25.9.23

Z hradních zahrad

                                                            Růže na hradě Czocha vypadaly jako po čerstvém dešti,ale po příjezdu do Polska nám nepršelo.
                                                            Zaujaly mě kapky,protože u nás po dešti kapky tak na květech nedrží.V pátek v noci u  nás pršelo a
                                                            protože máme v sídlišti růžové keře šla jsem se na ně podívat.zůstalo pár kapek ve středu růží,ostatní 
                                                           jako by sjely.Dočetla jsem se,že to záleží na více věcech.Vlhkosti vzduchu,teploty a i nadmořské výšce.
                                                                                                        V Polsku jsem si kapičky užila až se mi můj doprovod někde ztratil

                                       

































Mějte hezký první podzimní týden.
Čeká nás ještě babí léto.



25 komentářů:

  1. Jituško, fotky s kapkami jsou nádherné. Mohly by se hned dát do kalendáře.
    Měj pěkný týden. Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Jako perle a květy růží jsou také krásné, každá má jiný tvar a barvu. Poupě růže s vodními perlami je nádherný záběr.

    OdpovědětVymazat
  3. Kapky pěkné a růže mají taky parádní!

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, tak to jsou moc hezké snímky!! Potěší oko a pohladí duši. Nádhera!!! Příroda nabízí nepřeberné množství krásy!! Díky za to. Přeji krásný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkně se vám to tam sešlo, JItko, krásné prostředí, krásné růže a ty kapky jako bonus = na focení bezva. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné růže s kapičkami. To je zajímavé - budu sledovat, jak je to s růžemi po dešti u nás :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko,moc hezký jsi nám růže vyfotila🍀

    OdpovědětVymazat
  8. Prostě krása, co víc říct...
    Jituško, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jituš, krásné růže a ty kapičky jsou nádherné🥰

    OdpovědětVymazat
  10. Jituško krásné růže i fotografie ! Potěšila jsem se u Tebe, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné růže s kapičkami nemají chybu .Jituš krásně jsi to zvěčnila,měj hezký podzim....

    OdpovědětVymazat
  12. Jitko, růže je opravdu královnou květin a fotky s kapičkami nemají chybu. Nádhera 😉😊😉

    OdpovědětVymazat
  13. Jituško, to je nádhera, já mám ráda poupata u růží, to je kouzlo přírody. Maru

    OdpovědětVymazat
  14. Jituško to je barev a hlavně krásy. Přeji ti hezký večer. Ivana

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkné fotky s kapkami. Povedly se ti

    OdpovědětVymazat
  16. Jituš, za krásnými fotkami do Polska, proč ne, přítel tam dnes také byl. Květiny jsi zachytila parádně. Pochvala. 😀

    OdpovědětVymazat
  17. Krása Jituško.. hezký den.❤️

    OdpovědětVymazat
  18. Kapičky jak korálky, úžasné. Hezké dny přeji Jíťo ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Jituško, krásné kapičkovky.

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Jituško tak si nafotila polské kytky.Paradní fota. Krásný čtvrtek přeju

    OdpovědětVymazat
  21. Moc krásné fotky. Mám dojem, že už jsem je komentovala. Přeji hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  22. Překrásné fota s kytičkami ♥

    OdpovědětVymazat
  23. Úžasné fotky Jituško, tolik kapiček jsem nikdy neviděla, je to nádherné ♥

    OdpovědětVymazat
  24. Nádherné fotky Jituško♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení