29.11.21

Za sněhem na Kozákov

 V Turnově sníh není a pochybuji,že bude.A protože na hodně místech nasněžilo,tak jsem předpokládala,že bude sníh i na nejvyšším kopci Českého ráje Kozákově.Abych měla jistotu pořád jsem hlídala,kdy Kozákov vyleze z mraků.Až dnes odpoledne,když jsem šla se psem na procházku se mraky protrhaly a viděla jsem bílý Kozákov.A protože jsme měli cestu tím směrem,tak jsem manželovi navrhla,že se pojedeme,jako každý rok podívat na první sníh.Nějaké fotografie si nechám ještě na Jiřinky výzvu,protože u nás má další dny pršet a protože máme před sebou jiné úkoly už se do konce týdne třeba na hory za sněhem nedostaneme.

Sníh se objevil až ve vesnici Kozákov.





Na jedné straně modro,na druhé černé mraky.







Pod Troskami je kostel sv.Vavřince v Tatobitech


Tak pojďte se mnou na Kozákov.Loni jsme uvízli autem nad vesnicí a tak jsme letos raději nechali auto na místě,kde se otáčí autobus a kde končí posypaná silnice a šli dál po svých.Bylo to jako v pohádce.Po pravé straně je krásný výhled na Krkonoše.










Jsme nahoře a tady se trochu porozhlédnu a nechám si to na příště.Je tu pěkná zima a studeně fouká.Jsem nabalená,jak cibule a donutila jsem i manžela,protože by si šel,jak frajírek v prošívané vestě.Stejně mně nahoře řekl,že je mu vedro.


V Turnově máme zatím jenom tenhle sníh,který sem navezli pro děti.
.

Byla jsem z Kozákova pořádně vyfoukaná a tak jsem si doma uvařila konvičku mého oblíbeného čaje a usadila se k topení.
Tak zase příště ještě z Kozákova.
Mějte hezký předvánoční čas


40 komentářů:

  1. Jitko, to je nádherné, ač Kozákov znám, tak pouze během jara, léta a podzimu, snad jsem tam v zimě nikdy nebyla.Ty výhledy na Krkonoše jsou úchvatné. Dobře jste udělali, že jste tam zajeli. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.My sem jezdíme po celý rok a za prvním sněhem vždy.Vidím na Kozákov z okna.

      Vymazat
  2. Jitko,moc hezké fotografie,díky za procházku.

    OdpovědětVymazat
  3. Konečně je někde sníh, je to nádhera, vše bílé. Díky za hezké fotky, Jituško. Maru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Ještě,že máme Kozákov.Ve městě sníh nebyl

      Vymazat
  4. Jitu, vy tam na Kozákově máte sněhu víc, jak my tady na severu na horách. Letos je to celé nějaké převrácené. Moc krásné fotografie jsi pořídila a teď se moc na další Tvoje fotografie. Krásné a pohodové dny Ti přeji. Hlavně ať jste zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravuji: těším...ach ten mobil...🤨Měj se moc hezky.👍❤️

      Vymazat
    2. Kozákov je tady asi jediné místo,kde ten sníh bývá.Jinak musíme až do Krkonoš.
      U nás ve městě ani nebyl.

      Vymazat
  5. Pěkné sněhové toulání. Přeji hezký den. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Kozákov je v každé učebnici geologie a od dob studií si to pamatuji. Takže docela závidím, ne ten sníh, ale tu lokalitu. Fakt že jo. Navíc je tam krásně.
    Děkuji a přeji úspěšný den. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Kozákově je geologická stezka,šli jsme ji mockrát s vnoučatama.

      Vymazat
  7. Krásný výlet za prvním sněhem! Fakt nádhera, Jituško! Je tedy i na fotkách vidět, jak ledově foukalo...
    Měj příjemné odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Na Kozákově fouká i v létě.Když jsou vedra jezdíme se tam osvěžit

      Vymazat
  8. Jitko, takovou procházku čerstvě napadaným sněhem ti jen tiše závidím. U nás je dneska pěkně nevlídno, fouká docela silný vítr a prší 😒

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.Jsem ráda,že jsme tam ten den vyrazili.U nás ve městě padal sníh s deštěm a nakonec to byl už jenom déšť.A prší dva dny.Ještě,že máme Kozákov.

      Vymazat
  9. Jituško, krásné fotky z prvního sněhu. V Praze žádný, alespoň sem tam vločka a i ta dovede potěšit. Přeji ti krásné adventní dny. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo,děkuji.My jsme na tom ve městě jako v Praze,máme i stejnou nadmořskou výšku.takže nížina.

      Vymazat
  10. Jitu, udělali jste si hezký výlet za sněhem. Na Kozákově jsme nikdy nebyla a kochám se krásnými fotkami.
    Já jsem dnes byla ve městě, domů jsme šla pěšky a také jsem přišla vyfoukaná. Hned jsem si uvařila hrnek čaje.
    Měj pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko,děkuji.Ten den i další foukalo hodně

      Vymazat
  11. Ahoj Jituš,
    moc pěkné fotečky. U nás spadlo pár vloček a během chvilečky bylo po nich.
    Sice se ochladilo, fouká to parádně, ale snížek zatím není...♥











    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali,moc děkuji.Je zajímavé,že někde napadlo sněhu dost.Hlavně asi na Jižní Moravě

      Vymazat
  12. Ahojky Jituško parádní fotečky-na Kozakově jsem byla v srpnu před léty.Teď jsem se koukla jak vypadá v zimě.

    OdpovědětVymazat
  13. Jituško, to je zimní pohádka, některé fotky jsou na pohlednice a reklamu na zimu :-)
    Měj klidný advent. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,děkuji.Na Kozákově se daří pořídit opravdu pěkné fotky v každém ročním období

      Vymazat
  14. Parádní pohádkové fotečky ⚛ ღ ♥ u nás chumelilo v neděli a od včerejšího dne leje ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Také u nás dva dny prší.Kozákov je ale pořád bílý

      Vymazat
  15. U nás sníh máme už týden, na silnicích naštěstí není, ale na polích a střechách stále drží. Zima na fotkách je vždy hezká. Venku je to pro mne horší. Nádherné fotky Jituško ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné snímky ještě nádhernější zimní přírody, už se těším, že snad i u nás sníh napadne. Hodně adventní pohody přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych prala ve městě aspoň poprašek,ale zatím jenom prší.

      Vymazat
  17. U nás je sníh jenom na tom Kozákově.Ve městě nebývá poslední zimy už pravidelně

    OdpovědětVymazat
  18. Jitulko zdravím no hezký výlet a fotečky super děkuji u nás ještě máme snih ale dnes už začal taje nám to už,,

    OdpovědětVymazat
  19. Jituš, moc hezké fotečky se sněhem. U nás napadlo taky, a dost, tak jsem ho využila k nafoceni svých výrobků. Ale teď pořád prší. Měj hezké adventní dny. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné fotky, zimu se sněhem mám moc ráda. My měli týden sníh a už jsme opět bez sněhu jen odpoledne trochu sněžilo :-) Přeji krásný druhý advent a také všechno nejlepší, hlavně pevné zdraví i to štěstí k Tvému svátku Jíťo ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení