20.11.21

Roudenský rybník

 Jak jenom na chvíli vysvitne sluníčko snažíme si to užít.Nejen my,hlavně Bleky.Bohužel to jsou už poslední fotografie,kdy bylo slunečno.Těšila jsem se,že dnes má být hezky.Teplo je,ale pořád mrholí.Nevypadá to,že by se to mohlo během dne změnit.Byt mám už 4x přeuklizený,naháčkovaný a přečtený,co jsem doma měla.Plánů na výlety dost,ale kazí to právě počasí.Nezoufám,vím,že bude lépe.

Roudenský rybník je v obci Radvánovice,kousek od Turnova a jezdíme sem docela často.Je to při cestě do obce,kde má manželův bratr chalupu a kde ho často navštěvujeme.Tentokrát tu byl jediný rybář,starší pán.Říkám manželovi,aby dával pozor na Bleky,aby neskočila do rybníka.Vodu miluje.Zabývala jsem se focením a najednou slyším,jak manžel hodně hlasitě volá na Bleky.To jsem ještě zahlédla,jak se pánovi trhnul vlasec a říkala jsem si,že asi něco chytil.A s hrůzou koukám,že právě tam se vrhla Bleky.naštěstí manžela poslechla a vrátila se celá zmáčená.Pánovi jsme se omluvili,nic se mu nechytilo a říkal,že byla zvědavá,tak skočila do vody.Byl milý,jiný by nám  nejspíše vynadal.










Nepěkný pohled




Balón nad Radvánovicemi









Kostel sv.Jiří.Tolikrát jsme jeli okolo a nikdy nezastavili.Musíme to napravit.





Přeji Vám hezký víkend.Snad se i počasí umoudří


18 komentářů:

  1. Tento rybník vypadá na fotografiích jako malebný. Zaujalo mě, že břehy nejsou zarostlé, jak to často vidím, je to udržované, to je vidět už podle laviček. Prostě místo, kde bych klidně šla na procházku, houštiny mě nelákají. Díky za tyto pěkné záběry. ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, ještě pořád pěkné barevné fotky. U nás občas sluníčko vykoukne, ale třeba dneska nevylezlo vůbec. To je smutné období, ale tak to prostě je. Přeji hezký víkend 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, to je štěstí, že Bleky nepřinesla pana rybáře v zubech jako trofej. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký výlet, Jituško. Maru.

    OdpovědětVymazat
  5. Na výlet jsi měla ještě pěkné počasí. U nás je převážně mlha. Bleky se má s Tebou dobře.

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký výlet Jituško a Bleky si to zase s Tebou užil no je to už takové smutné venku ale fotečky si nafotila hezký ..

    OdpovědětVymazat
  7. Jitu, ty fotky jsou nádherné! Bleky je super, i my mám zvědavého psa - někdy to jsou situace :o)
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Podzim je kouzelný, zvlášť u vody ;)
    Závidím uklizený byt a naháčkováno, my stále v kalupu ;)
    Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky, sluníčko zpříjemní i tyto dny. U nás poslední dobou jen občas vykoukne z mraků. Tuhle jsem si říkala, že bych se šla po obědě projít a než jsem to domyslela, tak se opět zatáhlo.
    Včera jsem předala vnoučatům pletené palčáky a Verunce jsem k nim udělala ještě nákrčník. Byla nadšená, protože obojí bylo v její oblíbené růžové barvě.

    OdpovědětVymazat
  10. moc krásné fotky Jitu
    měj prima 1 adventní týden

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké fotografie a těch houbiček... U nás letos skoro nerostly ani ty muchomůrky. Rybník je nádherný a se zapadajícím slunce je to pastva pro oči. U nás už třetí týden pořádně sluníčko nevykouklo. Je zataženo a mrholí...Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  12. Je skvělé, že pán měl pochopení, takové věci se prostě stávají, Bleky fajn pejsek! :) :) Fotky jsou moc pěkné ♥♥

    OdpovědětVymazat
  13. Hezký výlet Jitu aj Bleky si užívala.Měj prima nový týden.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Jituš,
    moc děkuji za krásnou podívanou. Moc pěkné snímky!
    U nás je stále zataženo, občas déšť. Dnes na pár minutek vykouklo sluníčko :-)
    Děkuji ti za písmenka na blogu a přeji pěkné dny...♥

    OdpovědětVymazat
  15. Jituško zase jsi krásně fotila...děkuji.

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkné fotky Jituško ♥

    OdpovědětVymazat
  17. To zrcadlení je kouzelné.

    OdpovědětVymazat
  18. Moc děkuji za komentáře

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení