19.10.21

Na krmítku

 Neměla jsem ještě připravené krmítko a už mi létali na lodžii brhlíci a sýkorky a rozhrabávali truhlíky s muškáty.A létají několikrát denně,nestačím dosypávat.Ale krom sýkorek a dvou brhlíků jsem jiného ptáčka neviděla.Vůbec nejsou vidět kosi,ve větvích stromů bývali holubi a hrdličky a zatím nic.















Sýkorky začaly létat i na jiné okno,kam jsem jim občas loni také nasypala.Tak sypu opět.To je zábava pro Modřinku.Schovaná za záclonou pozoruje.








Tak nevím,je nějaká vykrmená.Že by moje práce?




A hop.Nezapomeň roztáhnout křídla.Jsme přeci jen trochu vysoko


Slunečnice je všude po zemi.Několikrát za den ji smetu na hromádku a ptáčci ji vyzobají.



Máme nazpátek příjemné podzimní dny.
Užívejte jich


38 komentářů:

  1. Tomu říkám působivé fotky, u nás na balkoně už zvědavě pátrají hrdličky a ostatní ptáci mají zatím asi co jíst, protože sem nelétají, ale jak začne zima, budeme krmit. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,u nás nejsou hrdličky vůbec vidět.Vždy tu ale byly.Já ještě neměla krmítko a ptáčci mně rozhrabávali hlínu v kytkách,tak jsem spěchala pro slunečnici

      Vymazat
  2. Super Jíťo, mají u Tebe hody ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,to mají.Já mám o každého strach,aby neměl hlad a dopadne to:viz,manžel

      Vymazat
  3. Jituško, jedním slovem obdiv, palec nahoru ☺. Jak ráda bych fotila ptáčky na balkoně a vystavila krmítko. Mám pěkné - ve sklepě, jen není koho krmit. Ještě tak před 10 lety snad ano, ale postupně ptactva ubylo a asi dvě zimy krmítko ani nevytahuji. Tak aspoň u vás ptáci jsou a to je dobře. Tak jim kup pytel zobu, ať se mají a zdravím je na dálku. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,věřím.U nás je ptáčků čím dál méně.Vrabci vůbec.Ty vidím vždy,když jedeme do Mladé Boleslavi na oční.Je v sídlišti a tam těch vrabců je.

      Vymazat
  4. Jituš, moc hezké fotky ptáčků, mají se u nebe dobře. Potřebuji si koupit nové krmítko, už se rozpadá. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Járo, super fotky! Fakt nádhera! Zatím nekrmím, na zahradě mají pípáci celkem co zobat. Ale začnu.
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,moc děkuji.Kdyby mně nehrabali hlínu z kytek na balkoně,tak bych také ještě počkala.

      Vymazat
  6. Jituš, ptáčci ti krásně pózovali. Skákající Sýkorka, se ti moc povedla. Je radost sledovat ptáčky na krmítku. Kosi u nás taky nějak nejsou, jindy jich bývalo spoustu. Měj hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško,děkuji.Jsem zvědavá,zda zůstane jenom u sýkorek a brhlíků,zda se objeví i další druhy.Je jich čím dál méně

      Vymazat
  7. Jitu, krásné fotky. Musím poprosit manžela, aby nějak vymyslel jak přidělat krmítko na okno v kuchyni. Do obýváku na sušák už to nejde, protože se sousedce nelíbilo, že jí ptáci sedají na její sušák na prádlo. Loni jsme ho už nedali, ale letos to snad vyjde. Ptáčky ráda pozoruji a někdy se mi podaří i fotografie.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko,děkuji.Také jsem měla problém,kam umístit krmítko.Máme nové zábradlí a je o hodně širší a měla jsem tam zaháklý takový stolek a na něm krmítko.Stolek jsem vyhodila stejně by na širší zábradlí nešel.A nakonec jsem tam dala sušák na utěrky,na to prkno a krmítko.Také mám obavy,aby sousedka pod námi neměla slunečnici na balkoně.

      Vymazat
  8. Jitko, ptačí fotky jsou parádní. Už také budu kupovat slunečnici na krmítko. Na chatu i do krmítek za domem 😉

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké fotografie Jitu. Ptáčky jsi moc hezky nafotila. Já jich tu mám také plno. Teď hromadně přilétají vrabci polní, syrory koňadry i modřinky a také brhlíci lesní, strakapoud velký a také sojka. Tu se mi nafotit zatím nepovedlo. Jak se přiblížím k oknu, tak odletí. Přeji ti moc hezké dny i když se má počasí pokazit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám krmítko přeci jen dost dál,ale občas mám na skle odrazy i sebe

      Vymazat
  10. Jituš, nádherné fotoúlovky. 👍👍👍
    Já mám ještě na zahradě pítko, které jsem ptáčkům loni pořídila. Moc jsem jich tam neviděla, spíš se tam občas topí nějaký brouček. Zato jsem viděla straky, které se po létu vrátily. To zase budou mít ti malí smůlu.
    Měj hezké dny. 🍀🍁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Také jsem měla přes léto pitko na balkoně,ale nikdo na něj asi nechodil

      Vymazat
  11. Pěkné momentky, já mám krmítko závěsné na kůlně, vlastně jich tam mám pověšených vždycky víc. Dávala jsem na terasu, ale na jaře jsem měla záhon pod ním utemovaný vrstvou slupek ze slunečnice anebo mi tam všude slunečnice rostly.... takže teď jsou nad trávou a je klid.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy,děkuji.To si umím představit.Já několikrát denně balkon uklízím,naštěstí na dlažbě slunečnice nevyroste,i když by to nebylo špatné

      Vymazat
  12. Brhlika si z detstvi pamatuji jako ptaka, který veškeré ostatni ptactvo z krmitka zahnal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem zatím nepozorovala.Ptáčci sedí na stromech před domem a každý přiletí když je "čistý vzduch".Ptáčky mi vyhání kosáci,ty nikoho nepustí.Ale zatím jsem neviděla jediného

      Vymazat
  13. Tak mi zatím létají na balkon do krmítka sýkorky a dělají hezký binec.Ale to mi nevadí,ráda je pozoruji...🍁🍁🍁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,taky mi ten binec nevadí.Já metu pořád,když ne na balkoně,tak doma po psovi a kočce.Chlupy.

      Vymazat
  14. Jituško to je zábava i pro mě, užila jsem si podívanou u krmítka**************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško,děkuji.U nás je to největší zábava pro kočku.Ještě,že je za oknem.

      Vymazat
  15. Jituško spousta nádherných foteček. šikulka
    měj prima víkend

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotky ptáčku Jitu, u nás všechny odežene Ela ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Jé to jsou úžasné záběry Jitu, díky za tu pěknou podívanou, jsi šikulka♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení