7.6.20

Plavba na raftu

Na raftu jsem se neplavila,ale plavil se syn ve čtvrtek s dcerkama a jejich kamarádkou.Plavili se na Jizeře  z Lišnýho do Dolánek u Turnova.Původně chtěli dojet až do Přepeř k jezu,ale když dojížděli do Dolánek začalo pršet.My s manželem jsme jako vždy dělali doprovod po břehu.Vnučky: babi,natoč nás,jak sjedeme jez na Malé Skále.To jsem si nemohla nechat ujít,jsem pro každé dobrodružství.Pospíchala jsem s obědem,abychom mohli po 11 hodině vyjet.Dojížděli jsme na Malou skálu a už telefon,kde jsme.Manžel zastavil u chodníku a já letěla na most,abych je viděla a hned potom jsem letěla dolů k jezu.





Naši plavci



Možná to vypadá,že sjet jez nic není,ale když jsem jezdila s vnoučaty tady do kempu,tak jsme pozorovaly vodáky,jak si vedou a hodně z nich loď převrátilo a vykoupali se.V sezóně tu jezdí hodně lodí,je tu několik půjčoven.
Stojí za to,mít puštěný zvuk


Malá Skála je rekreační středisko v malebném údolí Jizery pod skalní stěnou Vranovského hřebene.Na fotografii je Žlutá plovárna,kde si můžete půjčit loď a plavit se po Jizeře až k Turnovu.


Je tu také lanové centrum







Na vyhlídce Zahrádka jsou lidé


První zastávka u Boučkova statku na zmrzlinu








A plaví se dál.A my jedeme na naše další stanoviště do Rakous,kde na ně budeme čekat.



Jsme u Jizery v Rakousích.




Vedle jsou za ohradou ovečky.Mám strach,aby je Bleky neplašila.Ani si jich nevšimla.



Lípa se od loňska nějak rozrostla.


Skoro není vidět na Jizeru


Manžel se hned usadil pod ní ve stínu.Je velké horko.



Bleky vyhlíží plavce



Jizera je krásná řeka,ale moc vody není.To není nikdy a tak vodáci musí na některých úsecích lodě přenášet.






Kytičky a motýlka jsem zveřejnila posledně,ale něco mně tu ještě zbylo.


Objevila jsem na fotografiích dalšího motýlka








Copak tu máme?


Jasmín krásně voní





Konečně na obzoru loď


Po malé chvilce zase pokračují v plavbě.V Dolánkách je zastihne déšť,ale to už byli skoro doma.


Plavba i výlet se vydařil.
Mějte hezký začátek nového týdne

20 komentářů:

  1. Jíťo, to jsi měla opět vzrůšo. Super fotečky. Bleky je úžasná 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Hlavně,že se jim plavba vydařila

      Vymazat
  2. Jituško, to musely být zážitky! Nádhernými místy teče ta vaše Jizera... Kochám se!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Údolí Jizery je moc krásné

      Vymazat
  3. Jituško, nádherné fotky. Dýchá z nich prázdninová atmosféra.
    Máte u vás opravdu krásně.
    Přeju pohodový začátek týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,děkuji.To máš pravdu.Kemp byl skoro plný

      Vymazat
  4. Tam je krásně Jituško.Kdysi hodně dávno jsme byli v Malé Skále na rekreaci ,jmenovalo se to středisko Mikuláš Aleš.I kytičky jsi krásně nafotila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,Malá Skála je krásná a hlavně okolí.

      Vymazat
  5. Skvělé snímečky ze skvělého výletu.👏
    Přeji klidnou dobrou noc.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Překrásné fotky i video Jituško. Koukám,že jste si to pěkně užili a Bleky při sjíždění byl pěkně rozdováděnej.Sjeli jez pěkně, není to vždy jednoduché, záleží na jezu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuš,děkuji.Dost vodáků má na jezu problém

      Vymazat
  7. Mladí si to parádně užili. Pěkná reportáž i video. M.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotografie u video. Čekala jsem že Bleky za nimi skočí do vody...ale zůstala s vámi na břehu. Je tam krásně a moc hezké fotografie jsi pořídila. Super krásné dny Ti přeji Jituško.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Bleky jsme museli držet na vodítku,jinak by skočila do vody

      Vymazat
  9. Jituš, báječně zdokumentovaná plavba, krásné fotky i "pištící" video. Ten jez sjeli na jedničku. 👍👍👍
    Měla jsem problémy s počítačem, takže doháním zmeškané.
    Měj krásné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Také jsem už měla počítač v opravně.Mám ho už starý.Tak hlavně,že ho máš v pořádku

      Vymazat
  10. Jituško, nádherně zachycená plavba a krásné fotografie na břehu. :) Dobrou noc :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení