26.10.21

Svítání nad Žabakorem

 Kolem rybníku Žabakor jezdíme často,protože kousek odtud bydlí naše dcera s rodinou.Proto ho mám na blogu už několikrát.Nefotím vždy,většinou pokud mě zaujme obloha a nebo je na rybníku živo.V minulém týdnu jsme tu jeli akorát v čase východu slunce.Když jsme jeli o dva dny později,zjistili jsme,že se rybník  vypouští.A najednou se vepředu objevilo hodně ptactva,které tu na Žabakoru žije.O tom bude samostatný příspěvek.

Jenom připomenu,že rybník Žabakor je největší rybník v Českém ráji.






Chvíli jsme si počkali,než sluníčko vylezlo.Od vody šla zima.


Probouzel se i život na rybníku




Ještě chvilku


Sluníčko je venku a nás čeká krásný podzimní den




Mějte hezké poslední dny měsíce října



36 komentářů:

  1. To jsou úžasně pohádkové fotky, a ta obloha ♥♥ Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle chvíle mám také ráda, Jitko, trpělivost se vyplatila a snímky jsou působivé.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také je mám Jiřinko ráda.Je to i hodně napínavé,vyleze,nevyleze

      Vymazat
  3. Jitu, čekání se vyplatilo. Krásné fotografie svítání.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké probouzení do nového dne, Jituš. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jejky Jituško mooooc krásné fotečky******************

    OdpovědětVymazat
  6. Neskutečná krása. nemám slov, Jituško!
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Jituš, tvoje fotky jsou vždycky krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Připomínalo mi to malí ostrov, Maru

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné záběry, tady nemám šanci něco takového nafotit. Chce to ale vystihnout ten správný čas, ale i počasí. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,vždy to nevyjde,doslova.Také musím za město,v sídlišti nikam nevidím

      Vymazat
  10. Nádhera Jitu. U vody je to vždycky nádhera a tys to opravdu krásně nafotila. Moc se mi fotky líbí. Jedna je hezčí než druhá. Krásný den Jitu.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to bych tu potřebovala u nás, takovou volnou vodní plochu. Tady je všechno v údolích nebo kolem dokola zarostlé, takže když vidíš slunce, tak už vysoko nad obzorem když přeleze stromy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je potom smůla.Já tady okolo pár rybníků mám,jen se tam vypravit.

      Vymazat
  12. Jitko, nádhera, kterou asi nikdy neuvidím, já ráda spím 😍😜

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji a ze srdce závidím.Také bych to chtěla napsat.Bohužel od dětství mi stačí čtyři až pět hodin.Co potom,když jsem vzhůru ve čtyři.Většinou jdu do jiného pokoje a čtu si.Manžel spí klidně do devíti.

      Vymazat
  13. Jitko, to jsou nádherné fotky. Určitě sis focení užívala, je to na nich vidět. Źe sis přivstala opravdu stálo za to.

    OdpovědětVymazat
  14. Wááu parádní fotky Jitu líbí se mi moc a děkuji za komentíky u pana Čakínka jen dodám není Jorkšír je to rasa Spaltbiewer :-)opatruj se♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.A jsem chytřejší,tu rasu vůbec neznám a ani jsem nevěděla,že existuje.Zní tedy vznešeno.Však Čakínek i tak vypadá

      Vymazat
  15. Jituško, moc pěkně jsi to vyfotila. My jsme taky v práci v pondělí obdivovali růžové svítání.
    Pěkný sváteční den. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,děkuji.Rána jsou teď krásná,více,jak západy slunce.Ale řidič mi spí až do devíti a na kolo se mi už moc nechce

      Vymazat
  16. Moc krásné fotečky, ta vodní hladina se mi moc líbí ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení