31.7.23

Cyklotoulky

         Nudvojovice už z mého blogu znáte a i další místa,která jsem objela na kole.

 Do Nudvojovic chodím a jezdím často,už proto,že zde mají rodiče hrob a tatínek z Nudvojovic pocházel.

                                                                                                   





Nudvojovicemi protéká řeka Jizera










Kostel sv.Jana Křtitele.Raně gotická stavba z období kolem r.1250.
Kostel je památkově chráněn.






Kolem kostela jsou památkově chráněné lípy a jasany


Na další cyklotoulky jsem vyjela za město.Jednoduše jsem si naložila moje skládací kolo
do kufru auta a jela s manželem.Nejdříve na Frýdštejn,tam vyložila kolo a jela se projet.
Chtěla jsem se podívat na motýlí louku,zda tu jsou motýli.
A jak to dopadlo Vám ukážu v nějakém dalším příspěvku.
Ten den se ochladilo a pocítila jsem to právě tady.Na kopečku,chvíli mi byla
zima.Málem jsem už  zapomněla,co to je.Silně foukalo.









V dálce Trosky




Jsou tady krásné cesty pro cyklisty.Užívala jsem si to.Škoda,že není něco u Turnova.
Projížděla jsem se tady do doby,než zavolal manžel,že mě jede naložit.Byl u kamaráda na Frýdštejně.



                                                               Jiný den v týdnu jel manžel zase k bratrovi do Sekerkových Louček a mě vysadil s kolem 
                                                                                                                   U třech rybníků.
                                               Říkala jsem si ať si bratři popovídají,nemusím být u toho.Kdyby tam byla švagrová kolo  bych si nebrala. 
                                                                                                            

                                                                                                                 Cihlový rybník neboli Cihlák



Minulý týden se pořád mračilo,ale ten den už bylo teplo.
Spadlo vždy jenom pár kapek.Pořádně napršelo až v pátek večer a v sobotu večer.
To byla i pořádná bouřka


U třech rybníků jsem zkontrolovala baterku,elektrokolo mám už sedm let a baterka slábne.
Rozhodla jsem se,že se pojedu podívat ještě k rybníku na Roudném.Je to tam a zpátky asi 
10 km a to by měla baterka vydržet.

Roudenský rybník.
Nyní slouží k rybolovu.Ostatně i další rybníky.Když byly děti malé jezdili jsme se 
sem na kole z Louček koupat.Zrovna tak i ke Třem rybníkům.
Byly to krásné časy.



Hezky je tady pořád.Pozorovala jsem pohyb ve vodě.Ryb je tu asi dost.Vždy tu je
nějaký rybář.















                                                                                                       Odtud jsem už zamířila do Sekerkových Louček.
                                                                                                                        Mějte hezký začátek nového týdne


12 komentářů:

  1. Řeka a rybníky byly klidné a dávaly krásné odrazy. Obloha byla podmračená a světlo na záběrech je takové teplé. Pěknou přírodou jsi projížděla. Trosky s obilím, posed u lesa a lavička u rybníka jsou super. Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, nádherné fotky! je to jasné, jezdíš přece po "ráji"! Ale vážně - kochám se, máš to dobře vymyšlené, musí to být balzám na duši jezdit po takových místech.
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké Jituško, cihlák, to se mi moc líbí. Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná místa, krásné fotky!!! Fascinuje mě, na kolika fotkách máš lavičky, kde se dá odpočinout. Já mnohdy za půl dne nepotkám jediné místo k posezení. Přeji krásné léto!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, fotky od vody jsou vždycky krásné, takový výlet je určitě skvělý relax. Máš to s manželem dobře vymyšlené, bavíte se oba po svém. Měj se hezky, zdravím 😉😀

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky Jituško♥, já bych to cestovní na kole nezvládla , jsi dobrá ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní01.08.23 8:34

    Projíždíš se pěknými místy. To se Ti to fotí !!!! Já jsem teď na kolo sedla jen když jsem jela na nákup. Ve vedrech se mi šlapat nechtělo. Tento týden je předpověď spíš deštivá, takže to na cyklistiku opět nevypadá :-),
    Měj se hezky!
    Hanka bavi--mne-to

    OdpovědětVymazat
  8. Já se také přidám: to se to fotí, když bydlíš v kraji, kam druzí jezdí na dovolenou, žee? 😀 Nebýt Tvého blogu, ani bych nevěděla, že nějaké Nudvojovice nebo Sekerkovy Loučky jsou... ale jsem na opačném konci. Líbí se mi fotky, ale asi více z té druhé poloviny příspěvku.
    Jituš, jsi cyklistka k pochválení, tak přeji další bezpečné kilometry a dobré počasí k tomu. 😊 🍀 🌞

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná příroda, super fotky. Hezký večer Jíťo.

    OdpovědětVymazat
  10. Jituško moc hezká příroda i fotografie, děkuju za podívanou. Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Jituško nádherné fotečky , příroda, parádní výlet ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Další skvělý výlet Jitu. Fotečky jako vždy super a moc děkuji za tu krásnou podívanou.😉😃

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení