23.8.23

Ráno s čápy

 Na chvíli si dáme pauzu od památek.Protože je pořád velké teplo,tak se jezdím projet na kole brzy ráno.Hlavně také proto,že je na silnicích poměrně klid.

Jezdím pořád stejné trasy a tak většinou bez foťáku.Tentokrát jsem se na cestu vybavila.

Čekalo mě překvapení.Jela jsem na Přišovice a rybníky.Překvapilo mě,co tu bylo stanů a karavanů.Je tu kemp a krásné a stálé počasí kempování přeje.

Bylo mi jasné,že tady z focení nic nebude na břehu rybníků bylo dost rybářů.Přejela jsem Jizeru s tím,že pojedu k rybníku u Všeně.Sluníčko se teprve klubalo.







Sluníčko už mělo svůj čas,ale musela jsem čekat až vyleze za kopcem


Pár kapiček bylo jako zázrak.Je sucho už druhý týden čekáme na déšť.






Rybník u Všeně














Když jsem jela sinicí směr Ždár všimla jsem si čápů.Hned mě napadlo,že by příběh čapí rodinky pokračoval?
Dva čápi spolu a jeden opodál.Že by zavržené mládě?
Doma jsem zjistila při zvětšení fotky,že čápi byli mláďata,měli černé kroužky na nohou.
U třetího stranou jsem to nemohla idntifikovat.Po chvíli zvlétli.Nejdříve dva a později i třetí čáp.












Myslím,že na další vyjížďky si budu brát fotoaparáty vždy sebou.
Ptáci se budou shromažďovat a odlétat za teplem.Třeba budu mít štěstí i příště.
Mějte hezké dny


17 komentářů:

  1. Jituško, udělala sis krásnou vyjížďku a ten východ slunce nad rybníkem je úžasná odměna za brzké vstávání. I fotky u rybníka a čápů jsou skvělé. Kéž bychom vám mohli vodu poslat. My už jí máme nadbytek.

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou moc krásné fotky z ranní vyjížďky. Jsem sice brzy ráno vzhůru, ale zatím mne nenapadlo sednout na kolo před šestou hodinou. Já to snad taky zkusím.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško tak to je opravdu krásné ráno - s čápy a u vody... Přeju hezký den, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Život čápů je teď obdivuhodný. To jak se dokáží poslední dobou přizpůsobit nedostatku potravy a všem neduham je prostě neskutečné. Je to nádherný pták, vznešený. Několik čápů jsem i sledovala online přímo na hnízdech

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, to jsou krásné fotky!! Výhledy do kraje jsou nádherné a tu lavičku u rybníka ti závidím Já chodím kolem velkého množství rybníků, ale posezení nikde. - Na čápy jsem letos moc štěstí neměla, snad mi to ještě vyjde. - Super fotky!!! Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky přírody a čápů. Já se ráno nějak nemůžu vyhrabat z pelíšku, asi bych se měla překonat, možná až se trochu ochladí. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  7. Je zajímavé že nejdříve odlétají všechna letošní mládež a až za čas po nich rodiče. Myslela jsem že letí všichni pospolu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si taky myslela a byla jsem dost překvapená,že to tak není

      Vymazat
  8. Jituško, i úvod bez čápů byl nádherný, ty fotky jsou úplně snové!
    Děkuji za tu podívanou a přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jituš, máš krásné záběry a chtěla jsem Ti říct - ber vždy foťák s sebou, to uvezeš a u vás je krásných záběrů hodně. Tady nic podobného nepořídím. Kolem vodních ploch se ptactvo stahuje.
    Ať se daří a pozor na vedra. 😉

    OdpovědětVymazat
  10. Jíťo parádní fotečky, radost se dívat. Příroda se nikdy neokouká.

    OdpovědětVymazat
  11. Jitko, pěkné záběry, rybník sluncem pozlacený.Dnes jsem viděla ( a fotila ) shromáždění vlaštovek - už se houfují. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  12. Jituško, tak to jsou fotky rovnou na výstavu, ty první mě doslova uchvátili, nádhera. Maru.

    OdpovědětVymazat
  13. Jitko, nádherné fotky vycházejícího sluníčka, ty jsi ranní ptáče a příroda se ti odměňuje. Odměnu vlastně dostávám i já, přestože touhle dobou ještě spím 😀😀😀

    OdpovědětVymazat
  14. Jitko, nádherné fotografie. Děkuji za ně. Lavička s vycházejícím sluncem je úžasná. Krásně zachyceno ráno i čápi.

    OdpovědětVymazat
  15. Parádní fotečky i lavička se mi moc líbí, vycházející slunce je parádní i čápi pěkné záběry jsi nafotila♥ Měj se Jitu hezky.

    OdpovědětVymazat
  16. Parádní záběry , ráda jsem se s Tebou prošla Jituško ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení