14.11.21

Hladké přistání

 Fotografie jsou pořízené 8.listopadu,kdy nám sluníčko ještě přálo.Pořád jsem je odsouvala,protože jsem vždy nejvíce zvědavá na fotografie z našich výletů a ty dávám na blog,co nejdříve.Bohužel počasí není na výletování vůbec příznivé,můj kotník také ještě cítím,ale myslím,že doma už dlouho nevydržím a něco naplánuji.Nemohu se dočkat až napadne i v nižších polohách Krkonoš sníh a  hned vyrazíme.To chci být vždy u toho.Fotit první sníh.

S Bleky chodím na procházky na stejná místa,protože kvůli procházce ji přes celé město nepotáhnu.Vzala jsem si tentokrát i foťák.Mezi stromy jsem zahlédla balón,byl podezřele nízko.Říkala jsem si,že jedině,kde může přistát jsou louky u Jizery v Nudvojovicích.Tak jsme tam zamířily.Balon už seděl na zemi.Chvíli se ještě pokoušel o zvednutí,slyšela jsem,jak hučí oheň,ale nepodařilo se.Bleky jsem vypustila,aby se proběhla a pozorovala,co se bude dít.Za necelou půlhodinku přijelo auto s přívěsem.Nebylo to poprvé,kdy jsem viděla přistání balónu.U nás létají hodně.Nejvíce je vidím z okna mého pokoje.A často mě provázejí,když jezdím na kole.

Koukla jsem i na stránky,kde se nabízejí lety balónem nad Českým rájem.Let trvá asi hodinu a uletí se podle síly větru 10-15 km.V koši krom pilota může být 8 až 22 pasažérů.Místo startu určuje pilot podle aktuálního stavu větru.Není ani potřeba se oblékat tepleji.Asi si tento zážitek nechám ujít.






Balón ze začíná naklánět.To je let u konce 












Na balení balónu jsem nečekala byla mi zima.Studeně foukalo.





Sluníčko už pomalu zapadalo 




Stromy jsou už téměř holé







Mějte hezký zbytek víkendu


14 komentářů:

  1. Jitko,balónem jsme letěli letos v červnu,dostala jsem od dětí k narozeninám.Byl to nádherný zážitek, letěli jsme nad Konopištěm.Měla jsem trošku obavy z té výšky,ale ty se ve vzduchu hned rozplynuly.Tam v té výšce je takové ticho,jen plamen z balónu je slyšet .Vřele ti tento zážitek doporučuji.Hezkou neděli přeje Marie

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš, já zdokumentovala start a ty přistání! Já už mám zaplaceno, takže někdy příští rok bude ze mne vzduchoplavec! Konečně jsem si to splnila....

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky. Balón občas vidím létat, ale start a přistání jsem nikdy neviděla. Nevím, jestli bych našla odvahu letět balónem, ale musí to být krásný zážitek.
    Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, moc se mi líbí fotky u Jizery, ale nejvíc ta kočinda v úvodu, to je krasavice.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Jituš, v prvé řadě nesmím zapomenout na tu novou úpravu vzhledu blogu s tím kočičákem - moc se mi to líbí i ten popis v té fotce. Co však oceňuji je to, že máš kontrastní pozadí k bílému písmu, je to dobře vidět, i když je písmo malé. Viditelnost je pro mne důležitá.
    Fotky jsou výborné, hotová reportáž z balónového létání, osobně však po takovém dárku netoužím. Přeji další podobné zážitky. ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, nad námi taky často letí balón, ale přistání jsem ještě neviděla. Plavba nad Českým rájem musí být krásný zážitek.
    Krásný nedělní večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Jitu, krásně ses prošla a ještě jsi měla zážitek z přistání balónu. krásně jsi vše nafotila. Našla jsi květ jetelíčku a orosené pavučinky... Nádhera. U nás už je všechno do hněda. Už se mi ani nechce chodit fotit do luk. Je tu pořád mlhavo, všechno šedohnědé. Stromy bez listí a bez sluníčka je celý den tma. Měj krásné a pohodové dny a hlavně vám všem přeji abyste byli zdraví.

    OdpovědětVymazat
  8. Jitko, pozorovat balóny, jak letí krajinou se mi líbí. Muž mi chtěl jednou koupit let balónem k narozeninám, ale pro mě by to bylo za trest, s díky jsem odmítla. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško, Bleky balón evidentně moc nebral, já jsem se ráda podívala. U nás nad námi tak občas nějaký letí...
    Koukám, že na úvodním obrázku je Modřinka - moc krásná fotka!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Zdokumentovala jsi to moc hezky i s přistáním. Ale i ostatní fotky nemají chybu.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkně jsi fotila Jíťo ☘ღ ♥ Bleky je krásný, evidentně o balon neměla zájem. No já bych do toho určitě nevlezla hihihi. pa hezký večer ☘ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Dálší nádherné fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Jituško zdravím, překrásné fotečky, bezva výlet******************

    OdpovědětVymazat
  14. Když vidíme na obloze balón, svoláváme se. Není to tu tak časté. Ten západ slunce nad vodou je luxusní.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení