4.10.19

Podzim

Podzim.Po horkém létě jsem se na něj těšila.Vždy jsem se s létem nerada loučila,ale poslední dva roky jsem zjistila,že třicítky jsou pro mě vyčerpávající,pokud je netrávím u vody a s podzimem přišla velká úleva.A tak se z něho raduji.Raduji se i z deště,který konečně přišel a má zatím výdrž.Užívám si procházek se psem s čerstvým větříkem a dýchám krásný vzduch provoněný deštěm a vůní podzimu.
Fotografie jsou z posledních našich výletů a procházek



























































Přeji Vám pěkný víkend.U nás budou vnučky a tak bude práce a zábavy nad hlavu.

18 komentářů:

  1. Nádherné fotky Jituško. Líbí se mi ten brouček, který asi sežral ten list a nechal jen pletivo i kapičky na chmýří. Kapička v trávě také ráda fotím. To jsou opravdu zdařilé a moc krásné záběry.Také jsem dnes na zahradě trochu fotila. Ani ještě nevím, jak to dopadlo. Měj krásný víkend Jituško.

    OdpovědětVymazat
  2. Fantastické foty Jíťo. Kapičky jsou jak korálky, moc se mi líbí. Jak krásn+ kvetou růže i fuchsie- skvělé ❤❤🌺🌺🌺❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Kytky jsou focené u dcery na zahradě

      Vymazat
  3. Podzim po dešti vystižený v celé své kráse a barevnosti. :) Nádherné, radost se dívat :) Uchvátil mě záběr brouka, jak se krmí na zimu a je ho pěkně vypasený kus. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Máš pravdu,že je brouk pěkně vypasený

      Vymazat
  4. nádherné fotky Jituško********* kapičky na fotkách jsou supeeer*****

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuš,děkuji.Kapičky jsou vděčné téma,ale už se s něma musím krotit

      Vymazat
  5. To jsou povedené fotečky Jituško, kapičky opět boží, jé a ten brouček to je nádhera opravdu se mi líbí moc hlavně ty růže za které díky, já mám moc ráda růže i když mají trny :-)Hezký víkend přeji♥

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, i já se nerada loučím s létem, ale čím jsem starší, tím víc se učím na každém období hledat něco hezkého.
    Přeji krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Ještě nedávno jsem říkala,že bych chtěla žít tam,kde je pořád léto.

      Vymazat
  7. Jitka nádherné fotky si vytvorila .. Mne sa veľmi páčia tie kvapky vody to je niečo tak úžasné********************************

    OdpovědětVymazat
  8. Jitko, léto mám asi nejradši, ale každé roční období má svoje a na každém si najdu něco krásného. Parádní fotky.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Také jsem měla léto nejraději.Však mi bude sluníčko brzy chybět

      Vymazat
  9. Wau wau nádherné fotečky ty kapky vody tak to je nádheráááááááááááá určitě máš moc dobrej foták že to jde tak nafotit nádheráááááááááááááááááááááááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško děkuji.Foťák mám dobrý,Nikon zrcadlovku a jsem s ní moc spokojená.

      Vymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení