30.3.20

Kalendář duben


18 komentářů:

  1. Krásné dílko. :) Letí nám ten čas, letí.

    OdpovědětVymazat
  2. Letí to,kalendář je moc hezký....

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, nechce se mi věřit, že je další měsíc fuč...
    Vybrala si krásnou fotku!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Měsíc máme hodně obsazený narozeninama a tentokrát se to obejde asi bez oslav

      Vymazat
  4. Teď jsi mne úplně rozhodila, musela jsem se honem podívat do kalendáře co je za den! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy,já to někdy ani nevnímám,co je.Na co,když jsem doma,akorát se potom divím,že je už zase nový měsíc

      Vymazat
  5. Hrozně to letí, pěkná fotečka v kalendáři 🌞🌺💛🌷🥰💛🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Jak bychom si za jiné situace užívali jaro.Někdy jsme se nemohly dočkat tepla a teď když je,tak to zase není ono

      Vymazat
  6. Kočičky na kalendáři jsou úžasné. :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Hezká fotka. Musím otočit list v kalendáři.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkný kalendář Jitu ********

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný kalendář Jituš********************jsi šikulka úplně na všechno:-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení