13.6.20

Krása růží

Kdo by neměl rád růže.Já je vždy obdivuji u dcery na zahradě.

A začnu nejdříve citátem z mé oblíbené knihy Malý princ od Antoine de Saint-Exupéry:

A pro ten čas,který jsi své růži věnoval,je ta tvá růže tak důležitá...
Lidé zapomněli na tuto pravdu,ale ty na ni nesmíš zapomenout.Stáváš se navždy zodpovědným za to,cos k sobě připoutal.Jsi zodpovědný za svou růži.



























Užijte si víkend,má být hodně horký.Já se sluníčku budu muset vyhnout,snad aspoň do lesa na procházku půjdu.Po vytržení zubu jsem opuchla,dostala ATB,která jsem brala naposledy asi před 40 lety a leduji a vyplachuji.
Mějte se hezky

36 komentářů:

  1. Jitko, máš nádherné růže. Já na zahradě stále žádnou nemám, jen jednu šípkovou, nemám je kam zasadit. Ale líbí se mi. Krásné fotky jsi pořídila.
    Přeji pohodový víkend a ať zuby už nebolí. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Jsou to růže dcery,ale na zahrádce jsem je měla také.

      Vymazat
  2. Jíťo, to je tvarů, barev, vůní! Královna květin.
    Držím palce, abys byla brzy zdravá.
    Na zub šalvějový čaj a vyplachovat.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,už je to dobré.ATB rychle zabírají.

      Vymazat
  3. Nádherné fotky Jituško******* Já růže miluji, dříve jsem je doma měla všude, mladá se rozhodla je přesadit a všechny mi zahynuly. Moc mi to mrzelo ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško,děkuji.To je škoda,že zahynuly.

      Vymazat
    2. Je mi to dost líto Jituško, no místo růží a různych kytek máme bazén. Raději bych ale brala ta záhony růží, různých keřú, echinacie, náprstníků,srdíček , stračky a jiných květin .

      Vymazat
  4. Moc hezké obrázky super fotečky mne to vymrzlo tak už nesadim *hezký víkend přeji ..******************

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, růžičky jsou nádherné - kolik druhů, barev, vůní a všechny jsou královny.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotografie nádherných růží. My jsme byli v Růžové zahradě v Děčíně, ale ještě jsem neměla čas fotky vložit blog. Navíc v té nové verzi mi to přijde složitější a pomalejší, asi než to definitivně překlopí. Zjistila jsem, že se fotky nahrávají po jedné...Pokud to bude možné, tak zůstanu u staré verze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě musím dodat...držím palce, aby se ti to brzy zahojilo. Koukám že si se zuby fakt prožíváš utrpení...tak ať jsi brzy v pořádku. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

      Vymazat
    2. Jaru,děkuji.Já vůbec nevím o jaké nové verzi píšeš.Já nahraji fotky na blog a mizím.

      Vymazat
    3. Jaru,už je to dobrý.My máme se sestrama po tatínkovi dlouhé a zahnuté kořeny a ty nejdou vyndat.Tak nás to vždy trochu pomorduje,ale už jsem v pořádku.

      Vymazat
  7. Boa noite. Parabéns pelas flores. São maravilhosas. Gostaria de ter o privilégio de você seguir o meu blogue.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná slova a překrásné fotky!
    Děkuji, Jituško a hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Růže je prostě růže ! A fotky jsou moc hezké !
    Prima neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Královna květin, parádné fotečky 🌞🌹🌸🍓🐝🦋 prima neděličku Jíťo 🌞🌹🌸🍓🐝🦋

    OdpovědětVymazat
  11. Jituško, krásné fotky krásných růží. M.

    OdpovědětVymazat
  12. Jitu moc děkuji za tak nádherné fotky úžasné květiny a kousek malého prince. Obojí totiž miluji😊. Doufám , že už máš po bolesti a jsi v pořádku. Měj se moc krásně. Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni,děkuji.Tak to máme stejné.V Malém princi je tolik moudra.
      Už jsem v pořádku,přeci jen ATB rychle zabírají.

      Vymazat
  13. wau Jitka to sú krásne ruže*************************

    OdpovědětVymazat
  14. +M?oc krásné fotky. Červená se špatně ostří a tobě se to povedlo na jedničku. Nádherná podívaná. Já už jsem na zahradě dlouho nebyla, snad se zítra zadaří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Mám s ostřením problém.Jednak se mi chvějí ruce a potom mám brýle multifokály a to je někdy něco.

      Vymazat
  15. Nádherné růže:)
    Přeji brzké uzdravení!
    Marie

    OdpovědětVymazat
  16. Jituško, kochám se, kochám tou krásou. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení