1.3.20

Brniště,sochy ve skalách

Projděte si se mnou stezku Sochy ve skalách v Brništi.Šli jsme ji s manželem sice obráceně,ale pro Vás jsem to vzala opravdu od začátku.
Stezka vznikla díky umělcům z Čech a Německa v roce 2018 podél původní úvozové cesty,kde se lámal pískovec.K tvorbě byly tudíž použity již dříve lidskou rukou opracované skály.Po stezce Vás provedou trollové,lesní bohyně a strážci lesa v různých podobách.






Ve skalách se mi líbí všude díky tatínkovi,který nás brával skoro každý víkend do Skaláku v Českém ráji.




V Libereckém kraji pořád prší a tak je cesta blátivá.




Brána do skal



  





Silueta ženy nazvaná Myslivcův sen.O ní prý sní myslivci,když sedí na posedu






Strážce lesa





Jsou tu různí trollové


Bleky ulovila opět ten největší klacek




















Král Jiří bojující s drakem.Na fotografování tu bylo málo místa a setkali jsme se tady se skupinkou  děti a paní učitelka je tu fotila.Tak jsem krále a draka musela vyfotit zvlášť.






Pro odpočinek



Sochy ve skalách se mi líbily.Byla to příjemná procházka a mohu jenom doporučit.
Hlavně,že jsme nezmokli,protože,jak jsme se blížili k Liberci spustil se déšť.Kazí nám v poslední době všechny naše výlety.Ale, příroda vodu potřebuje.
.U nás v sobotu sice sněžilo,ale jen to dopadlo na zem,už z toho nic nebylo.
Mějte hezké březnové dny a budeme se těšit na jaro.





30 komentářů:

  1. Jituško to je nádhera..U nás také prší.Hezký den....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,děkuji.Zdá se mi,že je té vody už nějak dost.Nikam se nedá jít ani jet.

      Vymazat
  2. Jitu to je nádhery 💙.. moc děkuji za úžasný typ na výlet. Lesy a skály to máme moc rádi.
    I u nás se včera vločky objevily.. ale byly v okamžiku pryč. Krásný březen ti přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni,děkuji.Jsem ráda,že mohu ostatní nějak inspirovat

      Vymazat
  3. Už jsem psala u Patrika, který měl skály z Kokořínska, že skalní města a útvary mám hodně ráda. Tady u nás je něčeho takového minimum díky tomu, že zde jsou prapramořské sedimenty čili opuka. Ta při zvětrávání tvoří ostré pláty a hroty, Za to se v ní nachází spousty zkamenělin. Já mám na zahradě několik kamenů které jsem vykopala ze záhonů kde jsou zkamenělé mušle a jiné prapotvory.

    OdpovědětVymazat
  4. Jíťo děkuji za tu krásnou procházku. Úžasné vytesané sochy ve skalách, tyto vidím poprvé ☀️❣️🍀🥰🌷 SUPER ☀️❣️🍀🥰🌷

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, tam by se nám moc líbilo a Aaronovi taky :o)! Už jsem si to místo uložila, kdyby náhodou. Moc děkuji za info a přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Třeba vás to v tyto končiny zavede,Ono je tam těch zajímavostí více

      Vymazat
  6. Děkuji za báječnou procházku a prima tip na výlet. :-D Narodila jsem se v Rumburku a od dětství jsme podnikali výlety do Českého Švýcarska, které bylo opravdu blízko. Prázdniny jsem pravidelně trávívala v Českém ráji. Ráda se vracím na obě místa, skály mě přitahují, švagr byl horolezec a zdolal spoustu věží. Také o nich uměl báječně vyprávět. Prošli jsme Adršpach, Broumovské skály, Kokořínsko.
    O Brništi jsem neměla tušení a o to víc jsem překvapená.
    Hezkou neděli :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář.Skalní města mám také ráda a pár jsem jich navštívila.

      Vymazat
  7. Já nemám slov Jituško,další místo které neznám ani jsem snad neslyšela, že něco tak krásného u nás je.Opravdu žasnu,nádherná procházka, překrásné sochy,Bleky bez klacíku ani ránu ona je opravdu miláček♥Jsem překvapená jako Bětuška,ale mám z Tvého výletu nádherný pocit opět ještě zhlédnu;-) Fakt SUPÉR Děkuji moc, tak ať vám přeji hezké počasí na další výlet a na který se opět budu těšit!Hezké březnové dny přeji♥..(◕‿◕)💖🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.Já výlety vyhledávám všelijak.Mám ráda místa,která nejsou tak známá.O těchto sochách jsem četla,když je tam vytvořila a hned se na ně chtěla podívat.S výletováním je to těžké.Pořád prší a když náhodou ne,tak je zase manžel v práci.

      Vymazat
  8. Jitko, také jsem ještě o Brništi neslyšela. Skalní města mám ráda. Nejblíže máme Toulovcovy Maštale. A to jsou takové mini skalky. Dík za tip, o prázdninách tam pojedeme s vnoučaty. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Na výlet s vnoučaty je to jako stvořené.

      Vymazat
  9. No já zírám jako blázen, to je zase krása.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. Takže Brniště si zapisuji do seznamu potenciálních cílů k výletu! Už ty dřevěné sochy se mi moc líbily a teď ještě tohle!!! Nádhera! Díky za představení!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář a jsem ráda,že mohu inspirovat

      Vymazat
  11. Nádherná vycházka Jituško,sochy Vám vycházku vylepšili. Nádherné fotky jsi udělala***********. U nás vůbec neprší, napadne sníh a do dvou dnů roztaje. Dnes od rána je teplo a svítí sluníčko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květu,děkuji.Už mě počasí u nás štve,když pořád prší.Jdu se psem a jsme pořád od bláta a mokré.

      Vymazat
  12. Je to tam krásné.Četla jsem o tom , když se stezka otevírala a je fakt, že ochranáři přírody to strašně zkritizovali, že tam zničili skalní útvary. Mně osobně se to líbí s a je to velice zajímavé. Ale například Čertovy hlavy u Libouchce a Klácelka jsou také uměle vytvořené a proti nim nikdo nic nemá. Jezdí tam kvanta turistů. Přeji Ti krásný jarní měsíc březen a těším se na další fotografie z vašich výletů. My teď asi moc cestovat nebudeme. Manžel se bojí, aby něco nechytl, protože neví, kdy ho doktor pošle na tu operaci a to musí být fit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Ono to teď na výletování moc není,když pořád prší.

      Vymazat
  13. Jitko, to je zase nádhery. Nikdy jsem o tomto místě neslyšela, ale sochy ve skalách mne dostaly. Koukám, že je to poměrně nová stezka a je opravdu na co se koukat.
    Přeji prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Sochy tu jsou od roku 2018,takže ta stezka je taky tak asi stará.

      Vymazat
  14. Jituško tak to je nádherááááááááááááá překrásné fotky a ta krása co tam je tak to jsem také o tom neslyšela děkuji za nápad kam bych zajela ale je to od nás daleko ale až si uděláme výlet překrásné to je tam ..

    OdpovědětVymazat
  15. Bětuško,moc děkuji.Za vidění to určitě stojí.Jsou tu i další zajímavosti v okolí

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotky, o tomhle místě jsem nikdy neslyšela, tak děkuji za jeho představení, určitě zlákám přítele, abychom si tam v létě udělali výlet. :-)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  17. Jituško, děkuji za provedení sochami ve skalách, líbí se mi moc a fotky jsou nádherné. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení