28.8.23

Co se najde v trávě

                                                                                                   Fotografie jsou nasbírané z různých procházek.                                                                 

                                                                                 Překvapilo mě,že je až 80 druhů berušek.Liší se velikostí a zbarvením.

                                                                                                       Ta moje bude asi beruška sedmitečná.





Vosa obecná

                                                                                                                                  Vážka ploská




Čmelák skalní má oranžovou prdelku




Čmelák hájový


Kobylek byla plná louka.Skákaly mně po nohách




Saranče




                                                                                                                       Kobylka luční



                                                                                                                 Nedokázala jsem určit,co je to za brouka
                                                                                                            A už to vím díky Libušce.Brouk je kněžice rudonohá.
                                                                                                                                        Moc děkuji


Vřetenuška obecná



Žluťásek řešetlákový samička






Okáč luční s nějak potrhanými křídly




Přeji Vám hezký začátek posledního srpnového týdne

17 komentářů:

  1. Jituš, paráda, stačí se dívat a ty to umíš. Ten tvor, co neznáš má název Kněžice rudonohá. Vřetenušku jsem už dlouho neviděla. Měj hezké dny🥰

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško,děkuji,doplním

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná sbírka hmyzáčků!

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, skvělá přehlídka. Fotky super.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná luční přehlídka. Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  6. Paráda! Jen kobylka hnědá je saranče, jako všechna další zde vystavená. Krásná vážka ploská, letos jsem zatím neměl trpělivost, až zapózuje. A žluťásek řešetlákový je samička, má křídla světle zeleno bílá, sameček je citronově žlutý. Přeji co nejlepší nový týden!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná procházka luční přírodou,nádherné fotky,přeji další pěkné úlovky a hezké dny...

    OdpovědětVymazat
  8. U nás na zahradě létá zelenomodrá vážka, je nádherná, ale fotku nemám. Není moc trpělivá a já zase nejsem moc rychlá 😊 Jitko, parádní fotky 😊

    OdpovědětVymazat
  9. Je super, že se u nás dají najít a nafotit takové hmyzí modelky. V trávě to žije. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. Jituško jů Ty jsi toho v trávě objevila... A krásně nafotila, jako z kalendáře ! Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Jitko,to je celá plejáda obyvatel luk, moc hezký jsi je nafotila. Zdravím a přeji pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  12. No páni tedy Jitu to je úžasná luční přehlídka. Mám velkou radost a jsi fakt šikovná fotografka :-) Ani já nevěděla že je tolik druhů berušek já snad znám pouze dva druhy hihi. Měj se hezky♥

    OdpovědětVymazat
  13. Úžasné detaily, Jituško!
    Fantastická podívaná!
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní29.08.23 9:16

    No teda! Úplný naučný atlas. Paráda!
    Měj se hezky!
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
  15. Jitko, tak to je moc hezké pozorování přírody!!!! Jak už jsem si několikrát uvědomila, často si člověk některých "věcí" všimne, až když to jde fotit. V tomto je pro mě krása focení - ne dokonalá fotka, ale poznání přírody!!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné Jituško, já se v hmyzu moc nevyznám, sice poznám berušku, motýla, vážku i brouky ale přesný název neznám ♥ Děkuji za kuk ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkné fotky Jíťo. Na louce to žije ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení