16.6.20

V lese a také krmení mláďat

O víkendu bylo horko,deštivo a bouřivo.U nás tedy hlavně v neděli.V horku není v paneláku moc dobře a tak jsme i se psem vyrazili do lesa.Trochu mi dalo přemýšlet kam.Nechtěla jsem tam,kde se dá předpokládat o víkendu velké množství lidí a cyklistů.A tak jsme vyrazili do lesů směr Branžež.Tady jsou lesy opravdu krásné.Auto jsme nechali na kraji lesa u silnice.Našli cestičku a už jsme se ztráceli v lese.


No,neztráceli.Bleky nás vedla.



Najednou jsme na rozcestí cyklostezek.To bych uprostřed lesa nečekala.Tak tady by se mně na kole velmi líbilo.Většinou jezdím jenom po silnici.Snad se sem někdy na kole vydám.






Ty pohledy nahoru mám ráda





Jdeme,jdeme a najednou chatičky.Došli jsme do Srbska.Bohužel se musíme vrátit k autu a celé to objedeme po silnici ke Komárovskému rybníku.Je to tady rekreační oblast,ležící v okrese Mladá Boleslav,Středočeský kraj.









Bleky si najde snad ten největší klacek a chce aportovat.Málem si u házení vykloubím ruku,jak je klacek těžký


Jedno z mých oblíbených míst.Komárovský rybník.Druhý největší v Českém ráji.Je tu jenom pár lidí.






Na druhé straně je skalnatý masív Sokolka










Manžel mě upozorňuje,že ve stromě je hnízdo a strakapoudi přílétají krmit mláďata.Zrovna odlétli a tak tu čekám s připraveným foťákem až se dočkám.Bohužel velký objektiv mám v autě ve vesnici a pro něj se mi nechce a tak jsou fotografie opravdu hodně velké výřezy.To jsem celá já.Když ho mám u sebe,nepotřebuji a když nechám v autě,potřebuji.Jenže bez stativu by byly asi stejně rozmazené díky mým neposlušným rukám.

Strakapoud je hodně opatrný.Dlouho přelétává v okolí ze stromu na strom a pozoruje situaci.Bleky,jako by vytušila závažnost situace po pokynu lehni,se opravdu ani nehla.







Tady jsme stáli chvíli na slunci a bylo opravdu horko.Tak se zase vydáváme do vesnice k autu.
Mějte hezké dny



24 komentářů:

  1. Jitulko zdravím sama nádhera super fotečky *****************

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu, příjemný výlet jste si udělali a krásné fotky jsi pořídila. Rybník je moc pěkný a fotky strakapouda také. Přeji ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, krásné fotky z výletu a strakapoud ti neunikl, krásně jsi ho zachytila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Strakapoud mohl být lepší,kdybych měla větší objektiv u sebe

      Vymazat
  4. Jituško krásný výlet.Je u vás krásně.Strakapouda jsi krásně vyfotila.U nás o víkendu přilítla na balkon Žluva a moji kamarádce lítá na balkon poštolka.Je jako hodinky.Přiletí vždycky v půl 9 večer a ráno v 6 h.odletí.Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,děkuji.To by se mi také líbilo,kdyby ke mně přilétal nějaký zajímavý ptáček.Žluvu jsem tu na stromě také viděla,ale jenom jednou

      Vymazat
  5. Je zajímavé jak lesy na pískovcovém podloží vypadají úplně jinak než na jiném. Všimla jsem si toho už dávno kolem Kolína, Roudnice a vůbec v Polabí, kde je hodně písku, a pak v jižních Čechách na Třeboňsku a Novohradsku. Na Brdech, kde je víc skalnato, mají úplně jiné složení a podobu. Tam je to víc o listnatých a smrkových lesích, Český ráj, jižní Čechy a Polabí zas borové...

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, jako vždy krásná procházka a parádní fotky. ten strakapoud tedy je parádní.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle procházky, ač psa nemáme, mám moc ráda, hlavně, když rostou houby a dají se sbírat borůvky, pod Bezdězem jsou podobné lesy. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,v těchto lesích snad houby budou.Občas sem jezdíme

      Vymazat
  8. Jituško, vzpomínám na naši dovolenou u Komárovského rybníka. Bude to už 40 roků. A jak vidím na Tvém foto, je tam pořád krásně. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,okolo Komárovského rybníka jsou asi tři kempy.Taky bych jsem jela kempovat,je tu krásně

      Vymazat
  9. Nádherná procházka, Jituško! Aaronovi by se líbila stejně jako Bleky :o) Ten strakapoud, to je paráda! Mívala jsem před oknem do kuchyně staré hrušně a tam takový fešáci často pózovali :o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Já tyhle procházky dělám hlavně pro Bleky,aby se pořádně proběhla.

      Vymazat
  10. Jíťo, to jsou opět parádní fotečky, krásně jsi zachytiula Strakapouda, Bleky je úžasná 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Mám Bleky moc ráda a až bude v Přepeřích bude se mi po ni stýskat.Naštěstí to nemám daleko

      Vymazat
  11. Jitko, to je kus nádherného kraje. No v Ráji.....udělali jste si nádherný výlet a pořídila jsi krásnou dokumentaci. Srdce až zaplesá v tom úžasném lese. A rybníky? to prostě nemá chybu. Hodně podobných krásných dní přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marušěko,moc děkuji.Krajina s rybníkem mě vždy naláká

      Vymazat
  12. Jituško opět nádherné fotky s hezkým psaným doprovodem********* u nás bylo hezky jen v sobotu, v neděli lilo ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Květuš,děkuji.U nás prší od čtvrtka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení