9.8.23

Tady je okáčovo

                               Při mých cyklotoulkách jsem nafotila motýly,ovšem pouze jeden druh.Okáče poháňkového.Na motýlích loukách u Frýdštejna.

                                      Jsou drobnější a nejdříve jsem je neviděla.Až,když jsem vstoupila do trávy začali vzlétat.Bylo jich tu dost.Snažila jsem se vybrat

                                                                              z fotek ty nejostřejší.Hodně jsem jich vyhodila.Jsou to všechno výřezy.






To by měl být samec okáče lučního.Okáč luční si je hodně
podobný s okáčem pohaňkovým.


Pěkná rybička na mě vykoukla z trávy





Tady je živo



Okáč bojínkový



Okáč luční.Ale můžete mě opravit












Pátrala jsem co je to za motýla.A výsledek mého pátrání ohniváček černokřídlý.






Babočka osiková se vyhřívala na betoně,když jsme byli s manželem u Oborského rybníka  



                                                                                                Zrovna tak i babočka paví oko.Jako by neměli rádi květinky



                                                                                                                      Žluťásek řešetlákový






                                                                                                                                    Okáč pýrový 



 
                                                                                                                                        Bělásek zelný
 



                                                                                                                  Mějte hezké dny,léto se zase vrátí


17 komentářů:

  1. Úžasné fotky, Jituško! Jsi skvělá pozorovatelka!
    Děkuji a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jituš,to je motýlí nádhera ,povedlo se...hezké dny přeji..

    OdpovědětVymazat
  3. Babočka paví oko ti krásně pózovala. Krásná přehlídka motýlů. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  4. JItuško, fotky se zase vydařily, ta moucha se mi moc líbí, je to opravdu hezký snímek. Motýli jako malí chytal Víta, rád o tom vyprávěl. Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, fotky jsou moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  6. No páni Jitu, to se povedlo úžasné momentky krásných motýlů. Jsi šikovná a děkuji za krásnou prohlídku jen ta moucha je ale vošklivá.😃:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko, myslím, že jsem na zahradě ohniváčka černokřídlého viděla, ale samozřejmě jsem nevěděla o jaký druh se jedná. Okáče je docela často vidět, ale žluťáska jsem už neviděla hodně dlouho. Moc hezké fotky. Pěkné dny, meteorologové slibují, tak už se těším 😀😁

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle je hodně povedená série motýlích fotek!!! Už jsem letos několikrát slyšela názor, že motýlů je čím dál tím méně, možná, že to budou jednou vzpomínkové fotky. Krásný den přeji.

    OdpovědětVymazat
  9. A kdopak to nedávno psal, že motýli nejsou? hihi Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. Jíťo parádní fotečky.Líbí se mi. Příroda je stejně kouzelnice ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Tetkapernikarka
    Jituško, to je motýlí nádhera 👍
    Podarily se Ti krásné fotečky.
    Přeji pohodové dny, snad už zase víc slunečné 😊🌞🍀 Alena

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní10.08.23 8:09

    Úplná sbírka motýlů.
    Fotky se Ti povedly!
    Měj se!
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
  13. Je fakt, že okáči jsou momentálně asi asi nejrozšířenější motýli....

    OdpovědětVymazat
  14. Je vidět, že Tvá námaha nebyla marná, krásné fotky se povedly. Jen dej pozor na klíště, já jsem už letos měla a to po loukách nechodím. Motýly jsem fotila naposledy v Schonbrunnu v ZOO, v pavilonu se jim líhnou. Takže tam člověk jde "najisto". 😊
    Přeji pěkné slunné dny.

    OdpovědětVymazat
  15. Jituško zdravím, děkuji za komentáře. Fotky překrásné, motýlí nádhera ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Jituško to je motýlů... Moc hezké fotografie, detaily. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení