3.9.23

Ráno s jeřáby

                                                                                            Při ranní vyjížďce na kole na mě čekalo další velké překvapení.

                                                         .Bylo to takové jiskřivé ráno,prudké slunce a vše schované v mírném oparu.Špatně se mi v tom fotilo.

                                                                                                                       Jela jsem směr Příhrazy.






Některé silnice po kterých jezdím jsou v hrozném stavu.Je to drc,drc,na vyklepání duše.
Přesto mám tuhle alej ráda.













Najednou jsem v dálce zahlédla v poli něco navíc.Nevěřila jsem,že to jsou jeřábi a rovnou čtyři.
Doma jsem zjistila,že jsou tam dva mladí.Byli ještě nevybarvení.
Musím přiznat,že jsem se dostala do stavu,kdy jsem cítila,že se tentokrát klepu ještě nadšením a
pořád si říkala,hlavně to nezkaž.V rychlosti jsem sestavila stativ a nasadila foťák s velkým objektivem.
I když na takovou dálku to není nic moc a musela jsem stejně dělat výřezy.





























Vidět jeřáby se asi každému nepoštěstí,tak jsem ráda,že Vám mohu ten zážitek zprostředkovat
Bohužel nejsou fotografie takové,jaké bych chtěla.Musela jsem samozřejmě fotit velkým objektivem a dělat stejně výřezy.
Budu jezdit teď častěji,protože by se jeřábi měli připravovat k odletu.
Asi před třemi lety to bylo až 4.října a pamatuji se,že už byl slabý mráz a na kole mi byla zima.
Co bych, ale pro takový zážitek neudělala.
Mějte hezké dny měsíce září


22 komentářů:

  1. Ranní slunce, mlžný opar a ještě k tomu jeřábi. Skvělý a chválím, že jezdíš takto vybavená. Já se nemůžu ráno vyhrabat z pelíšku a přicházím o takové zážitky. Povedená reportáž. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško já jsem jeřáby nikdy neviděla, moc se mě Tvoje fotografie z ranní projížďky líbí. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Kouzelné ranní fotky a ti jeřábi - krásní moc! Díky.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Podle krásných fotek to bylo romantické ráno a jeřábi k tomu jako bonus!!! Super! Přeji krásný nový týden!

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi mlžky i jeřábi. Pěkné!!! Ale nejvíc, že dokážeš vstát a jet ven.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, to je nádherná podívaná. Ta ranní atmosféra je úžasná a jeřábi jako bonus ..fakt paráda. Skvělé fotky.

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto fantastické fotky, Jituško! Už ty bez jeřábů, to ráno, to je fakt nádhera!
    Jdu se podívat ještě jednou a děkuji!
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Super fotky !!!!! Projíždím si je několikrát !!
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Zachytila jsi Jituš krásné romantické ráno a ti jeřábi jsou nádherní,nikdy jsem je naživo neviděla.Paráda,měj další hezké vycházky...

    OdpovědětVymazat
  10. Jituško, krásné fotografie mlžného rána. Díky za foto jeřábů, ještě v přírodě neviděla. Marie

    OdpovědětVymazat
  11. To je naprostá nádhera. 😊

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní ftáci! A ty mlhovky jsou naprosto luxusní

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Jituš, nádherné snímky! Moc se mi líbí. Děkuji za písmenka a přeji Ti krásné, klidné dny...♥

    OdpovědětVymazat
  14. Jituško, máš pravdu já je nikdy u nás neviděla. Hezké ráno to bylo. Maru

    OdpovědětVymazat
  15. Jeřáby naživo jsem nikdy neviděla, asi neuvidím, ale je to asi krajem. Snímky máš výborné, buď spokojena a obdiv, že takhle vyrážíš ráno. Jen na sebe dávej pozor. ☺

    OdpovědětVymazat
  16. Jituško zdravím, vedra mi daly zabrat, ještě stále to není zdravotně úplně dobré, ale už se, jak doufám vracím do pohody. Fotečky překrásné ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Jitko,tak to se ti podařil parádní fotoulovek 👍

    OdpovědětVymazat
  18. Jíťo to jsou skvělé fotky ⚛ ღ ♥ to je super podívaná ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Jitko, ranní sluníčko a mlžný opar v dálce, to jsou vážně nádherné fotky. Na focení jeřábů jsi byla skvěle vybavená a za fotky díky, jeřába jsem v přírodě ještě neviděla. Ale u nás na Žižkově se mohutně staví, tam je jeřábů docela dost 😂😀

    OdpovědětVymazat
  20. Dálší nádherná podívaná, díky fotkám na blogu jsem zjistila, že tito ptáci nežíjí jen v ZOO. tady u nás je nevidíš♥

    OdpovědětVymazat
  21. To musela být nádhera. Jeřába jsem v přírodě ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherné fotky, Jituško. 🙂

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení