21.7.23

Krajinky od rána do večera

 Občas mi zbydou fotografie,které jsem nikam nezařadila.Je to většinou,když jedeme za jiným účelem než poznávat památky.Na nákup,na návštěvu a nebo něco sháníme.

Většinou si foťák neberu,ale když jo,tak mi zůstanou fotografie nezařazené.Trosky jsou vidět nad okolní krajinou ze všech stran










Odpočinkové místo na Žlábku



o

Zámek Hrubá Skála na velkých výřezech,které dost mění barvy




Často jezdíme kolem rybníků.Tady zrovna letěla volavka




Naše oblíbené místo rybník Oběšenec.Stavujeme se tady,když jedeme většinou od dcery
a nechce se nám ještě domů







Další rybník u Lítkovic, kde to máme rádi a jak jedeme okolo,děláme zastávku





Nejčastější místo,kolem kterého jezdíme je rybník Žabakor.Fotografie jsou nastřádané
z několika dnů.Někdy u dcery přespíme a brzy ráno,když oni jedou do práce
jedeme i my domů.Proto mám často východ slunce nad Žabakorem.

















Bílý mák u Žabakoru






Západ slunce u Olšiny














Vedra trochu povolila a tak jsme dnes výletovali.Zase mám tolik fotek a kdy je prohlédnu nevím.
Hlídám Blekynku a z toho mám velkou radost.Mám parťačku na procházky.
Víkend před námi,snad se vydaří.Užijte si ho





16 komentářů:

  1. Líbí se mi série rybníku s časovým posunem.

    OdpovědětVymazat
  2. Opět nádherné záběry s ranním i odpoledním sluncem. Rybníky s párou nad hladinou jsou bomba. Pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško u vás je moc hezky, je dobře, že nám tu krásu ukazuješ. Pěkný víkend, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Náladové foto od rybníků, líbí se mi ty trávy a květiny, výhledy na okolní kopce...v sobotu jsme jeli kolem Žabakoru.
    Jiřina z N,

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, ty fotky jsou fantastické! Všechny! Opravdu nádhera!
    Děkuji a přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, fotky opět radost pohledět. Rybníky a západy slunce, prostě nádherné pokoukání 👍😁

    OdpovědětVymazat
  7. Fukcarinka - Jitko,parádní fotografie jsi nám zde nabídla. Přeji pohodové dny 🍀

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné fotky Jíťo, líbí se mi⚛ ღ ♥ ta vodní hladina a západ slunce super.

    OdpovědětVymazat
  9. Super fotky Jituš,západ slunce,květiny,rybníky,prostě letní pohoda.Tak ať vydrží celé léto také v pohodě,měj se hezky...

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to jsou nádherné snímky!! Rybníky, pohledy na kraj a úžasné makové pole!!!! Krása!! - Hezký den přeji.

    OdpovědětVymazat
  11. Jituško, moc hezký západ slunce. Maru

    OdpovědětVymazat
  12. To je tedy kupa moc pěkných fotek. Když ono je toho tolik, co je možné objektivem zachytit, viď!
    Pěknou neděli u vás!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné fotky Jíťo, makové pole wáu a líbí se mi západ sluníčka i vodní hladina. Měj hezký nový týden.

    OdpovědětVymazat
  14. Jituš, je tady dost fotek, které jsou parádní. Je to tím, že žijete v krásné krajině a tak já asi nejvýše dávám Trosky hned ze začátku. Jiný za tím jede přes celou republiku, jiný to "cvakne jen tak". Myslím, že taková krajina musí člověka nabíjet a dodávat energii. 😎
    Měj se hezky a ať se daří!

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Jituško,parádni fotečky a Trosky ty jsou moc hezké.Nejen Trosky moc jsme si to v Českém ráji užili je tam krásně a jsem ráda že jsme se potkali. Zrovna jak jsme odjížděli byli na Troskách večer lanochodci....

    OdpovědětVymazat
  16. Úžasné fotky, jsou to místa které nikdy neuvidím Jituško , jsou pro mě moc daleko ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení