5.11.22

Výzva barvy podzimu 2

 Pokračování výzvy dávám na poslední chvíli,protože jsem omylem dala dříve publikovat Zámek Dobrovice a včera večer jsme se vrátili z Humpolce a už se mi nechtělo PC otevírat..Jenom jsem dokomentovala nové příspěvky z malého notebooku.Tak jsem si dnes na to přivstala.

Fotografie jsou od rybníků,kam se často vracíme.Rybník u Bousova



















Rybník Oběženec.Tady to mám hodně ráda a pokud jedeme za mladými na Olšinu vždy se sem zajdeme podívat.







Ta zemědělská technika mně k  podzimu docela pasuje 




Malá zastávka u Suhrovických rybníků























Přeji Vám hezký víkend








32 komentářů:

  1. Jituško, kochám se. Na letošní krásně podzimní dny budeme vzpomínat. Teď už je všechno jinak...
    Měj hezkou sobotu. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Máš pravdu začala ta horší tvář podzimu.
      Měj se hezky

      Vymazat
  2. Jituš,kouzelné podzimní fotky..Nejvíc se mi líbí labutě.měla jsi nádherný výlet.Ať se ti nadále daří...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.Počasí se pokazilo a ven to moc neláká

      Vymazat
  3. Podzim se tedy vybarvil. On to prostě umí a Ty to umíš moc hezky vyfotit.
    Pohodovou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Když je sluníčko a barvy,tak se fotí samo

      Vymazat
  4. Vždycky na podzim jsem chodila fotit odrazy barevných stromů buď v rybnících na Mníšku nebo tady na přehradě. Na Mníšek jsem to už letos nestihla, a přehrada tady zarostla nějakým sajrajtem který pokryl celou hladinu. Takže odrazovky podzimní letos nemám žádné.... máš na výběr hodně vodních hladin což je fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V okolí Turnova je hodně rybníků a často tam jezdíme

      Vymazat
  5. Jitu, to jsou opravdu překrásné fotografie a moc hezky jsi přispěla do výzvy. Moc se mi líbí celý ten rybník a kolik tam je labutí i volavek! Je to nádhera a moc pěkně jsi vše nafotila a krásně se ujala výzvy. Mám radost ze tvých krásných fotografií a odkaz přidávám. Díky moc za účast ve výzvě, kterou dnes uzavřu. Přeji Ti příjemnou sobotu i neděli.

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko,také máme rádi určitá místa kam se rádi vracíme. Moc hezké fotografie podzimu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,děkuji.S námi je to stejné,ale pokaždé nefotím

      Vymazat
  7. Pěkná řádka podzimních barevných snímků a labutě, jako by se nechaly rodinně portrétovat.Překvapuje mě, Jitko, že jsou ty mladé ještě šedé!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.Mláďata,která jsem v říjnu fotila byla všechna šedá.Asi zakládali rodinu ne v dubnu,ale v červnu.Mají nejvyšší čas se vybělit

      Vymazat
  8. JItko, opět si užívám nádherné fotky, díky za ně 😊😉

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké záběry, hlavně ty labutě máš krásně vyfocené. Je vidět, že se jim tam daří. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Labutě jsou u nás skoro na každém rybníku

      Vymazat
  10. Ahoj Jituško díky za komentáře. Nádherné fotečky, obdivuji pokaždé šikulko ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Jituško, moc hezky zachycený podzim u Tebe a ty labutě se Ti teda povedly ! Pěknou neděli přeju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.U nás jsou labutě skoro na každém rybníku a tak je fotím často.Fotí se dobře,nikam neodlétnou,jako třeba volavky

      Vymazat
  12. Ahojky Jíťo, opět nádherné fotky. Podzim krásně barevný, počasí přáko labutě nádherné ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Jituško, nejdřív jsem chtěla napsat, fotka s traktorem, ale pak, moucha, bobule, je těch fotek zajímavých víc. Maru

    OdpovědětVymazat
  14. Maruško,děkuji.Traktory se barevně do fotky hodily

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky Jíťo, myslím, že už jsem komentovala, asi je to ve spamu fotky pěkné krásné barvičky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Leni,děkuji a jdu se podívat.Mně se komentáře ve spamu objevují až další den

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné fotky, letošní podzim přeje teplému počasí ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné fotky letos opravdu podzim čaruje♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení