18.11.22

Snad přijdou vhod

 Příspěvek z pokračování výletu z pondělí jsem odsunula.Dala jsem raději pár prosluněných fotografií z října a začátku listopadu od Žabakoru.Venku je pravé listopadové počasí.Mlha a prší a prší,A tak vzpomínka na dny,kdy bylo lépe snad přijde vhod.Fotografie jsou od rybníka Žabakor.Mám jich hodně,ale fotím už jenom opravdu,když je tam něco zajímavého.Jezdíme okolo velmi často k mladým a manžel už automaticky staví i když už jsem mu několikrát říkala,že ho mám nafocený snad už tisíckrát a že už fakt nebudu.

U Žabakoru jsou krásná rána







Po výlovu rybníku je tady pořád živo.Zaměřila jsem se hlavně na racky,kteří předváděli leteckou show










































Žabakor z posledních dnů.Je tu smutno,ani rackové už nelétají.



Snad jsem Vám trochu proslunila listopadové dny.
Mějte se hezky







37 komentářů:

  1. Nádherné snímky, vždy když jdu k našim rybníkům, tak si na tebe a Járu vzpomenu jak fotíte ptáky u vody. U nás jsou jenom kachny a ty plavou na hladině. Povedené fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Jak teď mrzne,tak na ty všechny vodní ptáky vzpomínám.

      Vymazat
  2. Hezký víkend Jíťo, super fotky. U nás už druhý den prší ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu, u Žabakoru je opravdu krásně a vůbec nevadí, že dáváš fotky ze stejných míst, protože jsou pokaždé jiné. Také fotím hodně a často stejná místa a když kouknu na starší fotografie, vidím pak ten rozdíl. Moc hezké fotografie. Přeji Ti příjemný víkend. U nás padá déšť se sněhem...počasí, které zrovna nemusím. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Já se nerada opakuji a na porovnávání se staršími fotkami nemám vůbec čas.Možná až nebudu moci dělat nic jiného.Ráda objevuji nové věci.

      Vymazat
  4. Jituško, u nás leje a leje. Tak Tvé prosluněné foto je pro lepší náladu. Měj se pěkně. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Na dny bez sluníčka si budeme muset zvykat

      Vymazat
  5. Jituško, často si vybírám jednu špičkovou fotku, dnes to nejde je jich tam víc, nádherné fotky to si Ti
    zase povedlo. Maru

    OdpovědětVymazat
  6. Máš pravdu, je echt hnusně. Dcera je s malou v lázních v Jeseníku a včera jim nasněžilo a stále něco připadává.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, já tam byla párkrát, když kvetly lípy a to bylo super! Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Tak může napadat dost

      Vymazat
    3. My tam byli na podzim a měli jsme týden krásně

      Vymazat
    4. Tak ony tam byly od 28.10. a měly tři neděle nádherný sluníčkový dny, až teď se jim to na den dva zkazilo, ale co napadlo tak zas mají krásně sluníčkově.

      Vymazat
  7. Jituško, moc pěkné fotky. Mlha podzimní přírodě sluší. U nás dneska už sněží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.U nás byl jen poprašek a ten nevydržel

      Vymazat
  8. Ahoj Jituš,
    děkuji za tu krásu. U nás prší, ponuro. Děkuji za návštěvu blogu, a přeji ti pěkné dny...♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jitko, znám ten rybník a několik dalších vedle a od tebe spousty fotek ze stejných míst, stejně se vždy znova ráda podívám, co jsi tam zase ukořistila a dnes se mi nejvíc líbí to zlato v rybníku hned zkraje.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,kdybychom neměli dceru na Olšině,tak bych se k Žabakoru tak často nedostala.

      Vymazat
  10. Jituš, nikdy jsem tam nebyla, ale už jsem se dívala na mapu, kde ten Žabakor je a ta oblast je zajímavá. My v okolí podobný nemáme, ale po našich krajích je různých rybníků a nádrží opravdu hodně, jen si všímat a chtít vidět. Takže každý bychom si aspoň malý "Žabakor" mohli najít. U nás dokonce na kališti, které tu zůstalo po hornické činnosti, je vidět dvojici labutí, jen během jízdy z auta je nevyfotím.
    Máš moc hezké záběry a přeji, abys i v zimním období mohla fotit. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.V okolí Turnova je rybníků hodně a ráda k nim jezdím.Pokaždé ale nefotím.Jezdím se tam hlavně pokochat

      Vymazat
  11. Jitko,děkuji za krásné fotografie, disk mě nejde usnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,děkuji.Se spaním mám problém od dětství.Když usnu dříve jsem ve tři vzhůru.Když to přetáhnu,neusnu vůbec

      Vymazat
  12. Jituško, u Tebe se vždycky potěším krásnými fotografiemi. U nás prší, jdu zatopit a péct perníčky. Přeju příjemný víkend, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Perníčky bych také pekla,ale nedokážu ozdobit.Naposledy je zdobil manžel,ale nebylo to nic moc

      Vymazat
  13. Dechberoucí fotky, Jituško! Taky mám místa, které mám focené mnohokrát...
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Podle častých fotek se pozná,která místa mám ráda.Ale také vždy nefotím.

      Vymazat
  14. Užila jsem si Tvoje fotky. U nás včera odpoledne začal lehce padat sníh. Žádné závěje to nebyly :-), ale ještě teď ráno se sem tam někde bílý poprašek drží.
    Klidnou sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.U nás byl jenom poprašek sněhu a i ten už zmizel

      Vymazat
  15. Jitko, krásná nostalgie, potěšila jsem se 😉😊

    OdpovědětVymazat
  16. Evi,to jsem ráda a moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  17. Parádní fotky Jituško, u nás je už po sněhu a svítí sluníčko ♥ v sobotu jsem byla vyděšena ze sněhu i mrazu ♥

    OdpovědětVymazat
  18. U nás je sníh a to trochu na Kozákově.Odpoledne začalo pršet.
    Děkuji moc

    OdpovědětVymazat
  19. Další krásná prohlídka u nás Jitu máme sychravé počasí a dnes aj pršelo slibují sníh jen nevím k nám asi nedorazí :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení