jednu,která byla nejostřejší.Když není pevná ruka na zmáčknutí spouště,je i stativ k ničemu.Ale bez něj by to nešlo vůbec.Mrzelo mě to.Strakapud má na zobáčku napíchnutý ořech.


Koncem září se začali v koruně stromů houfovat drozdi,bylo jich snad deset.Ti už někam uletěli,na krmítko nepřijdou




Pořád budu čekat na další ptáčky na krmítku,snad se dočkám.Možná,že chodí,ale já u okna zrovna nejsem.
Mějte hezké dny


16 komentářů:

  1. Moc krásné fotečky ptáčků. Strakappud velký nám ničí fasádu na domě. Dělá si tam spižírnu, ka
    m si schovává zásoby na zimu. Bohužel to de
    la na více místech a nedá se tomu zabránit . Zvonky jsem tu ještě nezahlédla. Asi jsou ještě v lese. Na krmítko mi přilétá brhlík lesní, vrabci polní, kosi černí , sýkory koňadry a modřinky a zahlédla jsem už i dlaska tlustozobého.

    OdpovědětVymazat
  2. Božinku tak to je něco tak úchvatného,hned je mi veseleji Jituško opravdu moc hezké fotečky líbí se mi moc♥👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  3. To je něco krásného Jituško...

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu, nádhera! Kochám se!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Opět radost pohledět, nádherné fotky, Jituško. :) Kochám se, kochám. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jitka nádherné si zachytila tie vtáčiky do detailov --úžasné**********************

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotečky Jíťo , máš krásnou návštěvu 🌞🌿🌻🌼♥️🦋🐞🌷

    OdpovědětVymazat
  8. dálší nádherná serie fotek Jituško ****** 💕🌞💩🍁 🐶😘👭 🍀

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení