24.6.20

Fotografická výzva Katky

U děvčat jsem si všimla,že Katka vyhlásila fotografickou výzvu.Ráda se zúčastním

Pondělí:žlutá
Ta pro mě představuje slunce,které ke svému životu nutně potřebuji.







Úterý: růžová,fialová
Mám ji ráda,možná proto,že je taková sladká.










Středa: bílá

Bílá je pro mě vyjádřením čistoty,něžnosti.











Čtvrtek: červená

Červená je láska









Pátek: modrá

Modré je nebe a jeho odraz ve vodě.










Nahrála jsem už všechno najednou.Chtěla jsem výzvu pojmout trochu jinak,ale mám zrovna uspěchané dny.Možná ještě později doplním.Zítra přijedou vnučky a synova přítelkyně,tak bude jiná zábava.
Mějte se hezky a těším se na Vaše fotografie

30 komentářů:

  1. Jitko, nádherné fotky. Výzvu jsem nějak prošvihla, ale teď mi toho na zahradě stejně moc nekvete. Tak se pokochám u všech, kdo se zapojí.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Také jsem neměla zrovna moc času někde běhat po zahradách a tak mám některé fotky starší

      Vymazat
  2. Jituško, parádní fotografie, pastva pro oko. :) Líbí se mi moc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, Jituško!
    Užij si příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné jsi to dala dohromady. Moc krásné fotografie

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, to je nádhery. Nemohu se vynadívat.Prohližím si fotky stále dokola. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Od Tebe pochvala moc těší

      Vymazat
  6. Jitko, dobrý nápad. Celý barevný týden ve fotografii nás potěší. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, žes to vzala z jedný vody načisto! Já to zas mám trochu popřeházený, končit budu v sobotu. Bílá je sice krásná, ale na focení snad to nejhorší co může být. Škoda že ta fotka slunečnice z odkapávající vodou není trochu ostřejší, je to skvělý okamžik! To se podaří opravdu málokdy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy,děkuji.Fotka slunečnice je výřez a zrovna ne moc ostrý

      Vymazat
  8. Tak to je milá výzva, kytičky v barvách super fotečky, dobrý nápad 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Kytičky fotit je to nejjednodušší.

      Vymazat
  9. Tak to je perfektní Jitko, že se zúčastníš té soutěže. Máš tu samé nádherné fotky*******

    OdpovědětVymazat
  10. Jituško, moc hezky jsi výzvu pojala svým slovním doprovodem a krásnými fotografiemi. Přeji ti pěknou neděli. Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Jituško samou nádheru tady máš krásné fotografie ale to jsou všechny vždy mi uděláš radost přeji krásný den , tak já už mám prázdniny už hlídám Tobika , už měl vysvědčení a same jedničky a ještě pochválů za vzorné plněni úkolů při domáci vyuce to mám asi já co jsem se snim učila a dcera tady ha ha Také přeji krásné léto užíj si to ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běruško,děkuji.Tobík je šikovný,gratuluji,je vidět,že se mu věnujete.Užij si s ním prima prázdniny

      Vymazat
  12. Moc krásné fotografie Jituško. Obzvlášť se mi líbí ta padající kapka ze slunečnice. To je parádní fotka, ale krásně je máš opravdu všechny.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné fotky a vůbec nevadí, že jsou v jednom článku. Já to ostatně pojala stejně. Ale nemám tak pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné detailní a často mokré fotky. Moc se mi líbí, jak jsi to pojala.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení