4.11.21

Českým rájem

 Poslední dny je počasí,které nemám zrovna ráda.Sice si říkám bude čas na jiné věci,ale courat po venku mě přeci jen dost baví.Dnes to nebavilo mě ani psa.Hodně foukalo a sem tak spadla nějaká kapka,šero celý den.Co naděláme je listopad.A tak se vrátíme do dnů,kdy nám podzimní počasí přálo.Fotografie jsou pořizovány různě,většinou z cest autem a něco je i z kola.

Rokytnický rybník ,nevím,zda se vypouštěl a nebo už znovu napouštěl.







Jedna z dominant Českého ráje hrad Trosky










Nečekala jsem,že v pátek v půl třetí odpoledne bude u Vidláku tolik aut.Zaparkovali jsme a šli po silnici ke Krčáku.Bylo to,jako bychom procházeli nádhernou barevnou bránou.I další rybníky byly vypuštěný.Vidlák a Krčák.






Ráda mám projížďku na kole k Žabakoru.Podél vede příjemná cesta a vyjedu  na silnici na Příhrazy a vrátím se zpátky přes Žďár,Doubravu a Příšovice.To jedu většinou kolem rybníků v Příšovicích.




Žabakor jiný den.Taková oblaka jsem dlouho neviděla.Odraz ve vodě mi připomínal kousky sněhu.












Jizera u rybníků Malý a Velký Písečák v Příšovicích











K večeru



Barvy se pomalu ztrácí,listí rychle padá.Nastane to smutnější období podzimu.
Co naděláme.Sednu si k topení a otevřu knížku.
Mějte se hezky

32 komentářů:

  1. Jitu, hezký výlet Českým Rájem, máš pravdu, nejvyšší čas sednout si ke knížce a letos mám svoje nové, jinak bych musela do knihovny. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.Mám ráda podzimní a zimní večery s knížkou

      Vymazat
  2. Jitu, krásné fotky s modrou oblohou a sluncem. Bohužel modrou vystřídala šedivá a listí už na stromech skoro žádné není. Já teď pletu vnoučatům palčáky. A určitě se najdou i další aktivity.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko,děkuji.Také přemýšlím nad nějakými ručními pracemi.Času teď bude hodně

      Vymazat
  3. Krásné podzimní fotky 🍂🍁
    Přeju pohodové podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, byly to moc krásné dny. Takový podzim mám moc ráda, ty si ho naprosto úchvatně zachytila. Asi je konec, ale jak píšeš, je listopad...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,snad občas to sluníčko vyleze i přes zimu.A děkuji za komentář

      Vymazat
  5. Jé, to je ale nádhera! Ty podzimní barvy, slunce - moc ráda jsem se podívala. Dneska je taková tma, svítíme celý den...
    Měj se moc pěkně, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Na tmu přes celý den si budeme muset zvykat

      Vymazat
  6. Jitu,to jsou opravdu překrásné fotografie. Máme to tam u vás rádi, jen jsme se tam letos kvůli vlakovým výlukám nějak nedostali a je to škoda. Tak se kochám krásou krajiny díky tvým fotografiím. Ty fotky s mracky u Žabakoru jsou přímo výstavní. Teď koukám na mobilu, ale zítra se budu kochat na počítači. Díky za úžasnou podívanou. Krásný večer Jitu.

    OdpovědětVymazat
  7. JItuško, žiješ v krásném koutu naší země. Fotky jsou úžasné. A ty barvy, nádhera.
    Pěkný blížící se víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško,děkuji.Asi se to tady právem nazývá Český ráj

      Vymazat
  8. Jitko, moc krásné fotky. U nás se počasí během jednoho dne střídalo jak o aprílu. Snad ještě budou pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Teď počasí za nic nestojí,pravé listopadové

      Vymazat
  9. Pěkné podzimní pokoukání. M.

    OdpovědětVymazat
  10. Jituš, víš, co mě napadne při takovém názvu? No hádej... Ani nevíš, jaké máš štěstí, že žiješ v tak kouzelném koutě země. Ale fakt, někdo, budu konkrétní, třeba já bych tam jela přes půl, ne, ještě víc republiky a ty si vyjedeš na kole, nebo autem, to je jedno, ale fotíš si Trosky, tu Pannu a Babu... co jsem viděla akorát na pohlednici. Źe ty fotky jsou krásné, to ani nemusím psát, no máš určitě lepší foťák, ale vidím, že mně ten kompakt stačí... smích a pořádný. ☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Je tu krásně,ale už to známe a tak ráda vyjíždím někam dál.Také jsem měla dlouho kompakt,zrcadlovku mi dal manžel k 65.narozeninám a jak jsem si zvykla,tak už bych se ke kompaktu nevrátila.Ale některé kompakty fotí krásně,že mohou konkurovat zrcadlovkám.Nakonec i mobily.U mě je to hlavně o tom,že si se zrcadlovkou mohu více hrát a to mě baví

      Vymazat
  11. Parádní fotečky, barevná krása podzimu a uklidňující pohled na vodní hladinu. Super ⚛ ღ ♥ Hezký víkend ve zdraví přeji Jíťo ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné fotky. A ty s tím jakoby zrcadlícím se sněhem ve vodě jsou fakt boží- ty se Ti tedy povedly !!!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Ty fotky jsou i pro mě hodně zajímavé

      Vymazat
  13. Jitko, možná jedny z posledních krásně barevných fotek. Díky větru ta nádhera rychle opadává a už tu bude ta smutná podzimní část. Musíme se nějak zabavit a knížka, to je naprosto skvělá volba. ?Měj se hezky, přeji pěkný víkend 🍂🍁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.U nás je ošklivo a tak čtu a nebo háčkuji.Asi si na to horší počasí musíme rychle zvyknout

      Vymazat
  14. Moc pěkné fotky i výlet ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Jitu to jsou nádherné záběry líbí se mi moc...opatruj se a měj prima sny♥

    OdpovědětVymazat
  16. Zase paráda, výlet se určitě vydařil*************

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení