15.10.21

Háčkované dýně a listy

 Možná  i moje háčkování vyjadřuje barvy podzimu.Ale snad ty pravé barvy dodám v neděli večer.Za chvíli odjíždíme na víkend s přáteli na chatu a tento příspěvek jsem měla hotový.V sobotu slavíme s manželem 50.výročí svatby a naši přátelé,kteří jsou s námi od našeho seznámení a byli i na svatbě mají pro nás nějaké překvapení,Dlouho jsem si přála uháčkovat si pro sebe dýně a listy.Nakonec mi nezůstanou,dám je kamarádkám a sobě uháčkuji jiné 














Mějte hezký pátek a celý víkend


44 komentářů:

  1. Jitu jsi úžasná a moc hezky jsi háčkovala. Klidně to do výzvy můžeš dát. Je to super nápad. Blahopřeji k výročí a přeji vám ještě mnoho společných let ve zdraví.Oslavu si moc pěkně užijte.

    OdpovědětVymazat
  2. Byla jsi krásně podzimně pilná. Určitě uděláš kamarádkám radost !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Večer k televizi,která leckdy za nic nestojí je to příjemné něco motat

      Vymazat
  3. Jituško, háčkované dýně už jsem viděla a ty listy - to je moc pěkný nápad. Hezky jsi to podzimně sladila.
    Krásný víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,první list byl ze zbytků a dýně taky,ale nakonec jsem ještě dvě příze dokoupila

      Vymazat
  4. Jitko, háčkované dýně i podzimní listy, to je skvělý dárek. Kamarádkám se bude určitě líbit, mně se líbí moc i tvoje barevné dekorace. Pá 🍁🍂

    OdpovědětVymazat
  5. Jak se horší počasí, ubývá sluníčka a světla, ubývá mé energie a chutě k čemukoliv, tedy i k tvoření. veškeré inspirace se vykouří z hlavy a nemám ani chuť něco dělat. Budu se muset příští týden vypravit do města alespoň pro pár nějakých rostlin do výzdoby na okna, nebo přemluvit muže a zajet o víkendu do zahradnictví něco pořídit. Návody na tyhle listy mám taky, ale chuť je dělat nemám. Na to byla kabrňák moje maminka. Já to mít doma nemusím....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na dýně a listy chystala už loni,protože jsem je všude viděla.Baví mě občas něco motat po večerech,ale po pravdě mám tolik háčkovaných věcí,ale dát to do obýváku manžel mě s tím vyhodí.dcera a snacha říkají,že jsem už ta správná babička.Naštěstí mám čtyři pokoje a tak sem tam někam nějaký háčkovaný výrobek propašuji.Mladí o to zájem vůbec nebaví,mě to ale baví

      Vymazat
  6. Jituš, to je bezva nápad! Krásné háčkování a barvy skutečně podzimní. Blahopřeji Vám k životnímu jubileu, přeji hlavně hodně zdraví a pohody do dalších let. ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Jituš, v první řadě obrovská gratulace ke "Zlaté svatbě". Tak ještě spoustu krásných společných let ve zdraví, lásce a pohodě. 🌹🌹🌹
    A v té druhé - listy a dýně se ti moc povedly a věřím, že jimi uděláš radost.👍🍁🎃
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Konečně po bouřlivých letech je doma klid a užívám si ho.
      Děvčatům se háčkování líbilo

      Vymazat
  8. Jitko, také blahopřeji ke 50tému výročí sňatku. Ať si společné chvilky ve zdraví užíváte ještě dlouho.
    Dýně a listy určitě kamarádky potěší. M.

    OdpovědětVymazat
  9. Super, Jituško, Krásná podzimní výzdoba.
    A samozřejmě blahopřeju ke krásnému výročí.
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,děkuji.Čekají nás dlouhé zimní večery,ten správní čas na nějaké tvoření.Musím vymyslet,ale jaké

      Vymazat
  10. Jituš, 50 let - to už je na medaili ! Gratuluji a přeju hodně dalších společných let ve zdraví a pohodě. Dýně a listy jsou hezké, já jsem taky téměř všechny rozdala. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.
      Přemýšlím,co háčkovat,už toho mám tolik.Jenom těch deček a mladý to nechtějí

      Vymazat
  11. Jitu, moc se mi líbí jak jsi výzvu pojala. Barevné listy, ať ty ze stromů nebo háčkované jsou krásné a dýně také. I já jsem teď háčkovala listy podle návodu od Lenky a určitě je někdy na blog také dám.
    Gratuluji Tobě i manželovi k výročí a přeji vám další společné roky v lásce a ve zdraví. Užijte si krásný víkend s přáteli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko,původně jsem si myslela,že by to mohlo být na výzvu,ale nakonec jsem stihla dodat ještě i jiné fotografie.
      Děkuji za blahopřání,hezky jsme si výročí užili.
      A těším se na tvé listy

      Vymazat
  12. Jitu nádherně uháčkovaný podzim a ještě parádnější těch 50 let :-O wow, blahopřeji a doufám, že jste si výročí krásně užili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Užili jsme si výročí moc hezky.Přijeli na chatu za námi ještě děti a vnoučata

      Vymazat
  13. Jitko,velká gratulace k výročí sňatku 🌹🍀🌹🍀🌹Výzvy jsi se zúčastnila parádně. Moc hezké a podzimní🍁👍🍂

    OdpovědětVymazat
  14. Parádní podzimní háčkování!
    Jituško, užij si víkend a moc gratuluji k výročí.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Jituško, vždy se moc těším na Tvoje výtvory, zase jsi nezklamala, moc hezké. Ještě něco zas upeč, vždy se mi zbíhají sliny. Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Brzy dám na blog i nějakou ňamku

      Vymazat
  16. Jíťo, posílám velkou gratulaci k výročí, to je hezké ⚛ ღ ♥ nádherně jsi háčkovala, listy, dýně super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Krásná dyně.Také jsem jednu Tomovi uháčkovala,jestli najdu někde fotku tak ukážu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A krásnou oslavu krásného výročí.🍾🍾🍾🍾🍾🍾

      Vymazat
    2. Jindřiško,určitě dej na blog,ráda se podívám

      Vymazat
  18. Ó to je krása! Moc se mi listy i dýně líbí. A přeji vše nejlepší k výročí. Ať se oslava vydaří!
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.S kamaráčovem jsme si to hezky užili

      Vymazat
  19. Jejky to je krása, jsi šikulka*******************

    OdpovědětVymazat
  20. Krásně jsi háčkovala Jituš, blahopřeji k 50.výročí. Já se ho bohužel nedočkala, měli bychom ho vloni v dubnu ♥

    OdpovědětVymazat
  21. Květuško,děkuji.Bohužel je to smutné pořád,viď

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení