19.3.20

Jeřábi se vrátili

Jeřábi se vrátili a to dokonce na stejné místo,kde jsem je fotila loni na konci října,když se houfovali k odletu.Včera ráno jsem vyjela na kole už v půl šesté fotit východ slunce nad rybníkem Žabakor.Manžel ještě spal a já se potřebovala trochu protáhnout,protože od celodenního šití roušek mě bolelo za krkem a tak jsem zvolila kolo.Na silnici byl docela ruch a tak jsem zpáteční cestu zvolila oklikou a dobře jsem udělala.Kousek od rybníku Žabakor jsem zahlédla dva jeřáby.Naštěstí jsem si vzala do batohu velký objektiv,jinak by na fotkách nic moc vidět nebylo.

A potom jsem se už jenom kochala a kochejte se se mnou.


Zřejmě páreček jeřábů popelavých.Později se jeden oddělil a vzdaloval se mi.Většina fotek jsou velké výřezy,což je znát na kvalitě.

Malým objektivem jsou jeřábi hodně vzdálení
















Měla jsem radost,že se mi podařilo zase ulovit ty to nádherné ptáky.Nefotím je poprvé a tak už k nim podrobnější popis nedávám.A doufám,že je nefotím ani naposledy.Určitě se sem zase vypravím.
Přeji Vám klidné dny

23 komentářů:

  1. Jituško to je opravdová nádhera. Potěšila jsi moje srdíčko milující ptáky všech možných druhů. Krásné záběry jsi pořídila. Přeji ti krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Suprové fotečky, ještě že jsi jela oklikou, díky za tu krásu ☀️🌷🍀🌺💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Máš pravdu,jinak bych si na ně nevzpomněla,ale pojedu se sem zase podívat.Možná jich bude více

      Vymazat
  3. Jituš, jsou krásní. Já nedočkavě vyhlížím naše čápy.
    Klidný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Jituš, úžasné fotky, až se mi tají dech.
    Tomuhle se říká báječný fotoúlovek.
    Moc děkuji, že jsem to mohla vidět. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Páni Jituško já zase zírám, přenádherné záběry to se jen tak nevidí a moc Ti za ně opravdu děkuji♥♥Hezký víkend přeji hlavně se opatrujte!!!Rasa toho štěněte je Vestík:)( Velšteriér )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.Ta rasa mi nic moc neříká,ale pejsek je to nádherný

      Vymazat
  6. Úžasná podívaná, Jituško!
    Děkuji a přeji pokud možno hezký den! Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera, Jituško.
    Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško zase krásné fotečky děkuji za ně jsi šikulka to tak nafotit ************hezký víkend popřeji ☀️🌷🍀🌺💕

    OdpovědětVymazat
  9. To je nádhera! Nikdy jsem se s takovým ptákem ve volné přírodě nesetkala.:-)
    Přeji klidné dníky.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emo,děkuji.Já asi tak poslední tři roky se s nimi setkávám.Už vím,kde se vyskytují

      Vymazat
  10. Tak to byl úlovek- velmi zdařilý!
    Klidný víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné fotky Jituško ******** u nás je bílo,od 6hod. ráno tu pade hustě sníh a ještě nepřestal, už je ho poměrně dost. Myslím,že nevydrží, je venku totiž 2°C♥

    OdpovědětVymazat
  12. Květuš,děkuji.Je to zvláštní,my na severu nic a vy na jihu sníh.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotografie, jeřábi jsou nádherní. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení