21.11.22

Krajinky i západ slunce

 Před pár dny to vypadalo,že přišla zima.Všude byly fotografie zasněžených krajinek..Říkala jsem si,že dám poslední fotografie beze sněhu a potom budu fotit sníh.Příroda,která už vypadá smutné se pokryje sněhem a bude to zase příjemná změna.Jenže u nás sníh není..Sice v pondělí ráno bylo bílo,ale hned do toho začalo pršet.Tak si budu muset na zasněžené krajinky počkat.

Nastřádaly se mi fotografie krajinek z minulého týdne,kdy jsme ještě sem tam někam vyjeli.Hlavně do Podkrkonoší.Přesně je už nepopíšu,ale je to kolem Vrchlabí,Hostinného,Jilemnice a Rokytnice nad Jizerou.
















Černá hora v mlze




Výhled na Krkonoše



Rozhledna U Borovice Roprachtice


Slunce odtud bylo hodně ostré a svítilo nám celou cestu do očí,když jsme sjížděli k Semilům




Špička Ještědu


Od rozhledy jsme sjížděli k Semilům.Manžel se ptal,v kolik zapadá slunce,protože mám v mobilu aplikaci,která mi ukazuje přesné časy východů a západů slunce a že bychom mohli stihnout západ slunce na Kozákově.Ukazovala jsem mu totiž pár úžasných fotografií západů slunce z Kozákova,protože v těch dnech se navečer dělala mlha a tak,kdo fotí jezdil na Kozákov,aby to zachytil.Moc se mi tam nechtělo,protože na takové focení potřebuji klid a ne fotit v houfu a neměla jsem ani  v autě stativ.A když jsem viděla,že šest aut před námi odbočuje na Kozákov,řekla jsem,že tam nechci.Že si vyfotím západ slunce po cestě.Druhý den jsem se schválně podívala na Facebook na skupinu Turnov,jehož jsem členem a fotky tam byly.A úžasné.Z mlhy koukaly jen špičky Trosek.A lidí tam bylo dost a podivila jsem se,že byla otevřená rozhledna.Fotit z ní musel být zážitek.
Západ slunce jsem tam byla fotit už několikrát,ale rozhledna byla vždy zavřená.Asi to byla mimořádná situace.

Západ slunce jsem si vyfotila pod Komárovem.








Počkala jsem si až slunce zapadne a za chvíli byla tma.
Den to byl hezký a viděli jsme i dost zajímavých míst.
Mějte hezké dny



34 komentářů:

  1. Jituško, krásný výlet. Tak se mi zdá, že letos se listí na stromech drží docela dlouho. Mlha je na podzim sice méně příjemná pocitově, ale na fotkách jí to sluší. Sluníčko bývá brzy už velmi nízko. Kolikrát jedu ze zahrady kolem jedné hodiny a mám pocit, že je jako v létě navečer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Viděla jsem dost fotek právě z Kozákova a mlha zakryla výhled a vyčnívalo nad ní jenom něco.Ty fotografie byly úchvatné

      Vymazat
  2. nádherná krajina! hrátky se sluncem jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, máme krásnu zemičku, dýchá z fotek, klid, pohoda, radost, to je dobře, že nám to všechno tak hezky fotíš, Díky, Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, tvé fotky mi udělají radost vždycky. Je to nádhera, kochám se! A chápu tě, že si nechtěla fotit s davem, ale někdy to prostě jinak nejde...
    Moc děkuji a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Dav mi vadí,jenom z toho důvodu,že na svůj problém s rukama potřebuji klid a soustředit se,což mi moc nejde,když je okolo více lidí.To mi třes rukou zhoršuje.

      Vymazat
  5. Jituš, pohodové podzimní fotky, ale západ slunce vede na celé čáře. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké fotky. Krásný západ slunce !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. JItuško, opět si nafotila krásné foto. Je to radost, podívat se na Tvé skvělé reportáže. M.

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že je škoda že jsi tejn Kozákov nestihla, ty bys tam nafotila krásné fotky....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy,nejsem si jistá.Bylo tam opravdu hodně lidí a já potřebuji mít kvůli třesu klid a soustředění.
      Ještě,že foťák s malým objektivem mohu přitisknout na nos a tvář a tak mohu fotit.Však už mám z toho placatý nos.Ale jen tak foťák a ruce udržím v klidu.

      Vymazat
  9. Krásné fotky se sluncem u Semil a pohled na Ještěd a na Kozákov také dojde, vždyť vše má svůj čas,

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké podzimní fotky se sluníčkem,těším se na zimní reportáže...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.Snad bude nějaká zima.Ale zase tolik nám to nevadí pokud je sníh na horách.Nemáme to daleko

      Vymazat
  11. Jitu, to jsou moc hezké záběry, zvláště toho sluníčka. Já už se teď asi nikam nedostanu, protože v zimě se nám moc cestovat nechce, tak že mi nezbude, než chodit a fotit po okolí města, nebo jen vzpomínat. Sníh u nás není. mrzne na sucho a je to strašně vlezlé. Vy jste si udělali fakt prima výlet a hezká místa jsi nafotila. Jen jsem koukala, že tam cestou někde les také dostal pořádně na frak...což je vidět na prvních fotkách. Přeji ti příjemné dny a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Já nad starými fotkami zatím moc nevzpomínám,to si nechám až nebudu moci dělat nic jiného.Je fakt,že autem můžeme někam zajet kdykoliv i když v prosinci na to moc času nebude.Je v plánu hodně akcí,jak s rodinou,tak přáteli

      Vymazat
  12. Fotíte parádně,některé fotografie jsou k zarámování.Chodím k vám často a dost obdivuji,
    J.K.

    OdpovědětVymazat
  13. Jitko, i tak máš hezky vyfocený západ slunce. Moc se mi líbí ta fotografie hor v mlze. Krásná krajina

    OdpovědětVymazat
  14. Jituško, moc krásné fotografie, opravdu se povedly 👌
    U nás byl sníh taky jen jeden den, ale mlhy jsou stále 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,děkuji.Listopad je prostě dušičkový.Od dušiček pořád stejný

      Vymazat
  15. Nádherné fotky i výlet Jituško ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Měla jsi super výlet. krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  17. Další parádní záběry jo a jinak na nové fotečce ti to moc sluší jsi kóča :-) měj se moc hezky Jíťo.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení