18.9.21

Dnes nevyleze

 Dnes žádný východ slunce nebyl a myslím,že sluníčko dnes nevyleze.A když nevyleze,nebude ani žádný západ.A takhle byl hezký západ slunce před několika dny nad Olšinou u Dnebohu.Vyjela jsem na kole,ale zpátky domů mě vezl vnuk.Naštěstí mám skládací elektrokolo,které se pohodlně složí do kufru.Jak zapadne sluníčko,rychle se stmívá a já měla před sebou ještě dost dlouhou cestu a za tmy se po silnici docela bojím jezdit,aby mě nějaké auto nepřehlédlo.

Fotografie jsou pořízené ze dvou míst.









Tady to vypadalo,že jak slunce zaleze za mraky bude po všem.Ale nebyl ještě čas západu.Počkala jsem si a dočkala.







Slunce se opět objevilo zpoza mraků.



V celé své kráse,než za chvíli zapadlo úplně.






Slunce zapadlo a skončil jeden krásný den.Syn mně zase nahrál všechny fotografie,co jsem měla hotové na blog a proto teď dávám příspěvky hodně za sebou.Za chvíli bych se v tom asi nevyznala.
Jaký bude víkend,to se uvidí.Je chladno,ale neprší.
Užijte si ho hezky

37 komentářů:

  1. No krása! tady jsme v takové velké kotlině a tak tady fotit západy i východy je dost těžké. Navíc jsme tu díky dráze i elektrorozvodně zadrátovaní jak hrnec, takže dráty všechno hyzdí. Musela bych za takovým západem nebo východem jet dost daleko a navíc do kopců, a jelikož nemám elektrokolo, tak bych se hodně nadřela. A další věc je, že to můžu jen o víkendu, protože v týdnu když zapadá sluníčko jsem v práci. U tebe jsou navíc krásné výhledy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy,děkuji.my jsme také v kotlině.Východ slunce nohu fotit akorát z okna,ale když už je výše.Jinak musím na druhou stranu za město.A za západem musím taky vyjet,ve výhledu mně vadí paneláky.Jezdím právě na elektrokole,protože manželovi se v tuto dobu nechce a je většinou v hospodě.

      Vymazat
  2. Moc krásné záběry, to není jen pochvala "aby se neřeklo", některé by se klidně mohly zarámovat a pověsit na stěnu. Každý den takové snímky člověk nepořídí, měla jsi štěstí. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,moc děkuji.My máme stěny v bytě jenom "vyzdobené" mými fotografiemi.Hlavně vnoučat a v obýváku přírody.

      Vymazat
  3. Tyhle fotografie na mě působí neskutečně relaxačně. Krása! :)

    blog Style of Ejmi | Instagram

    OdpovědětVymazat
  4. moc krásné fotečky
    pohodový víkend ti přeji moje milé sluníčko netové

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, moc hezké západy slunce☺

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, tohle mobilem fakt nevyfotím. Kdo si počká, ten se dočká a tobě to opravdu vyšlo. Zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.Mobil ty krásné barvy vůbec nezachytí.Ale jinak jsou s ním hezké fotky

      Vymazat
  7. Jitko, povedly se ti zasněné a náladové snímky a jsou opravdu pěkně vybarvené, oranžovou já nejraději. A Bezděz to zdobí, je tam jen tak trošku, ale je. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji,Bezděz je hodně od nás vidět,z více míst.Malinký,ale je tam

      Vymazat
  8. Krása, Jituško! Tyhle ohledy se fakt neomrzí.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Je pravda,že nerada fotím stejná místa,ale u západů a východů slunce mně to nevadí

      Vymazat
  9. Jitu, to jsou nádherné fotografie.

    OdpovědětVymazat
  10. Jituš, krásné sluníčkové fotky. Takové mám moc ráda. Hezkou neděli ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké fotky. Dnes u nás vysvitlo slunce, ale včera byl doslova šedý podzimní den. A bylo i chladno.
    Měj příjemnou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Dnes je první podzimní den a ukázal se v plné síle.Zamračeno a poprchává a ještě i fouká

      Vymazat
  12. Jituško, podařily se Ti krásné fotky, to čekání se vyplatilo. U nás dnes sluníčko chvílemi vykoukne a pak docela hezky hřeje, ale za chvíli je za mrakem a to už je ten podzim docela cítit. Trochu pofukuje, ale kéž by takovýchto dnů bylo ještě hodně.
    Jitu, přeji pěknou neděli :-) Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Tyhle poslední dny moc pěkné nebyly,ale doufám,že přijde ten pravý barevný a trochu teplý podzim

      Vymazat
  13. Je u nás krásně..Dík za fotky, přeji pěkný příští týden.

    OdpovědětVymazat
  14. To je krása, sluníčkové fotky jsou úžasné!!

    OdpovědětVymazat
  15. Jituš, to jsi moc hezky vyfotila, těžko vybrat jednu nejhezčí. Máš to jako profík :-)
    Pěkný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  16. Jitko, jak já ty západy miluji. Povedly se Ti krásné záběry, kochám se.
    Měj prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné fotečky západu, u nás dnes celý den zataženu ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji,Snad se počasí vylepší,je to na nic poslední dny

      Vymazat
  18. Překrásně si zachytila západ slunce Jituško ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení