22.11.19

Ptáčci

Další fotografie z výletu teprve připravuji,ale měla jsem připravené ptáčky na krmítku.Pořád chodí sýkorky a brhlík,jako by ze sídliště všichni ptáčci někam zmizeli.Nevidíte u nás kosa,vrabce,ale ani hrdličky a nebo holuby.Ale na strom před okny létá pravidelně strakapoud.Brzy ráno,když je ještě šero,což se mi moc dobře nefotí.Teprve velkým objektivem jsem ho náhodou zaregistrovala.

Přesto se mi podařilo vrabce vyfotit.Když jsem čekala na manžela v Mladé Boleslavi a procházela sídliště objevila jsem v křoví plno vrabců.Nechápu,že zrovna v poloze ve dřepu a s objektivem ve křoví se mi podařily docela ostré fotky.





Na stromě jsem objevila i hrdličku.



Koupila jsem nové,zelené krmítko.Líbilo se mi,že je jiné.Manželovi se nelíbí a říká mi,že jsem s ním ostatní ptáčky odradila.

Brhlík ze začátku nechodil,ale teď je tu už pravidelně




Sýkorky chodí pořád.Ale jenom sýkorka modřinka a koňadra.












Na modřínu jsem objevila stehlíka.




Strakapoud byl hodně daleko.Fotografie jsou výřezy a tím se kvalita dost sníží,ale když jsem ho zahlédla,neodolala jsem.




Sýkorky



Pořád čekám,že se objeví jako každý rok hýlové a dlask a také by se mohly objevit jako loni čečetky.

Přeji Vám hezký víkend




22 komentářů:

  1. Super jsi je vyfotila Jituško******* moc pěkné fotky*******

    OdpovědětVymazat
  2. Jíťo, to jsou skvělé fotky ptáčků, moc se mi líbí 🌺🍁🍀🌲🐈🌹💕

    OdpovědětVymazat
  3. Jitule,tak jsem se dočkal.Je zajímavé,že nejostřejší máš snímky vrabce,kdy jsi foťák držela v ruce a více jsi s ostrostí asi zápasila,když jsi měla stativ.Fotky se mi líbí všechny,fotky vrabce jsou opravdu perfektní.Tam ti nemám co vytknout.Trénuj,mám z tebe radost a těším se na další.Karel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karle,děkuji.Zajímavé,co?Pilně trénuji neboj.Ale zrazují mě ruce

      Vymazat
  4. Jitko, vyfotit ptáčky je opravdu těžké a Tobě se to krásně povedlo. Ta sýkorka na zeleném drátu je nádherná, vypadá jako plyšová.
    Měj prima víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Proto mě tolik baví detaily.Přesně tak vnímám i já sýkorku

      Vymazat
  5. Krásné a pro mě nedostižné focení!
    Jituško, přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné Jituško.Hezké ráno.

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky samozřejmě krásné....a krmítko jde přece přestříkat třeba na hnědo......hezký den všem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miládko,děkuji.Ona ta zelená už trochu vybledla.Myslím,že se mi manžel chystá koupit jiné krmítko.Jak se mu něco nelíbí,tak je to skoro jisté.Budu mít dva ať si ptáčkové vyberou

      Vymazat
  8. Jitulko tak to máš nádherné fotečky jak krásně jsi to nafotila jo ptáčky se těžko fotí hned uleti ale na tom krmitku jsou super děkuji..********************* hezký víkend přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško,děkuji.Mám připravený stativ s foťákem u balkonu.S mýma rukama bych to nesvedla.

      Vymazat
  9. krásné fotky...krmítka už máme taky připravené..Sv.

    OdpovědětVymazat
  10. No pááni tedy Jituško já mám radost, tak to je nádherná podívaná fotografie jsou jako živé líbí se mi moc a díky za opravdu krásné pokoukání jsi šikulka-fotografka ♥ 1* 🌹💖🌹👱

    OdpovědětVymazat
  11. ahojky Jitka.... nádherné fotky si vytvorila....prešla som si ich 2x.Vtáčiky sú velmi pekné...díky že som to mohla vidieť**************************

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení