30.7.20

Fotografická výzva - pokračování

Podařilo se mně nafotit dalších pět témat z fotografické výzvy.

11.krajina

Krajinek mám hodně a fotím je ráda,ale zrovna se mně pořád žádná moc nelíbila.Ale jednu jsem vybrala.




12.portrét

Zlatá Valinka,která se ráda fotí.Jinak bych si s tématem nevěděla rady.Asi by mi zapózovala kočka.


13.napětí,dynamika

Možná,že tak na Vás fotografie působit nebude.Ale určitě se mě srna lekla.Měla u sebe dva koloušky.Fotila jsem motýla a cítím,že mě někdo pozoruje,zvedla hlavu a dívaly jsme se sobě přímo do očí.Rychle se pohnula a za ní i její mláďata.Zachytila jsem jedno  z nich.Pro to mládě to mohla být chvilka napětí,když jsem na něj mířila objektivem.


14.oči

U mě oči kočičí



15.po setmění

Takový mám pohled z okna,s komínem.


Snad brzy zveřejním dalších pět témat.
Mějte hezké dny

26 komentářů:

  1. Jíťo skvěle se popasováváš s výzvou - super fotky 🌺🌻🌹🌼🍀🌸🌻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.No,moc zrovna ne,nejsem ani v polovině

      Vymazat
  2. Teda fakt dobré ! Já jsem se do téhle výzvy také pustila, dám pak najednou... Moc dobré fotografie, nemůžu si ani vybrat nejlepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.To je dobře,že jsi se připojila.Ráda se k tobě podívám

      Vymazat
  3. Jitko, moc pěkné foto. Výzva se Ti daří. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko já mám teď nějakou hoňku, jak mívám v práci v létě klid, tak letos nic. Tak jsem ani nezkoumala, kdo se do výzvy zapojil. Teď jsem byla s mamkou u doktora, tak jsem vyuzila čas v čekárně a prozkoumala tvoje zapojení do projektu. To jsi měla dobrý nápad, udělat týdenní prezentaci fotek. A podle tvých vzpomínek na dětství je jasné, že máš foceni vlastně v krvi. Jen mi řekni, co jsi slíbila té kočce, že ti tak postála modelem, já jsem chtěla vyfotit kamarádky kočku na portrét a spíš by poškrábala paničku, než chvíli vydržela..Měj se hezky. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu,děkuji.Doufám,že co nejdříve dodělám další témata,pořád mě něco chybí.Kočička je domácí,kastrovaná a trochu pohodlnější.Tak se daří ji vyfotit i když tentokrát ne a ne se na mě podívat.

      Vymazat
  5. ahojky Jitka super fotky******************

    OdpovědětVymazat
  6. No páni to jsou moc krásné fotečky Jituško***********Valinka je kočka hotová modelka a má krásné oči♥💕☀️🌷☀️🌺☀️💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.Valinka bude za tvá slova moc vděčná.Ona se ráda fotí a pořád je u zrcadla.

      Vymazat
  7. Hezké fotky. Moc se mi líbí krajina, je z ní cítit léto.
    Jitko, přeji prima srpen. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné fotky, Jituško!
    U tebe se vždycky kochám!
    Máš kouzelnou vnučku!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné fotky. Já jsem s tématickým měsícem také začala, ale ještě musím dát fotky dohromady.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, Jituš, moc pěkné fotografie, všechny. Já volím jednoznačně kočičí oči :-) ....♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali,děkuji.A zrovna se na mě nechtěla Modřinka podívat

      Vymazat
  11. Mě se nejvíce líbí ten poslední komín :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliss,děkuji.Takový mám pohled z okna.Komín od staré kotelny

      Vymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení