24.3.20

Svítání nad Žabakorem

Konečně došlo na svítání nad Žabakorem,kam jsem se vypravila jedno ráno na kole v minulém týdnu.Z místa,kde bydlím se východ slunce špatně fotí,bydlíme v západní části města a tak mám spousty překážek při fotografování.Tak jsem vyrazila na kole k rybníku Žabakor.Je to sice 10 km,ale na elektrokole je to hračka.Akorát,že byla docela zima,ale pokud nefouká,zvládne se to.
V šest ráno jsem asi vypadala jako exot.Roušku na puse a vedle kolo.Pár aut na mě dokonce zatroubilo.Ale stálo to za to.A to jsem ještě netušila,co na mě bude čekat při zpáteční cestě.To byli právě jeřábi,které jsem na blog zveřejnila nejdříve.

















Vyjížďky na kole zakázané nejsou ani seniorům i na procházky můžeme chodit,ale vyjet někam na delší výlet se neodvažujeme.
Mějte se hezky a opatrujte se


33 komentářů:

  1. Jitko, moc pěkné, skoro podzimní atmosféra.
    Pěkné odpoledne.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,děkuji.Ty suché listy a tráva opravdu připomínají podzimní atmosféru

      Vymazat
  2. Nádherné fotky Jituško 🌹💖🌺🌷🌼

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško krása,......🤗🤗🤗

    OdpovědětVymazat
  4. Jituš, to jsou krásné fotky. :-D Východ a západ slunce je pokaždé stejný a přeci jiný. A navíc fascinující.
    Hezké odpoledne A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji,Západy a východy slunce se asi nikdy neomrzí,teď navíc není ani doba na velké cestování

      Vymazat
  5. Jitka to si nádherné fotky spravila...úžasne*******************

    OdpovědětVymazat
  6. To je krása Jíťo, pa dobrou 💞🌹🌟🌺🌹🌞💞

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško, to se ti moc povedlo. Fotky jsou fantastické. Ráno u rybníka , to je zážitek a východ slunce je nádherný, jak se vše jako do oparu. Miluji takové záběry a těmito jsi mi udělala opravdu radost. Přeji příjemný jarní den a těším se na další nádherné fotografie.

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško, to je romantika! Jak z jiného světa. Nádhera!
    Přeji hlavně zdravý den, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky! a krásné místo. Tady jsme v údolí, a navíc ze všech stran dráha a vše nehezké co k ní patří, takže fotit východ na nějakém takovém místě tu ani nejde. A druhá věc proč ani nikdy nic takového nenafotím je to, že mne takhle brzy s postele nikdo nedostane! :-D Jedině snad na chatě jsem ochotná vylézt s postele dřív a jít fotit třeba mlhu do lesa, ale to jen z toho důvodu že mám les hned za bránou a nemusím nikam daleko putovat....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy děkuji.Já jsem ranní ptáče.I za západem slunce musím také vyjíždět,to mně zase ve výhledu vadí paneláky

      Vymazat
  10. Ahoj Jituško, to se ti opravdu povedlo - nádherné, nostalgické fotografie.
    Přeji hlavně pohodu a klid. Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Překrásné fotky jsi udělala Jituško********

    OdpovědětVymazat
  12. Jitko, tak po takovémto ránu musí být den hned veselejší. Nádhera. Povedené fotky a ta předposlední je TOP.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Máš pravdu.Naštěstí je teď každé ráno krásné i den,akorát by nemusela být taková zima

      Vymazat
  13. Jitulko tak to je nádherááááááááááááááááááá a tak brzo ráno to ja ještě spím ha ha ale máš to krásné******************************

    OdpovědětVymazat
  14. Bětuško,děkuji.Ty chodíš spát hodně pozdě.Já musím usnout do 11,jak ne,tak vím,že nebudu potom moci usnout.Jsem ranní ptáče

    OdpovědětVymazat
  15. Jituško, překrásné fotografie. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení