13.11.22

Asi poslední vyjížďka na kole

Počasí posledních dnů se hodně změnilo.Mlha celý den a mokro..Přesto jedno odpoledne v týdnu se mraky protrhaly.Byla jsem zrovna na procházce s kamarádkou a protože to vypadalo,že bude i pěkný západ slunce,tak jsme se rozhodly,že vytáhneme kola a projedeme se.Západ slunce nás zastihnul na tom správném místě,kde je na něj pěkně vidět.

Nejdříve jsem si nafotila kapičky na listech.








Cesta u letiště mezi Všení a Ploukonicemi.Tady je pěkně vidět západ slunce.Počkaly jsme si na něj





Ploukonice








Když jsme se blížily k Příšovicím viděly jsme vycházet měsíc.Tak jsme ještě odbočily k Jizeře







Jak slunce zapadne je za chvíli tma a taky se dost ochladí.Myslím,že to byla poslední vyjížďka na kole v tomto roce.
Mějte hezké dny




36 komentářů:

  1. Jitko, koukám, že se potvrdilo, že kdo si počká, ten se dočká, měsíc vám vynahradil zapadlé sluníčko a svítil vám na cestu domů. Povedený výlet. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.Kola jsme uložily,ale třeba moje sestra a jiná kamarádka jezdí na kole celou zimu.Jsou bez auta a na vesnici

      Vymazat
  2. Jitu, to jsou moc hezké fotografie. Krásnou vyjížďku jste si udělaly a moc hezky jsi fotila. Přeji ti krásný večer a hezký nový týden

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, hezky jsi vše nafotila. Moc se mi líbí Tvoje kapičkové fotografie. Já už jsem kolo uklidila k zimnímu spánku. Přeju hezký týden, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Jak je mlha je pořád velké vlhko.Také jsme už kola zazimovaly.

      Vymazat
  4. Jituš, to jsou moc hezké záběry. Úvodní listy jsou pěkné makro, ale ty záběry oblohy jsou parádní. Krásná čistá krajina, to musela být příjemná projížďka.
    Přeji úspěšný nový týden. ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda jsem se podívala, Jituško! Parádní vyjížďka, nádherné fotky!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, kouzelné fotky, kolo to je moje veliká radost, člověk se dostane kam chce. Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,kam se na tebe hrabu,co ty najedeš km na Kole

      Vymazat
  7. Prima fotky. Já už asi žádný cyklovýlet neuskutečním. Akorát na nákup do města budu mít kolo v permanenci- dokud nepřijde zima.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Tím že jsem skončila na tři měsíce s prací, kolo šlo do kůlny už před třema nedělema. Akorát mi to vyšlo na změnu času, kdy už je v sedm hnusná tma a mě se tak hodně špatně jezdí. Teď přijde na řadu zas až v březnu. Tedy pokud vůbec budu mít kam se do práce vrátit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď se už špatně jezdí.Kolo jsem už zazimovala,ale mám sestru a kamarádku a ty jezdí celou zimu.Jsou bez auta a obě na vesnici,tak jim nic jiného nezbyde.Ale jsou už za ty roky zvyklé

      Vymazat
  9. Krásné fotky, Jituško. 🙂
    Mějte hezký den.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky jsi pořídila z výletu ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotečky Jituško u nás je ráno také mlha a dneska jsme museli škrábat auto.Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,děkuji.Tak to u nás zatím mráz nebyl

      Vymazat
  12. Jitko, západ slunce a východ měsíce na jeden zátah, nádhera. Myslím, že to byl jeden z opravdu posledních výletů na kole, ale zase se máš na co těšit. Já na kole nejezdím, raději šlapu po svých. U nás na chatě je to pořád nahoru a dolů a rovinek není zase tak moc. Vzhledem k tomu, že jsem na kole neseděla už řádku let, tak už to pokoušet nebudu. Měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,já jsem dostala od manžela k 65nám elektrokolo a tak se občas ulejvám.Na kole ale jezdím hodně od dětství

      Vymazat
  13. JItko, krásný podzimní výlet. M.

    OdpovědětVymazat
  14. Parádní fotky Jituško ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Jituško, moc pěkný výlet. Na kole už to asi nepůjde, ale určitě ještě nějaké procházky zvládneš. Fotky jsou moc pěkné a mají krásnou atmosféru.
    Pěkné odpoledne. Jitka

    OdpovědětVymazat
  16. Jitko, hezky se ti povedlo vyfotit západ slunce. Kapičky na květech a listech mám také moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  17. Západ slunce parádní jsi Jitu šikulka jinak všechny fota se mi moc líbí. Měj se hezky♥

    OdpovědětVymazat
  18. Sluníčko jde spát a Měsíček vstává. Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení