22.6.20

Z cest

Občas mně zbydou fotografie,které  nezařadím do příspěvku na blogu,ale přesto si možná zaslouží je sem dát.

Vlčích máků je letos hodně.Někde jsou červené celé louky.A když to jde, fotím.












Duha se v jednom týdnu objevovala skoro každý den




Jeden den nás dcera vylákala do Jičína.Kopeček je Zebín u Jičína



Humprecht u Sobotky


Kam pak uhání mašinka


Silnice se klikatí









Ralsko je vidět široko,daleko.Mám ráda tyhle kopečky


Vždy,když máme sebou Bleky snažíme se občas stavět,aby se pořádně proběhla


K dceři na Olšinu jezdíme často.Žabakor fotím,když je na něm něco jinak.Tentokrát jsme jeli navečer a byly docela zajímavé mraky a objevily se i labutě.






Trosky při našem cestování objíždíme kolem dokola.Jednou jedeme ke známým,jednou k mé kamarádce,jindy ke kamarádovi manžela a tak je mohu fotit ze všech stran.V týdnu se pořádně mračilo.







Pršelo nepřetržitě čtyři dny.Liberecký kraj dostal zabrat.






Jizva na kráse Českého ráje.Větu jsem opsala,ale je to tak.Pískovna Hrdoňovice.





Dnes konečně vylezlo sluníčko.Už se těším,že budu chytat na balkoně vitamín D.
Mějte hezký začátek týden



25 komentářů:

  1. To je úžasné, Jitko. Takové množství máků jsem ještě neviděla. Kdybych na takové pole narazila, tak mě asi odtamtud nedostanou. I ostatní příroda je krásná. Jak já bych někam vyjela. Jenže stále prší a pak se bude zase dávat do pořádku zahrada. Vůbec si ji neužiju, stále jen dávám do pořádku nějaké škody nebo sekám. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,moc děkuji.Celé červené louky jsou u Mělníka.Věřím,že v takovém to počasí je na zahradě dost práce.Nejhorší je,že nejvíce roste plevel.Zmizely pod ním i cestičky,co byly u sídliště.

      Vymazat
  2. Sakra, to jsou parádní krajiny! Máš se, že žiješ na tak krásném místě. To bych taky byla s foťákem furt někde v trapu! Vlkomákové jsou krásné, začínají se rok od roku víc a víc v krajině ukazovat a jsou důstojnou a krásnou náhradu toho žlutého moru. Ale je zajímavé, že právě v řepce jsou nejvíc! A pak v žitě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy,děkuji.Tak Český ráj je opravdu ráj.Ale,když fotím něco po stý,tak už bych někam dále.

      Vymazat
    2. To jsme na tom stejně :-D

      Vymazat
  3. Jitko, prostě Český Ráj a tvojí rukou ( aparátem ) parádně zachycený.Ta voda byla už potřeba, krásně se to teď zelená.
    Zdravím Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,moc děkuji.Horší,jak to všechno roste,hlavně plevel a kopřivy.Ztratily se úplně cestičky u sídliště.

      Vymazat
  4. Jíťo, to jsou opě parádní fotky. Vlčích máků je letos hodně. Ta svěžéí zelení barva a Bleky si tu krásu užívá. Prima den 🌞🌼🌻♥️🦋🐞🌷

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Vlčí máky pořád ještě kvetou.Snad nikdy jich tolik nebylo.Bleky je šťastná,že je s námi,když je syn v práci

      Vymazat
  5. Jejky to je opět úžasná nádhera. Červené puntíky... mám na mysli máky 😊, na ty se nemůžu vynadivat. Takže moooc děkuji za tak nádherné pokoukání.🤩😊💙💙💙

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, bylo by škoda tyhle nádherné fotky nezveřejnit. je to fakt krásné podívání!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotografie Jituško. Byla by škoda je nezveřejnit.Přeji ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško, opět parádní fotografie a pokochala jsem se, jedna hezčí, než druhá. :) S vlčími máky jsi mi udělala radost, mám je moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Je zajímavé,jak jsou vlčí máky oblíbené.Také je mám ráda

      Vymazat
  9. Krásné fotečky Jituško,všechny.Nádherné vlčí máky,rybník,krásná příroda.To je balzam na duši.Děkuji.I u nás dneska svítí sluníčko,tak snad to tak už bude.Hezké ráno.

    OdpovědětVymazat
  10. Byla by opravdu škoda, kdybys sem tyto moc hezké fotky nedala. Ráda jsem se podívala.
    Měj hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné fotky Jituško********* máků je letos hodně, u nás je také dost chrpy ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuš,děkuji.Chrpy jsem zatím neviděla,jsou také krásné a mám je ráda.

      Vymazat
  12. Jitulko jsou nádherné a ta duha super děkuji za přáníčko zdravím **************************

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení