18.11.21

Když končí se den...

 Zbylo mi ještě pár západů slunce.Tento je ještě z konce října,kdy jsem byla na návštěvě u bývalé kolegyně z práce.Bydlí na Hruštici a pokud je pěkný západ slunce,hezky se tu fotí.Navštěvujeme se  poměrně často a tak Vám snímky neznámé nebudou.Baví mě lucerna,která tu stojí skoro ve směru slunce a vždy ji použiju jako kulisu.














Další západ slunce je z 8.listopadu,to jsme se jely s kamarádkou projet na kole a západ slunce nás zastihnul v Přepeřích.Domů to už máme kousek.








Poslední západ slunce je z 15.listopadu,také z projížďky s kamarádkou na kole.Ten jsme si hodně užívaly.








Než slunce zapadlo zbarvilo se téměř do ruda.







Na stejném místě jsme zastihly opět srnky a tentokrát tu bylo i hodně labutí.









Málem mně  ulétly.



A už máme opět po sluníčku.Vlezlá,vlhká zima.
Mějte přesto hezké dny


20 komentářů:

  1. Jitu, podařily se ti zachytit překrásné okamžiky. Děkuji za tu podívanou!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotky zapadajícího sluníčka i skvělé stádo srnek a hejno labutí. To tu k vidění není.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, kochám se nádhernými fotkami zapadajícího slunce. Srnky jsme občas zahlédli při cestě autem a nedávno nám jedna skočila před auto. Muž naštěstí zabrzdil a nedošlo ke srážce. A obdivuji i labutě, tak velké hejno jsem snad ještě neviděla.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta lucerna je opravdu pěkná a ani nemusí svítit. Hrátky se západy jsou vždy zajímavým fotografickým zážitkem. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jituš, zaujaly mě hlavně ty labutě, tady nemám šanci něco podobného vidět, ani tolik srnčího pohromadě. ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, to jsou opravdu nádherné fotky. Máš pravdu, ta lampa fotky krásně doplňuje. Jsi fakt moc šikovná. Měj se hezky, pá 😃

    OdpovědětVymazat
  7. Jitu, to jsou úžasné fotografie. Moc se mi líbí ten západ slunce s lampou, labutě i srnky. Opravu nádherné fotografie jsi zase pořídila. Já se teď docela do luk bojím chodit kvůli přemnoženým divočákům. Měj se moc krásně.

    OdpovědětVymazat
  8. Parásní fotečky. Líbí se mi srnky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jíťo, krásný západ slunce.:-) Srnky i labutě jsou také parádní. :))

    OdpovědětVymazat
  10. Dech beroucí a nikdy se to neokouká. Jiřina z N.
    jo, Jitu, jsem ráda, žes změnila barvu pod textem, lépe se to čte...

    OdpovědětVymazat
  11. Jituško tak to je nádherný západ slunce krásné fotečky a také se opatruj ..

    OdpovědětVymazat
  12. Jituš, krásné fotky se západem slunce. Nejvíc se mi líbí ty s lucernou. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Moc krásná podívaná !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  14. Jituško, to je fantazie. Nejvíc se mně líbí ta řeka a srnky s obrovským sluncem.
    Povedlo se ti to!
    Pěkný den. Jitka

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné fotečky Jituško

    OdpovědětVymazat
  16. Jitko, krásné fotky západů a hezká panoramata. To se to fotí. :o) Já dnes jeden také fotila.
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
  17. Parádní záběry západ mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  18. Překrásně jsi zachytila západ slunce Jituško ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Moc děkuji za komentáře

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení