27.3.20

Jarní procházka

V týdnu jsme vyjeli s manželem za město,abychom se nadýchali čerstvého vzduchu a trochu se prošli a vzali jsme samozřejmě i Bleky.Lidé v domku se zahrádkou to mají jednodušší.Sestry a kamarádky mi píšou,že jsou denně na zahrádce.Tak si dávám po zimě do pořádku aspoň lodžii,kde až bude tepleji mohu posedět s knížkou a nebo s háčkováním.Jak jsem už asi psala v sídlišti se dá chodit jenom kousek do Nudvojovice,ale je to dost frekventovaná část právě pro lidi ze sídliště,v době,kdy je většina doma a tak je pro nás lepší,když vyjedeme kousek za město.Nejblíže na procházku máme rybníky Malý a Velký Písečák u Příšovic.A tam jsme vyrazili.Nebylo tu ani človíčka.

Hned vedle rybníků teče řeka Jizera a tak jsme se nejdříve prošli tady.







Koukám zda neuvidím nějaká jarní kvítka.A nacházím ojedinělý křivatec a talovin.





Příroda se probouzí






Malý Písečák


Před lety jsme se sem jezdili hodně koupat.Hlavně o prázdninách,když jsem hlídala vnoučata.Vydržely jsme tu celé dny.Bylo tady moc pěkné koupání,ale poslední roky byla voda špinavá.Možná je to už lepší,je tu kemp a kiosek.




Manžel mě upozorňuje na špačky.Jenže než vyměním objektiv zůstal jenom jeden a ještě proti slunci,



Kvetou kočičky,ale marně koukám po včelkách.



















Fialky mně udělaly radost






Křivatec







Na rybníku plavou dvě kachny a když přijdu blíže,tak zjišťuji,že je to ten zvláštní druh,který jsem fotila loni na podzim u Přepeř.Je to zřejmě husice nilská









Od Velkého Písečáku je vidět na zasněžené vrcholky Krkonoš







Bleky v klidu pozoruje labuť.Ví,že nesmí blíže,poslouchá.


Na sluníčku se vyhřívají srnky



Procházka nám udělala dobře.Sluníčko sice svítí,ale hodně studeně foukalo,ale to nám nevadilo,byli jsme nastrojený a když máme na obličeji roušku,tak to není tak hrozné.
A teď se můžeme zase vrátit do našeho vězení.Někdy mně to tak připadne.Nejhůře snáším,že se nevidím se zbytkem rodiny,s vnoučaty,sourozenci a našimi přáteli.Teď oceňuji mobil a messenger,kde si můžeme psát.Ale věřím,že když budeme ukáznění vrátí se vše zase do starých kolejí.
Mějte klidné dny a opatrujte se

37 komentářů:

  1. Jíťo to jsi měla pěknou procházku, krásné fotky. Bleky je krásná a poslušná. Květena se probouzí ze zimního spánku. Fialky jsou úžasné mám je ráda. Hezký víkend 💞🌹💞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,moc děkuji.Snad nám procházky nezakážou,doma bych se zbláznila

      Vymazat
  2. Moc pěkné jarní fotky, Jitko.
    Klidný víkend.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, taky už uklízím lodžii ;) Za městem je i u nás lidí dost, ale dá se.
    Měli jste krásný malý výlet.
    Opatrujte se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,děkuji.Pokud nerazíme do známých lokalit českého ráje,tak tu lidi nejsou.Český ráj je pořád ale přeplněn

      Vymazat
  4. Jituško, krásné foto. Potěšila jsem oko, když už nechodím nikam. Jen s vnoučaty na zahradu. I za to jsem vděčná. Opatruj se. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Zahrádka stačí,já ji už bohužel nemám.

      Vymazat
  5. Jitko, takovou procházku bych si také nechala líbit. Jsem na nemocenské, tak můžu jen na zahradu, ale i to je naštěstí super.
    Moc hezké fotky, potěšily.
    Přeji klidné dny a prima víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško,krásná procházka,také je mi po všech smutno,snad to brzy zkončí.Fialky nám kvetou před domem.Krásně voní.🤗🤗🤗🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,děkuji.Špatně snáším odloučení od těch,které mám ráda

      Vymazat
  7. Jituš, krásná procházka a nádherné fotky. Měla jsem pocit, jako bych se procházela s vámi a dívala se na tu krásu kolem. :-D
    Jsme také trochu jako vězni, i když máme u domu zahrádku. Dnes jsem se z okna bavila s vnoučaty a malá Bětka (v srpnu jí bude šest), mě rozesmála. "Babí a vidíš toho moncla?" Byla jsem ráda, že vidím jí, monokl jsem tušila v místech, kam ukazovala. Zeptala jsem se, zda to bolelo. "Jo, strašně." Pak popisovala, jak se vymázla na koloběžce. "A plakala jsi?" "Jo babi, brečela jsem jako kráva." Od něžné blonďaté princezny, jsem takovou větu slyšela poprvé. Těším se, až zase budeme moci normálně žít.
    Měj hezké dny. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.To máš fajn,že se můžeš pobavit s vnoučaty.Já s těmi staršími přes okýnko restaurace,kde pomáhají svým rodičům v kuchyni a synovy holčičky teď neuvidíme.Má je jednou za 14 dní.On se za nimi jezdí podívat,ale dodržují opatření.Jejich matka je opět těhotná a tak se bojí nákazy.No,my taky.Ještě,že můžeme komunikovat přes messenger.

      Vymazat
  8. Jituš,to je nádhera,krásná příroda,kde všechno začíná kvést.Takovou husici jsem ještě neviděla,má krásné barvy.Také chodíme na procházky do lesa,ale děláme teď na baráku a zahradě.U nás je viru hodně.¨Snad to přečkáme ve zdraví a to přeji i vám.Snad komentář dojde,zapomněla jsem,jak jsem to dříve psala.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško, nádherné fotky z procházky. Kochám se, kochám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Je krásné jaro a obdivovat ho můžeme akorát za oknem.Někam častěji a dál se bojíme.

      Vymazat
  10. Nádherné fotky Jituško 🌹💖🌺🌷🌼

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné optimisticky laděné jarní fotky !
    Škoda, že letos ke kochání se jarem bude těch možností méně.
    Klidné dny ve zdraví !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Z toho krásného jara moc mít nebudeme.Začínám se bát někam chodit.Rychle se to šíří.

      Vymazat
  12. Jituško, když se nám podaří alespoň dvakrát týdně ven, do lesa, dá se to přežít! Tohle prostě k životu potřebuju! Děkuji za krásné, jarní fotky!
    Přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Nechci žít jako ve vězení,ale nějak se to rychle šíří a začínám se bát.

      Vymazat
  13. Zdravím po delší odmlce milá Jituško :-)Já teď obrázky netvořila zkouším šít roušky ale ručně, tak se pak podívej hihi:-)Děkuji za milé komentáře a hlavně opět díky za překrásné fotečky i povídání.Měj prima víkend a hlavně na sebe dávejte pozor!!!...😌😳👧💥💐🌻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,říkala jsem si co s tebou je,že netvoříš obrázky a už jsem nakoukla na tvoje šití roušky ručně.Smekám,jak jsi se s tím vypořádala,protože každá žena,která má šicí stroj nešije,nechce se jim.
      Opatruj se

      Vymazat
    2. Děkuji moc Jituško, neboj už jsem tady obrázky budou, já mám šicí stroj ale půjčila jsem ho dceři také šije..možná by mě to šlo i na stroji kdoví:-)Jo to víš některé jsou líné ženy hihi.

      Vymazat
  14. Nádherné fotografie Jituško********* už to voní vše jarem🌺🌷🌸🌹🌹🍀🌺☘🌻☀️

    OdpovědětVymazat
  15. Květuš,děkuji.Jaro voní,ale při těch omezeních si ho neužijeme,tak jak bychom chtěli.
    Opatruj se

    OdpovědětVymazat
  16. Zase tak krásné fotky....A mám radost, že se zase vrací kytičky, jeden čas / za ....../ to byla bída...Hezké dny všem.

    OdpovědětVymazat
  17. Moc hezká výprava do krajiny, nejvíc se mi líbí snímek se zasněženými vršky Krkonoš. Jitu, dík.
    Musím se podívat do mapy, kde ten rybník je. Znám pěkné výhledy od hradu Pecka a pod.
    Zdraví Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.Rybník je u Příšovice a je to kousek od Turnova směr na Mladou Boleslav

      Vymazat
  18. To jsou překrásný snímečky!👏👍 Husici jsem nikdy neviděla. Je krásně vybarvená. Křivatce mám ráda. Ty žluté talovíny jsou ve skutečnosti orseje.😉😊
    Přeji krásné a zdravé dníky.🌞🧡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emo,děkuji.Kytky moc neznám a tak děkuji za upřesnění.Názvy vždy hledám na internetu

      Vymazat
  19. Zase samou nádheru tady máš je to hezká procházka no u nás je chladno a zase napadal snih to je nemožne už ady bylo dobře..

    OdpovědětVymazat
  20. Bětuško,děkuji.U nás teď poletoval ráno,ale přitom svítí sluníčko.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení