31.8.23

Výzva Stáni - obloha

 Původně jsem myslela,že na výzvu nic nevyfotím.Dokud bylo hezky byla u nás převážně jasná obloha a mraky jenom nezajímavé.

Od minulého pátku denně pršelo a obloha jenom šedivá.Ve čtvrtek ráno pršelo až do 10 hodin.Po obědě se obloha začala protrhávat.

Začaly se tvořit parádní mraky.Manžel měl odpolední siestu a tak jsem vytáhla kolo.Oblohou jsem se opravdu kochala.

Nakonec jsem ujížděla před další dešťovou přeháňkou.


Výhledy z okna slibovaly,že snad chvíli vydrží nepršet.








                                                                                                Vyrazila jsem na kole po své oblíbené trase za městem 


















Tenhle mrak mě pěkně prohnal.Pršet začalo,když už jsem byla kousek od domu.
Mějte se hezky


18 komentářů:

  1. Jituško, já jsem ani nevěděla o výzvě, ale obloha mne právě v posledních dnech hodně zajímala i z praktického důvodu, zda nám nebude zase zatékat do bytu. Byla to tedy náíhoda, to moje zveřejnění. Tvoje fotky jsou krásné. Mám ráda, když je krajina zdobemá mráčky, sluší jí to více než vymetená modrá obloha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,to já právě myslela,že máš oblohu k výzvě.Já ji zjistila u Fukčarinky a vyhlásila ji Stáňa z Veverkovin.Já k ní sice moc nechodím,ale výzva mě zaujala.

      Vymazat
  2. Mraky jsou nádherné! I trasu na projížďku máš krásnou - poznávám kostelík ve Všeni:)
    Měj se moc hezky, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky!!! Krajina s oblohou nemůže zklamat!!! Super. Přeji krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto parádní fotky, Jituško!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, já zatím ještě nic ze současné oblohy vyfoceno nemám. Od Stániny výzvy nebylo co fotit. Nebo bylo jednobarevné - lehce šedé :-). Ale snad to už bude lepší.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, tak to vyhraješ, fotky jsou nádherné, Maru

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní nebe nad hlavou.
    Jituško, měj se moc hezky. Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Jitko, ten osmý snímek odspodu se mi líbí nejvíce. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně jsi pojala výzvu Jíťo ⚛ ღ ♥ moc pěkné fotky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotečky Jituško

    OdpovědětVymazat
  11. Jitko, výzvy jsi se zúčastnila moc hezkými fotografiemi.👍

    OdpovědětVymazat
  12. To je krása. Mraky mám hodně ráda 😄

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné Jituško,někdy je obloha hodně zajímavá .Hezkou neděli ❤️

    OdpovědětVymazat
  14. Jituško moc hezké fotografie s oblohou, Ty to prostě umíš. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Jituš paráda, nádherné fotky oblohy šikulko ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za účast ve výzvě. Krásné mraky tě na kole prohnaly.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení