17.7.20

Fotografická výzva od Vendy


Výzva je docela náročná a to je to,co mě na ni zlákalo.Přesto nevím,zda se mi podaří nafotit všech 30 témat.Budu ji dávat po týdnech,snad to nebude vadit.

1.Někdo koho a nebo co miluješ

Samozřejmě,že na prvním místě je moje rodina,ale tu sem dávat nebudu.
Ale miluji snídaně na balkoně se svými parťačkami,kočkou Modřinkou a fenkou Bleky.
Každá má své místo a já sedím na štokrdleti,což mám od dětství ráda.
Sluníčko se prodírá mezi stromy a tak by se fotografie dala spíše nazvat hra světel a stínů.



2.Pravidlo třetin

Učili nás to ve fotokurzu,ovšem geometrii jsem v lásce nikdy neměla,ale čísla mě hodně bavila.A měla jsem to štěstí,že jsem se s něma i živila.


3.ČB

Černobílou fotografii mám ráda od dětství.Tatínek jako fotograf měl většinu fotografií černobílých.Mají své kouzlo pořád.A protože jsem chtěla,aby byla na fotografii podtržena nějaká tajemnost,tak jsem si k tomu vybrala starou faru u kostela.



4.Textura

Textur je kolem nás velké množství.Sice nechodím se sklopenou hlavou,ale vybrala jsem si dlažbu z nádvoří zámku.



5.Zelená

Zelená je všude a hlavně:zelená je tráva.V noci pršelo,ale asi ne moc,na trávě žádná kapička.


A jdu přemýšlet nad dalšími tématy.
Hezký den a slunce v duši.


   


27 komentářů:

  1. Krásné fotky, Jituško. Výzvu jsme nějak přehlédla a přiznávám, že nevím, jestli bych stíhala.
    Krásný pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,děkuji.Výzva je obsáhlá a sama nevím,zda ji dokončím

      Vymazat
  2. Ovšem ta fara! No ta je na focení jak dělaná...je to nádherná stavba a ta určitá zchátralost jí nadmíru sluší (tedy kdyby byla opravená, byla by ještě hezčí, ale ztratila by asi něco z toho kouzla) a na čb je přímo určená. Ta fotka vypadá jak ze začátku minulého století, tedy až na tu blbou značku, ale to je šílenej problém všude. Ovšem v Praze to je v některých místech naprosto děs kolik jsou schopní na pár metrech narvat značek... popasovala ses s tím výborně. Už se těším na další....

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, Jituš, jsme na tom stejně. Já taky ráda posedím ráno na terase baráčku (pokud je teplo),poslouchám ptáčky (mám jich na zahradě dost) a jasně dělá mi společnost hlavně náš Tim (pražs.kr.) nedá beze mě ani ránu :-) Dnes je u nás pod mrakem, tak snad mi uschne prádlo..haha...to jsou starosti.Měj se fajně a opatruj se...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali,děkuji.Zvířátka jsou milý společníci.U nás je docela pořád velké teplo.Někdy i dusno a to jsem zrovna prala a vůbec to neschlo.

      Vymazat
  4. Jitulko zdravím krásné fotečky a pejsek pohoda že a ty to zvládneš fotečky budu se těšit hezké odpoledne přeji ..♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško,děkuji.Uvidím,zda všechna témata zvládnu

      Vymazat
  5. Tak tohle je zajímavá výzva a moc krasne fotky. Hlavně ta černobílá semi líbí. Musím na tu výzvu mrknout. Nějak mi unikla...
    Pěkné dny i víkend, Sabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabinko,děkuji.Témata výzvy najdeš u Vendy

      Vymazat
  6. Krásně jsi výzvu pojala. také jsem na ni koukala, ale je to hodně témat a já už tolik na počítač nechodím. Komentuji spíše z mobilu a jak je jen trochu hezky, tak buď někam jedeme nebo jsem na zahradě anebo jdeme k mladým...Moc hezké fotografie. Přeji Ti krásný víkend Jituško.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.K výzvě počítač potřebuješ až v závěru,hlavně potřebuješ nápad.

      Vymazat
  7. S výzvou se pereš skvěle!👍👏
    Přeji pěkný večer.😊

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky! Ta první mě pobavila - dvě dámy a jen jedna snídaně :o)
    Jituško, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Dámy byly po snídani.Já snídám až poslední

      Vymazat
  9. Jíťo, máš skvělé parťáky při rozjímání na balkoně. Moc pěkné fotky ta černobílá nemá chybu. Hezký den ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Holky jsou fajn,jsem ráda,že je mám

      Vymazat
  10. Jituš, máš to pěkné a zajímavé. Kochám se. Jitka

    OdpovědětVymazat
  11. Jituš k té snídani na balkoně se super společnosti bych se přidala :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezké fotky Jituš, jsi dobrá, že soutěžíš♥

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Květuš,děkuji.Je to zábava

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení