23.11.22

Od sněhu ke koním

 Sníh na Kozákově mně pořád vězel v hlavě.Každý rok tam jezdíme za prvním sněhem.Kozákov jsem pořád pozorovala z okna až to manžel nevydržel,řekl mi ať si sbalím fidlátka,že by to se mnou nevydržel a jeli jsme.V Komárově jsme vjeli do husté mlhy,která se nahoře rozplynula.Ale na západní straně bylo vše dole schované v mlze.Sněhu moc nebylo,nebyla ani námraza,ze stromů teklo.Byly tu 2 nad nulou.Trochu jsme se prošli.









Ten slabý tmavý proužek ... z něho vykukuje rozhledna a vysílač na hoře Tábor










Vpravo je Ještěd





Mlha byla hustá a vysoko,že tentokrát nevykukovaly ani Trosky


Na východní straně je vidět na Krkonoše

















A pod Kozákovem se na zelené louce pásli koně.







Koník se někde vyválel,ale nechal se ode mě pohladit


Tohle oranžové zvířátka jsem vyfotila u rybníku Nohavica u Třech rybníků.Bylo velké jako nutrie.Ale oranžovou jsem ji nikdy neviděla.Byly tu čtyři.


Počasí bylo ve středu nevlídné a chvilkama poprchávalo.Na sníh si ještě počkáme.
Mějte se hezky



30 komentářů:

  1. Jitko, nakonec vznikly zajímavé a netradiční fotky, takto jsme Kozákov ještě nezažila... a ty s koňmi jsou také zajímavé. Povedlo se a výlet nebyl marný. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.Na Kozákov jezdíme v zimě pravidelně.Naučili jsme se to díky vnoučatům,abychom jim ukázali sníh,když dole u nás nebyl

      Vymazat
  2. Jitu to jsou krásné fotografie se sněhem. Máme obě výhodu, že ti naši chlapi mají pro toho našeho koníčka pochopení. My sice auto už nemáme, ale zase je manžel ochoten jet se mnou někam vlakem a za to jsem také ráda. Nádherné fotografie jsi pořídila a ta mlha dole to je jako rozbouřené moře. Nádherné...U nás už je po sněhu a celé dny zataženo. I když jsem byla dnes na procházce, tak jsem foťák z fotobatohu ani nevytáhla. Nebylo co fotit. Přeji Ti příjemné dny a další prima fotovýlety.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Tak manžel si to hned vybere,ale vychází mně v tomhle vstříc.I když často nevyleze z auta

      Vymazat
  3. Jituško, krásné fotky zasněžené krajiny a výhledy nad mlhou jsou také super. Koníčky mám ráda, ale mám z nich respekt.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky pří vycházce si udělala Jituško♥ hezký večer ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jituš, včera jsme navštívili naše muzeum a fotila jsem (mimo spousty jiných věcí) i kameny z Kozákova, tam jsem si vzpomněla na Tebe a dnes tu vidím ten vrch, známé geologické naleziště. Krásné bohatství skrývá. Zimu sice už nemám ráda, ale fotky jsi udělala nádherné a hlavně, že jste si udělali výlet na zajímavé místo a koníci jsou bonusem. Já ale vždy od koní dále. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,Kozákov mám na blogu vícekrát a mám tam i fotografie z geologického naleziště

      Vymazat
  6. Krásný výlet a ještě hezčí fotky.Moc se mi líbí zmrzlé kapičky na větvích,pěkné dny přeji...

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško máš hezké zasněžené fotografie a prima manžela ! Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,moc děkuji.Manžel mi vstříc občas vyjde,ale jinak to s ním lehké nemám

      Vymazat
  8. Jitu, to je nádhera! Úplně cítím ten klid, ten vzduch! Momentálně jsem zakryti inverzí, už několik dní a město, s prominutím, smrdí! Kochám se a sním o takovém výletu...
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,jak to z fotek cítíš,tak tam opravdu bylo

      Vymazat
  9. Jituško, chtěla jsem napsat, zima je krásná, pak mi došlo že mám ráda, jaro i podzim, všechna období jsou hezká a fotky taky. Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Hezká jsou všechna roční období,ale já jako narozená v prosinci mám zimu ráda,ale tu pořádnou

      Vymazat
  10. No nafotila jsi krásnou zimu. To já zatím neměla šanci. Ale ti koníčci taky nemají chybu.
    Takový bezvadný kontrast.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Parádní fotly, toho sněhu. Ta námraza nemá chybu a kapičky jsou jak korálky a závěr koníci. super

    OdpovědětVymazat
  12. Jitko, parádní fotky bílé zimy, a to opravdu bílé. Když jdu na chatě na procházku do lesa, tak se u koní skoro pokaždé také zastavím. Měj se moc hezky, zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.Také,jak někde vidím koně,zastavím se a fotím

      Vymazat
  13. Pěkný výlet jste si Jitko udělali, fotografie jsou vydařené.

    OdpovědětVymazat
  14. No paráda Jitu konečně snížek, který já miluji jen u nás máme déšť :-( všechny záběry jsou super a hlavně mě pobavil Tvůj úvod, že by to manžel s Tebou nevydržel hihi. Děkuji moc za koníci potěšila jsi mne♥ kapičky také super jsi šikulka. Opatruj se a měj krásný první adventní víkendík.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.Jsem někdy otravná se svými požadavky,ale je to jediné co pro mě dělá

      Vymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení