8.10.21

Fotografická výzva Květy podzimu

 Měla jsem připravených více květů charakteristických pro podzim.A potom jsem  na jedné procházce objevila v trávě ocún jesenní.A bylo rozhodnuto.Květ podzimu nechám jenom v té jemné růžové až fialové.








Fotografie není stejná,brouček má jinak nožičky






Mějte hezký slunečný víkend plný barev podzimu.

31 komentářů:

  1. Jitu, ten ocún je úžasný. Krásně jsi ho nafotila. Děkuji za úžasné fotografie a účast ve výzvě. Mohla jsi nafotit klidně více druhů květin...proto květy podzimu. Mně na záhonku před domem krásně vykvetl a než jsem ho stačila nafotit, sežrali mi ho plzáci španělští, ač je prudce jedovatý. Jim to vůbec nevadí. Sežerou fakt všechno. Měj se moc hezky a užívej si slunečných dní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,dám fotky jindy.Nechtěla jsem plácat dohromady všechno možný.
      Děkuji

      Vymazat
  2. Jitko👍palec nahoru, fotografie se vydařily.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško paráda. Fotečky vyšly na jedničku ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásná série, moc se mi líbí. ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Kouzelně, jemně pojatá výzva, Jituško!
    Měj příjemnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Měla jsem více květů,ale chtěla jsem zůstat u té jemné růžové

      Vymazat
  6. Krásné ocúny, líbí se mi, že jsi výzvu pojala v jedné barvě. Broučkovi asi nevadí, že je ocún jedovatý.
    Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko,děkuji.Možná,kdybych se vrátila,už by bylo po broučkovi,nožičky by měl nahoře.

      Vymazat
  7. Jituško moc hezké a barvička také super fotečky..

    OdpovědětVymazat
  8. Jitko, krásné fotky. Ocúny jsem měla ještě asi loni na zahradě v záhonku, ale letos nevykvetly. Nevím, kam se poděly. :o) Je pravda, že jsou to typicky podzimní květy.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Já jsem je našla na místě,kde chodím často a nikdy tu na podzim nekvetly

      Vymazat
  9. Jitus, to je barva! Hezké, jemné fotečky jsi vyfotila. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Paráda Jituško... krásné.

    OdpovědětVymazat
  11. Jitko, nádherné ocúny. U nás jsem na ně nenarazila. Ale předloni u dcery na loukách jich bylo plno. Mají rády lokality, kde se pase dobytek. Přeji ti hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Já je objevila u rybníka,kde chodím často,ale na podzim tu nikdy nebyly.Je to skoro u silnice.Dobytek nikde

      Vymazat
  12. Skvělá série fotek, paráda ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  14. Nastala chyba, tak oprava.
    Ocún je takovou tečkou za květenstvím léta☀️

    OdpovědětVymazat
  15. Super fotky, měty kvetou jen po jaru ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení