28.8.19

Hlídání

Dříve jsme hlídali hodně vnoučata,ta vyrostla a tak hlídáme pro změny psy.Mladí odejeli všichni na víkend na motorkářský sraz a nám přivezli psy.Ale jenom ty,co mají v baráku.Ostatní zůstali v kotcích.S naším psem se znají a navíc jsou to všechno fenky.A tak jsem měla o horkém víkendu o zábavu postaráno.Tři psi,aspoň třikrát ven,tak jsem si devětkrát vyběhla schody za den.Syn byl týden na táboře a přijel až v neděli večer.Naštěstí mně to vůbec nevadí a pokud si někdo myslí,že je to hrůza mít v bytě tři psy,tak není.Hlavně,když dostanou najíst a den většinou prospí.Z každé procházky se radují.A já si říkám,všechno,co jde vyklepat,vyčistit,vyprat,omýt není pro mě žádný problém.Naštěstí je teď období,kdy nelínají.A tak jsem si to s něma užila.V neděli jsme s vyjeli s manželem  za město,aby se mohli pořádně proběhnout.

Kiaru už většina znáte.Je to fenka vnučky Nicolky,která s ní dělá kynologický sport a dosahují velmi dobrých výsledků-Kiara je velice hodná a samozřejmě jako cvičený pes na slovo poslechne.




S Fibinkou,fenkou maltézáčka je to horší.Nezná povely a vůbec neposlouchá.V sídlišti se ji bojím pustit z vodítka,aby mi neutekla.


Na procházce.Venku jsou nejspokojenější









Bleky chytá klacek,co ji manžel hází


Fibinka peláší na jinou stranu,než jdeme my.Voláme a nic,tak ji musím doběhnout a nasměrovat jinam.



Synova fenka Bleky.Také je moc hodná a poslušná.Syn s ní chodí na cvičák



Venku bylo jako v peci a i další horké dny jsou před námi.
Opatrujte se



16 komentářů:

  1. Jituško no to jsi mne velice udělala radost opravdu moc♥♥♥ Kiaru neznám ale vlastně už jo, je náádherná♥ všechny jsou úžasné a jak Ti závidím jako v dobrém...my už nemáme měli jsme trpasličí pudlici umřela, když jí bylo 16 let :-( chybí mi moc,ale doma už nechtějí ach jo zase bulím...Mladší dcera má Jorkšíra a vždy se těším, když ho přivezou a já mám hlídání♥ Pes je věrný přítel,který nezradí-přivítá tě i pozná nemoc...mě vždy dobije a hned mi je po těle líp..opravdu díky a doufám,že zase pejsci sem přidáš Jíťo..mám radost♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.Máš pravdu psi jsou věrní a milují nás a nabíjí energií.Žít s něma je radost.

      Vymazat
  2. Jituško no to jsou nádherní pejsci také jsem tu měla 3 od vnuka a vnučky a náš pejsek a ted už máme klid jsou doma ale vnučka vždy přijde je tady kousek od nás ale to je malinkej pejsek tak do kabelky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško,děkuji.To jsem ráda,že nejsme jenom my blázni do psů.

      Vymazat
  3. ahojky Jitka máš pekných psíkov.... já nemám byvam v bytovke ale chodím k sestre na doma ona má 2 Jorkšírov a 1 Irskeho vlkodlaka ten je tak vysoký jeej až sa ho bojim ked ide ku mne ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko,děkuji.Tak to má sestra doma pěknou smečku.

      Vymazat
  4. Jituško, zasloužíte medaili!!! 3 pejsci najednou, to už je takový malý hotýlek :o) Obstáli jste na výbornou!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Hlídáme často a mně to nevadí.

      Vymazat
  5. To jsou krásní pejsci,mám pejsky moc ráda.Měli jsme na zahradě německého ovčáka,byl mochodný a chytrý.Hezký den Jituško.....☀️☀️☀️☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,děkuji.Mladí chovají NO,jsou to úžasní psi.Oni je cvičí.

      Vymazat
  6. Tak to máš pejsků, mi máme jednoho jako je ta Váše Kiara, Je moc hodná, ale divoká, klidně by naše Ela mohla být v brance ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuš,děkuji.Kolie jsou úžasně chytří psi,myslím,že vedou v žebříčků psů-

      Vymazat
  7. Jío parádní fotečky, bordérka je skvělá, já jsem z té naší také unesena. Jsou chytré a poslouchají. Tak si se na chvilku proměnila na psí hotýlek, ale to je dobře se zvířátky je to fajn (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺 prima den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Ano,borderky jsou úžasní psi.Trochu zlobí Fibina,maltézáček,honí mi Modřinku.Doma honí kočky po zahradě.Mladí mají asi čtyři kolem baráku.

      Vymazat
    2. e mě když přijde dcera s Pandinou, tak musím kočky dát do pokojíku. Oggi ta je hned na Pandu nastartovaná a já nechci riskovat malér. Bertík ten by se snad i kamarádil, ale přeci jenom jsou to šelmy. Pnndina je hodná ☀️🍀🐝🥀🍄🍹🐞♥️

      Vymazat
  8. To ona i Modřinka na psy sičí a jednou Kiaru sekla packou.Také dávám pozor,aby jim neublížila,tekla tenkrát Kiaře z čumáku krev.S Bleky se tolerují,tam už nic nehrozí

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení