1.8.23

Letní háčkování

                                                       V horkých dnech jsme se převážně zdržovali doma.Občas jsme se jeli  vykoupat k mladým do bazénu.

                                                                    Teď pro změnu zase od pátku prší.Nevadí,dokážu se vždy nějak zabavit.

                                                                                        Nakoupila jsem si přízi a buď háčkovala a nebo si četla.

                                                                                       Ještě na mokré a naškrobené dečce se uvelebila Modřinka.




Dečka je hodně velká.Koupila jsem si dvě příze,více neměli,naštěstí byla na internetu.
Spotřebovala jsem na ni pět přízí a stejně jsem dečku musela ukončit dříve.Nemám ani tak velké stoly.





Starorůžovou mám ráda.Zbylo mi i na dečku na malý stolek






A ještě jedna malá.Potřebovala jsem využít zbytek červené příze.


Malé,ale moje.Jsou sladké.Na balkoně mám několik druhů rajčat.Dokonce i černé od snachy.




Četba ke mně patří od doby,co jsem se naučila číst.
Vyhovuje mi,že si knížku vyberu doma z katalogu knihovny,objednám,oni  připraví
a já si jen vyzvednu.Asi je to tak  zavedené už všude.
Nebudu tady vypisovat děje knih,psaní na počítači mi opravdu nejde a dlouho trvá,ale dám
jenom doporučení.V horku jsem přečetla tyto knihy.Jsou pro milovníky napětí a záhad.

                                                                                                         Těším se,až se vrátí léto a zase někam s manželem vyjedeme.
                                                                                                                                            Mějte hezké srpnové dny


 

19 komentářů:

  1. Jitko, obě dečky jsou nádherné, líbí se mi moc. A za tipy na knihy díky, také ráda čtu knihy plné napětí a záhad. Měj se hezky, zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jituš,
    jsi moc šikovná. Krásné dečky. Rajčátka ti jdou parádně. S četbou jsme na tom stejně :) bez knihy neusnu. Modřinka si umí vybrat místečko.
    My máme po několika letech také micku. Původně divoká kočička, našla si v naší kůlně místečko, a porodila pět koťátek. Koťata jsme dali ve věku asi 12-14 týdnů do útulku. Micka zůstala, už je naše. Podstoupila kastraci. Je neskutečné, jak je přítulná a miloučká. Nikdy bych nevěřila, že jí jednou budu chovat a mazlit. Byla to hubená divoška, prskala, syčela...šel z ní strach. Dnes jí mám stále za zadkem, drží se na zahrádce, převážně na terase, a začala chodit i do bytu :) pěkně přibrala na váze, černobílá kráska. Jituš, měj pěkné a klidné dny...♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško,tak jsem si vychutnala Tvoje dečky, vždy se na ně tak moc těším, nádhera. Br, ty knížky jsou strašidelné podle názvu, to já bych nemohla, mě se v noci zdá o sexu,ale tohle by mi ty moje sexy sny vyhnaly a milenci utekli. Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško chválím Tvoje dečky, moc se mi líbí, jseš šikovná ! Bílá má nádherný vzor a starorůžová je moje oblíbená barva. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné dečky. Modřinka pomáhá dečku sušit :-) Koukám jaké máš nádherná rajčata. Super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, ta růžová dečka se mi líbí více, - kdo si hraje ( háčkuje ) nezlobí...
    ta rajčata bych brala..., knížky čtu hodně, ale jiný žánr.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Jituš, ty dečky Ti musím pochválit, moc se mi líbí. Uvažuji, která nejvíc, no asi ta bílá tím vzorem, ale ta starorůžová zase barvou, prostě máš to i hezky vypnuté a udělá to spoustu parády. Krásná rajčátka se Ti urodila, máš určitě radost. Knihy čtu, ale taky jiný žánr.
    Přeji pěkný začátek srpna, u nás je deštivo. ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jituško nádhérné dečky děláš mě se líbí červená i růžová vlastně i bílá všechny jsou hezké moc. Knížky už nečtu protože nevidím a pc mě to nebere to spiš manžel. Rajčata miluju krásná se ti urodila. Já dělám patchwork koule a věnce adventní ale teď už ze zvyku skoro poslepu.Paličkovala ale teď už kvůli očím jsem přestala.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná ruční práce!!!! Je vidět, že jsi velmi šikovná!!! Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  10. Tedy Jituško, ty ses rozjela! Krásné kousky si naháčkovala, já teď nějak stagnuji... Měla bych se zase do něčeho pustit. Balkonovou úrodu máš parádní!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Je vidět, že trénuješ ruce a máš je trpělivé. Krásná práce. Také mívám období, že dávám dečky, které jsou staré. Nyní mám vyšívaný ubrus. Háčkované a pletené dávám na podzim a to bude již za chvíli. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  12. Povedené dečky! Líbí se mi všechny ! A jaká máš krásná rajčátka. Tituly knížek už jsem si opsala a v knihovně se poptám. Mám tento žánr ( tedy i kromě jiného) ráda.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  13. Tetkapernikarka
    Jituško, zdravím a chválím 😊👍👍 Dečky máš opravdu moc pěkné. Příští rok se poptám po černém rajčátko, myslím sazenici😊. Mám různé, ale černé je zvláštní. Máš i krásnou číču... pomocníci 😁 Měj se pěkně 😊🍀🌞 Alena

    OdpovědětVymazat
  14. Jituško Modřinka ví kde se uvelebit.Krásné dečky.A rajčátka mám také ráda,máme na zahradě,ale černé neznám.Hezký den ❤️

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné dečky ale ty jsi takový všeuměl, mooooc chválím ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Moc krásná ruční práce Jituš.Já nejsem na háčkování moc trpělivá,raději jsem pletla nebo šila.Nyní už těm ručním pracím moc nedám,je to pro mne náročné na oči.Jsi moc šikovná,pokračuj dále,ráda se podívám...

    OdpovědětVymazat
  17. Jituško, určitě jsi měla z Modřenky raost, hihihi, děčky jsou nádherné, rajčátka určitě chutnají více než kupovaná , také ráda čtu už od dětství a dělám to přesně jako ty zamluvím a vyzvednu a vrátím ty půjčené před měsícem 6 - 8 knih

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné dečky a jsi moc Jitu šikovná i Modřinka si pěkně hoví 😉😃 letos muž také zasázel rajčátka a už ochutnáváme nedají se z krámu srovnat mají lepší chuť.

    OdpovědětVymazat
  19. Dečky jsou moc krásné. Já stále na to tvoření nemám nějak čas ....
    Krásné letní dny 🍀

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení