24.6.20

V zajetí vůně

Dcera má na zahradě nádhernou levanduli.Trochu jsem si natrhala na sušení.Byla obalená čmeláky a včelkami.Nasávali tu nádhernou vůni.Fotit šlo špatně,hodně foukalo.Mé levanduli se na balkoně nedaří.















Mějte hezké letní dny

30 komentářů:

  1. To jsou nádherné fotky! Kochám se, ani nedýchám. Já mám levanduli dost ve stínu, takže zatím nekvete. Ale zase se letos vyloženě zbláznila a rozrosla se poprvé úplně úžasným způsobem. Z toho mám velikou radost. :) Ta Vaší dcery je překrásná. Úplně cítím tu vůni...
    Pěkný den, Sabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabinko,děkuji.Já měla levanduli na balkoně,ale nedaří se ji.

      Vymazat
  2. Mě ještě nekvetou, ale počítám že dcera ty její krásky už má taky v plném květu. Ta má tedy taky nádherný. Já je na jaře ostříhala dost radikálně, takže se teprve dávají dohromady, ale zase mám krásné keříky. Jednu prastarou jsem tedy vzala hodně nakrátko, říkala jsem si, jestli to vůbec rozdejchá, ale jo, je krásná... dcera i já je milujeme, za to její partner jí nemůže ani cejtit. No má s ní osázenou jednu stranu domu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katce se hodně levandule rozrostla.Také ji obě milujeme

      Vymazat
    2. Přemýšlela jsem už vloni, o zájezdu na Levandulové slavnosti k Balatonu, ale nemělo to nějak valný ohlas, ale byl ten zájezd v nabídce i letos. Tak snad příští rok.... jinak tady se dá jet na Moravě na levandulovou farmu a teď jsem koukala že je něco i u Berouna nebo snad přímo v Praze - Holešovicích.

      Vymazat
  3. Moc krásné fotky. Naše levandule ještě není tak krásně rozkvetlá. Také si ji suším. Čmeláčci jsou kouzelní. Mně se je nikdy moc nedaří vyfotit, jsou rychlí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Také se mi to co lítá moc nedaří fotit.Než zaostřím jsou fuč a tady ještě dost foukalo.

      Vymazat
  4. Krásné levandule, voní až k nám. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Ta vůně je omamná.Suché teď už tolik nevoní

      Vymazat
  5. Jituško to jsou parádní fotografie. Úžasné záběry. mně teprve levandule začíná kvést. Spíše vypadala, že zajde, ale teď se vzpamatovala. Přesadím si ji někam do truhlíku nebo květináče, abych o ni nepřišla. Přeji Ti krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Mně právě zase nejde v truhlíku na balkoně

      Vymazat
  6. Jitko, krásné fotky, tu vůni cítím až k nám. :o)
    Měj pohodové dny. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško, mám levanduli na balkoně a taky pozoruju ten cvrkot. Už je dost rozkvetlá, ale nechávám ji pro to hmyzí rojení.
    Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,to se máš.Mně tento rok na balkoně nějak nejde

      Vymazat
  8. Jitko, mám na zahradě několik levandulí. Kromě klasické i bílou a francouzskou. Když jdu kolem, pohladím ji a pak ovoním dlaně. Mám tu vůni moc ráda.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,to musí být nádhera.Bílou ani francouzskou neznám

      Vymazat
  9. Parádní fotečky levandule, mám tu vůni ráda 🌞🌼🌻♥️🦋🐞🌷

    OdpovědětVymazat
  10. Teda Jitko, krásné fotky. Já nemám trpělivost a většinou se mi včelka rozmaže. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,děkuji.Také dost fotek vyházím kvůli neostrosti.Není to jen tak je vyfotit.

      Vymazat
  11. Jituško, nádhera! Levanduli mám moc ráda, mám několik různých keříků, ale žádný ještě není tak plném květu. Těším se...
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Jituško, překrásné fotky. :) Vybavuje se mi Levandulová v podání H. Hegerové a P. Hapky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Levandulová je nádherná písnička.Ani jsem si nevzpomněla.Ale zkusím ji najít na Youtube,ráda bych si ji zase poslechla

      Vymazat
  13. Tak to jsou nádherné fotečky moc si šikovna líbí se mi a ty kapky jsou krásné jako vždy děkuji *************************************** zdravím příjemný víkend popřeji ..

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné fotky******** Ve Strakonicích letos vysázeli hned při vjezdu od Prahy levanduli, jsou to nádherné záhony, vzadu je světlá a vpředu tmavá levandule, Moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  15. Květuš,děkuji.Tak to musí být nádhera.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení