3.6.20

Na kole kolem Jizery a rybníku Velký Písečák

Tentokrát vás vezmu na jednu z mých projíždek na kole na sklonku den.To mám nejraději.Na silnicích je už téměř klid a hlavně u nás v ulici,která je rozkopaná,provoz v jednom pruhu a ještě řízen semafory.A do toho si jeďte na kole.To nemám ráda.
Mám své trasy,které různé střídám.Tentokrát jsem si na projížďku vzala zase jednou foťák.Odbočila jsem v Příšovicích k Jizeře.Mám ji tady moc ráda.Koryto se tu stáčí a je dost široké.Objíždím vlastně rybník Velký Písečák zadní stranou.


Sluníčko je na sklonku dne pořád ostré a ostrá je i zeleň.S fotkami pracuji vždy večer a to ještě v Zoneru někdy stahuji sytost,protože večer jsou na monitoru barvy ostřejší.Ale ono to tak ve skutečnosti opravdu je.

















Cesta se stáčí k rybníkům


Rybáři tu mají své chatky.Je to tady velmi malebné.Jen si to představte.Sedět u chatičky a pozorovat západ slunce nad rybníkem.To je pro mě ta pravá romantika.


V dálce zahlédnu labutě


Od západu jdou mraky.Sluníčko zapadne až za hodinu.Jednou se sem vypravím za západem slunce.Zatím jsem ho vždy fotila nad Malým Písečákem.






V dálce zahlédnu větší ptáky.Nemám větší objektiv u sebe a až doma na výřezu zjišťuji,že je to párek husice nilské,který jsem už u rybníků tady viděla a fotila.



Husice nilská


Obec Všeň s kostelem sv.Filipa a Jakuba



Tady vjíždím do docela zarostlého úseku a opuštěného a to raději projedu,jak střela.Přeci jen už bude osm hodin a já jsem strašpytel.





Jizera pokračuje dále do Svijan


Mezi rybníky už nezastavuji.Je tu docela ještě u stánku živo a i dost rybářů.A z téhle strany mám už rybníky focené mockrát a určitě ne naposledy a tak to dnes nemám v plánu.Chci se stavět ještě u sestry a podívat se na její rozkvetlý keř,který si přivezla z Londýna.A to už zase nechám na příští příspěvek o kytičkách.
Užívejte ve zdraví krásných červnových dní.

20 komentářů:

  1. Jitko, pěkné. Toulky přírodou jsou super. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško moc krásné fotografie jsi pořídila. U Jizery je krásně a u Pisečáku taky. Fotky od vodní hladiny jsou vždy, luxusní a když se přidá ještě vzácný fotografický úlovek, tak to super.Přeji ti krásné letni dny a vždy dobré světlo

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, nádherné fotky! Úžasné světlo, to mám moc ráda, to je ta chvíle, kdy se všechno tak nějak uklidní...
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Fotila jsem ve zlaté hodince a to je nejvyhodnější.Hodinu před západem slunce

      Vymazat
  4. Krásné slunečné fotky, Jituško. U vody je krásně.
    Přeju prima den.

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádhera Jituško...

    OdpovědětVymazat
  6. Krááásně ses projela. Některé fotky jsou jako obrazy. Prostě paráda!
    Měj se fajn!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Jíťo to jsi měla parádní projížďku, příroda moc krásné, fotečky také 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Jezdím tímto směrem často,znám to tady,jak svý boty.

      Vymazat
  8. Jitko, moc pěkně ses projela a nezapomněla fotit a nás tady potěšit. Tu sednou fotečku bych si dala na zeď v ložnici a kochala se před spaním.Tvým vyjížďkám na kole zdar.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.Fotila jsem v tzv.zlaté hodince,kdy by to mělo být na fotkách znát.Je krásné světlo až dost ostré,hlavně barvy a stíny jsou dlouhé.

      Vymazat
  9. Nádherné fotky. Jak kytičky, tak příroda. Letos jsem ještě máky neviděla. U nás je nyní obloha jako vymetená. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.U nás je máků hodně,ale také ne každý rok.Ráda je fotím a tak se po nich vždy pídím.

      Vymazat
  10. Nádherné fotky Jitu********** Když jsou fotky ze zelení je to o hedně krásnější než zima bez sněhu ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Květuš,děkuji.Zima bez sněhu je smutná.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení