5.7.20

Motýlí louky

Jeden krásný letní den v týdnu jsme vyjeli ještě i s vnučkami hledat motýly.Bylo mi doporučeno od známého z CHKO pár motýlích luk,které byly zřízeny v Českém ráji.Oči jsme si mohli vykoukat,hlavně vnučky,ale neviděli jsme jediného motýlka.Tak jsem fotila krásnou přírodu a ta bude v jiném příspěvku.V sobotu jsme s manželem putovali po dalších zvonicích a u jedné na konci vesnice u lánu kukuřice pár motýlků lítalo.Tak jsem si to s nimi chvíli užívala.



















Květinek si užíval i další hmyz







Mějte hezké,letní dny


26 komentářů:

  1. Jitu, tohle nikdy neomrzí!
    Co je na jedné louce života, viď?
    A jaká je to krása.
    Jiřina z N.
    těším se na další zvonice.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a zapomněla jsem napsat, že ten malý, fialový bodlák hezky voní, jednou jsem omylem kousek přinesla domů a nestačili jsme se divit. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem netušila,v sídlišti je jich hodně,přivoním

      Vymazat
  3. Jitko, moc hezké fotky. A jak píše Jiřinka, co je na jedné louce k vidění. Nádhera.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Je zajímavé,že nejvíce jsou rozkvetlé okraje u silnic

      Vymazat
  4. Jituško to jsou překrásné fotečky,děkuji za podívanou.🤗🤗🤗

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotografie. Na loukách si to vždycky užívám. Ono hlavně záleží, jaké je počasí, a teploty. Někdy vidím spousty motýlů a jiný den žádné...Fotografie se Ti moc povedly. Přeji Ti krásné letní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.My toho projedeme hodně,pomalu u každé louky stavíme,ale vidím jenom bělásky

      Vymazat
  6. Mám tyto louky ráda, stále jše na co koukat, moc pěkné fotky Jíťo 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Také mám ráda louky,ale je jich už málo.Už jsem taky chytla tři klíšťata,nepomohly ani nálepky proti nim a repelent

      Vymazat
  7. Nádherné fotky Jituško******* ty louky jsou jako byly dříve v mém mládí, u nás je většinou tráva a plevel a na louce nejsou žádné květiny. Motýly tu naštěstí ještě máme ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško,děkuji.Také u nás moc luk není,všechno se seká a nebo jsou tam kopřivy a plevel.

      Vymazat
  8. Krásné fotografie, Jituško, moc se ti povedly.
    Přeju krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško, to je velká nádhera!
    krásné téma na výlet, krásné fotky!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Louky jsou nádherné. A motýli jsou parádním oživením. Já jsem včera cestou ze zahrady ještě na našem pozemku uviděla motýla, který se tam ještě nikdy dříve nevyskytoval. Podala jsem synovi trekové hole, aby mi je podržel a rychle leč opatrně vyndala foťák. V ten okamžik synovi jedna hůlka vypadla z ruky a motýl byl fuč. :( Hezký den Jituško.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Také mám na to smůlu,většinou motýlek nepočká.Já než s mýma třesoucíma rukama nařídím foťák je to chvíle.

      Vymazat
  11. Jitko, louky jsou teď trendy, taky jsme na jaře jednu vyseli. Mnoho krásných lučních kytek i živočichů.
    Měj krásný víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,to je dobře a tak budeš moci fotit motýlky.

      Vymazat
  12. Jitulko moc děkuji za nádhernou podívánou je to krásáááááááááááááá a ty máky jsou super hezké fotečky *******************zdravím

    OdpovědětVymazat
  13. Bětuško,děkuji.Máků je teď hodně a všude,kam cestujeme.Mám je ráda

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení