19.7.20

Večerní vyjížďky na kole

Jak jsem už psala na kole jezdím často,ale poslední dobou až navečer.Vyjedu až kolem půl osmé,kdy je už doma klid,protože nás tu v poslední době bývá i šest a vracím se kolem půl desáté.Další důvod,proč tak pozdě je i ten,že máme už od března rozkopanou silnici na obě strany,všude samá mechanizace a provoz je řízen semafory. Navečer tu není takový provoz a hlavně tu nejsou dělníci.O víkendu se tu mocně pracovalo,dokonce jsme měli upozornění,že je možné,že v určitou dobu se nikdo nedostane ze sídliště ven .Zítra by měla být silnice konečně otevřena na obě strany.
Tím pádem,když vyjíždím tak pozdě mě zastihne západ slunce.Fotoaparát si sebou beru už vyjímečně,protože jezdím pořád stejné trasy a mám je 100x nafocené.Beru si ho jedině,když mám pocit,že by mohla být zajímavě zabarvená obloha.Ale i to kolikrát nevyjde.
Tak se o pár fotografií s Vámi podělím.Jsou focené v různé dny.










Křížek na rozcestí u zámku Svijany




Poslední tři fotky jsou z časného rána nad rybníkem Žabakor,kdy jsme jeli už autem s manželem k dceři na Olšinu.



Kapičky na fotografii je déšť.Začalo drobně mrholit z černého mraku,který byl zrovna nade mnou.


Teď se jdu zase soustředit na výzvu,abych mohla v příštím příspěvku dát dalších pět témat.
Výzva mě baví,protože některá témata bych asi jinak vůbec nefotila,A o tom to je,fotit něco jiného a jinak,než jsem zvyklá.
Mějte hezké dny.U nás byl víkend horký,chvíli teď popršelo a je vedro dál.Uf.







30 komentářů:

  1. Jitko, Český Ráj to napohled! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, to je nádhera. Moc se mi líbí křížek se zapadajícím sluníčkem. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Křížek na pozadí západu slunce se hezky fotí.

      Vymazat
  3. Nádherné fotky Jituško i to musela být krásná projížďka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuš,děkuji.Já tou projížďkou vždy spláchnu takové ty rušné chvíle doma.

      Vymazat
  4. Ahoj Jituško, trošku ti závidím, že se můžeš po ránu posadit na kolo a hned jsi za humny a tolik krásy vidíš. Já než bych dojela za humna, tak bych musela ujet dobrých 20 km. Tak jsem se s tebou hezky aspoň takto projela.
    Přeji ti pohodový týden.Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuš,děkuji.Ve větších městech je to problém.Já sice bydlím na konci města,na západ a stejně musím pár km někam vyjet.Východ slunce je nejlépe vidět nad rybníky,kde je to otevřené.

      Vymazat
  5. Nádherné Jituško,ten západ slunce ...krása.

    OdpovědětVymazat
  6. Snímečky nebeského divadla nikdy neomrzí. Nááádhera!👏👏
    Dobrou noc.😊

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné fotografie.. líbí se mi.moc ty s heřmánkem, křížek a jasně že u rybníka. Moc krásný výběr. Přeji Ti krásný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško, jednám slovem - nádhera!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotečky vlčí máky, heřmánek - supoer. Prima nový týden ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

    OdpovědětVymazat
  11. Jituško, nádherné snímky!
    Příroda je prostě nej!
    Krásný začátek týdne.

    OdpovědětVymazat
  12. Jituško,
    tyhle západy miluju a mám jich ve svých fotkách nejvíc.Je to strašná krása ,sem se budu určitě ráda vracet.Krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko,také mám ráda západy i východy slunce.Bude se těšit na tvoji další návštěvu

      Vymazat
  13. Zdravím Jitko, krásné fotografie. Západy slunce a podvečerní focení je vždy napínavé a krásné. Určitě při tom člověk zapomene na chvíli na všední starosti. Rozkopané silnice ti nezávidím. To je zvláštní uzavřít lidi v sídlišti aby nemohli vyjet. asi to netrvalo dlouho, naštěstí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Škoda,že na západ slunce ze sídliště moc nevidím a tak kolikrát vyjedu na kole a nebo s manželem autem a vyjedeme kousek a je jasné,že západ slunce nebude nic moc.My jsme tu už druhým rokem měli objíždky,abychom se dostali do města.Loni se opravoval viadukt,pod nímž se dostáváme do města.Turnov je nějak pořád celý rozkopaný

      Vymazat
  14. Jitka, krásne zábery. Ozaj nádhera. Veľa šťastných kilometrov na bajku prajem. Dana

    OdpovědětVymazat
  15. Samou nádheru tady máš západ slunce je nádheráááááááááááá a hezký týden popřeji ..

    OdpovědětVymazat
  16. večerní projížďky jsou nej,Sv.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení