21.3.20

Zmatená veverka a holubí námluvy

U nás si šijí pořád roušky,chybí na těch důležitých místech.Nemocnice,domov důchodců,pečovatelské domy.Šicí stroj mám pod oknem a když jsem se trochu natáhla a podívala z okna,po střeše bývalé kotelny se pohybovalo něco rezavého.A hodně rychle.Zmatená veverka pobíhala sem a tam až mně ji bylo líto.Myslela jsem,že než doběhnu s foťákem bude pryč.Počkala na mě.Copak si tak asi říkala?

Kam jsem se to dostala?Moc pěkné to tady není.



Kam teď?


To jsem blázen,jak se odsud dostanu?Výhled jenom na paneláky.



Musím přidat,ať už jsem pryč




Tak nevím,mám jít dolů


Asi jo.


Měj se hezky veverko

Na habru naproti domu randí holubí páreček.Každý rok si v koruně stromu staví hnízdo.
Přiletí vždy před obědem,usadí se každý na jiné větvi,načechrávají se,pozorují a vydrží tu sedět až do odpoledne a potom odletí.










Máme tady jaro a doufám,že se zase vrátí krásné a bezstarostné dny.Chvíli to bude ale trvat.
Mějte klidné dny a opatrujte se




27 komentářů:

  1. To bylo roztomilé rozptýlení. Doufám, že veverka všechno ustála v pohodě. Holubi k nám na zahradu také přilétají zahnízdit.:-)
    Přeji příjemný večer.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emo,děkuji.Veverka asi skončila na některém stromě poblíž.Na sídliště jich tu máme docela dost.

      Vymazat
  2. Jitko, pěkně jsi to nafotila. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, parádní reportáž! Vlastě dvě!
    Přeji hodně sil do dalšího šití, já si teď dala malou pauzu!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné fotografie Jituško. Také jsem nafotila včera veverku na stromech před okny, ale ještě jsem nezapínala počítač abych fotky stáhla a tak ani nevím, zda z toho něco vyjde. Parádně se ti povedlo fotit ten její pohyb. Super potěšení, když se teď nedá nikam jít...Přeji Ti klidné dny a celé rodině hlavně ať jste zdraví. 🍀🍀🍀

    OdpovědětVymazat
  5. Veverka se mi občas ukáže na zahradě, jenže moc nepočká až jí začnu fotit, tak jí pak naháním venku.Divocí holubi se hodně vrací zpět do přírody a jsou už vídat často. Za to mi připadá, že zmizely hrdličky. Dřív jsme vždycky v ziumě měli obsypaný strom jak čekaly až se uvolní místo v krmítku a teď jestli přiletí dvě, tři ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy,děkuji.Já taky nedoufala,než doběhnu pro foťák, než vyměním objektiv,že na mě počká.Na stromě by byla asi rychlejší.Hrdličky u nás jsou,asi budou také hnízdit,jako každý rok na borovici u baráku.

      Vymazat
  6. Jíťo super fotečky. No ta veverka asi byla chuděra zmatená, prima den ☀️🌷🍀🌺💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Určitě chudák byla,pobíhala zmateně,nevěděla kudy kam a proto se mi ji podařilo vyfotit.

      Vymazat
  7. Jitko, je vidět, že jsi opravdu pohotová reportérka. Já než vytáhnu foťák nebo aspoň mobil je po akci.
    Moc pěkné.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,děkuji.Tohle byla opravdu náhoda,většinou to mám,jak píšeš ty.

      Vymazat
  8. Jituš, úžasná fotoreportáž. :-D O to víc, že veverky jsou většinou rychlé. Povedlo se ti dokonale zmapovat její zmatky. Snad se vrátila tam, kam patří. Holubí námluvy k jaru přeci patří.
    Hezký večer A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Myslím,že skončila na jednom ze stromů,které tu v sídlišti jsou.

      Vymazat
  9. Jituško tak to jsou zase moc hezké fotečky a holoubci nádherné**************************🌹💖🌹🌹💖🌹

    OdpovědětVymazat
  10. Jé Jíťo, to jsi mne potěšila opět úžasné momentky:-)veveruška je skvělá aj holubí námluvy jsou hezké🌹🌹💖🌹Stále Tě obdivuji jak vše zvládáš moc Ti fandím někde jsem četla že i prostěradla šiješ opravdu máš ♥ na správném místě!🌹🌹💖🌹

    OdpovědětVymazat
  11. Ivetko,děkuji.Docela zvládám dost věcí,zatím.Ale z prostěradel šiju roušky i když prostěradla by se šila hezky.Taky jsem je dříve šila.Byly jenom bílé a já chtěla barevné.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné fotky Jituško povedli se ti 🌹💖🌺🌷🌼

    OdpovědětVymazat
  13. wau pekné fotky s veveričkou si spravila a tie holuby sú nádherné**************************

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěknééé fotky********** krásné momentky veverky a holubů******

    OdpovědětVymazat
  15. Parádní fotky, opět se kochám. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení