28.9.23

Hrad Czocha II.část

     O hradu jsem více napsala v I.části.V zahradách jsem se pokochala růžičkama a sešli jsme do spodní části hradu.

      Hrad má nezaměnitelnou tajemnou atmosféru.Píše se o něm,že je obklopen zvláštní aurou.A hlavně je hodně

      fotogenický.Další zajímavostí hradu  jsou tajné chodby ve zdech,které nejsou dosud všechny odhaleny.

Dále je to pověst o tzv.skleněné místnosti se skleněnými stěnami a podlahou o které vyprávěli

pamětníci,ale nebyla na zámku také dosud objevena.

Hrad je označován jako Polské Bradavice.Na hradě se koná letní kouzelnická škola a kouzelnické dílny

      pro školy.Název Bradavice je z knižní serie Harry Potter










































Přeji Vám hezký sváteční den.

14 komentářů:

  1. Krásné fotky, krásné místo a trocha tajemství k hradu určitě patří.
    Jituško, moc ráda jsem se podívala.
    Přeji krásný sváteční den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné místo, hrad má tajemnou atmosféru. Díky za ukázku.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak s tebou jsem tam byla už potřetí, Jitko! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten hrad se mi moc líbí. Je fotogenický. Trochu mi připomíná hrad Bouzov.

    OdpovědětVymazat
  5. Jako z pohádky! Hrady jsou nejlepší. Krásné fotografie. Přeji báječný konec září.

    OdpovědětVymazat
  6. Hrad vypadá "pohádkově", ale nejvíce se mi líbí to "zalesnění". Z některých tvých snímků je vidět, že i ty stromy už hodně pamatují!! Přeji krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu to připomíná Bouzov. ☺ Je to tam moc hezké, inspirovala jsi mě, zkusíme do PL také zajet.
    Ať se daří. 😃

    OdpovědětVymazat
  8. Hrad je opravdu jako z pohádky.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný hrad, Jituško.
    Připomnělo mi to Znojmo, šla jsem bez manžela na prohlídku podzemí v tom zhaslo světlo, lekla jsem se, kdo tam někoho měl chytil ho asi za ruku, a já sama, nepříjemná situace. Pak původce rozsvítil, se smíchem řekl, právě ste viděli pravnou tmu. Tak tohle se mi při čtení vybavilo, zámek je krásný, ojedinělí, díky. Maru

    OdpovědětVymazat
  10. Jituš,nádherný pohádkový hrad,ráda jsem s tebou nakoukla,přeji hezký podzim....

    OdpovědětVymazat
  11. Jitko, to je moc pěkný hrad. A fotogenický :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky Jíťo, suprové fotky, líbí se mi ⚛ ღ ♥ hrad je jak z pohádky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Fotky parádní, hrad pohádkový díky šikulko, prohlížení jsem si užívala. ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Hrad je moc pěkný, na mě v každém hradu i zámku dýchá něco krásného a tajuplného , ale neumím to popsat Jitu ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení