30.9.21

Pokračování výstavy Babí léto

 Teď se se mnou pojďte podívat na výstavu Babí léto dovnitř.Jsou tu velké prostory a vystavené tady bylo všechno možné.Však uvidíte.Špatně se mi tady fotilo.Tmavší místnosti a slabé osvětlení.Můj opravený Nikon už nefotí,jak by měl.Hlavně špatně ostří a už tomu nepomohla ani výměna optiky.Už mám zaplacený nový Nikon a zítra jedeme pro vnučku do Kolína,tak se stavíme v Praze.Už se nemohu dočkat.Dlouho jsem přemýšlela,zda to má pro mě cenu,nevím a neví to ani doktor,jak bude pokračovat můj neurologický problém,ale vždy je i jiná možnost a tou je stativ.Nebudu předbíhat,jak se zpívá v jedné písničce:Nějak bylo,nějak bude

































Chtěla jsem se vyfotit v zrcadle,ale manžel se tam musel za mě vecpat a zrovna pod parohy.




Ještě nakoukneme do krámku.






Nakonec jsem nechala betlém.Připomínka,že Vánoce se blíží.Je celý keramický.







Nedaleko je zřícenina Zvířetice.Byli jsme tady mockrát a tak jsem přemýšlela,zda se tam půjdeme podívat.Je to polní cestou kousek.Tak jsme šli a cestou si říkám fotit už nebudu.Jenže,když už jsem tam byla opět fotila.To bude zase příště.
Mějte se hezky

18 komentářů:

  1. Jitu, uvnitř je ještě větší krása než venku. Očima jsem vybírala z keramiky, líbí se mi takové ty bílé hrnky s dolíčky a vnučce bych vybrala hrnek s kočičkou.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, tak to je bomba, to musím vidět ještě aspoň tři krát, je na co se dívat a ten OBR vedle Tebe, tu fotku jsem si uložila. N8dhera. Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, tak to je nádhera. Taková výstava by se mi také moc líbila. Fotka manžela se fakt povedla 😜😊

    OdpovědětVymazat
  4. Jíťo, to je krása. Porcelán, keramika, sošky. Tech hrušek a jablíček, už si představuji tu vůni. Koukala jsem co tam bylo jiřinek a gladiolů. No úžasná podívaná. Díky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásné , je tam všehochuť , hned bych se zakousla do jablíčka ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Teda Jituško, to byla krásná výstava. Moc se mne líbí staré džbánky a keramika s kočičky. Prostě pastva pro oči i vánoční ladění mne malinko naladilo. Moc ráda jsem se podívala. Přeji ti ať vše dobře dopadne.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle zářijové výstavy jsem měla vždycky moc ráda, úplně cítí, jak třeba ta jablka voní! Tahle je teď parádní - děkuji za reportáž!
    Jitu, měj příjemný den. Helena

    PS: máte s manželem fakt dobrou fotku :o)!

    OdpovědětVymazat
  8. Jitu to je ale krásné miluji takovéto výstavy...prohlédla jsem si všechny Tvé fotečky opravdu super...zároveň se omlouvám za moji nepřítomnost prostě to nejde...snad jednou bude zase dobře. Opatruj se a celé Tvé rodince hlavně zdravíčko přeji.♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jitu, to jsou úžasné fotografie a ta výstava fakt super. Fotografie u zrcadla mě opravdu pobavila a mimochodem jsi kočka a sluší ti to. Děkuji za krásnou podívanou a přeji ti hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  10. Jituško tak to je nádherááááááááááááááá výstava super je tam všeho chut děkuji za krásné fotografie . Hezký víkend přeji

    OdpovědětVymazat
  11. nádherné fotky Jitu
    přeji ti krásné dny

    OdpovědětVymazat
  12. Jituško moc krásné fotečky a ty jsi kočka...Ráda se kouknu na tvé fotečky mám to takový výletík.Letos mi moc zdraví nedovolilo se toulat po vyletech,spíš lékaři.

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem tu zase Jituško, moc se mi to líbí. Maru

    OdpovědětVymazat
  14. Děvčata,děkuji za milé komentáře

    OdpovědětVymazat
  15. Jituško, tu výstavu sisi jistě užila, já bych byla také ve svém živlu. Kytičky, ovoce aranžmá, keramika.......S tím focením a tvým problémem samozřejmě stativ je řešení, ale přeji ti, aby to nebylo zrovna akutní. Fotky máš pěkné. Jakmile mám na foťáku nějaký problém, tak jdu raději do nového, protože s opravou jsem neměla dobré zkušenosti. Ono jak se s něčím pohne, je to na úkor něčeho jiného a ty opravy také nebývají zrovna levné. Já tedy nemám zrcadlovku, ta je pro mne už těžkánejen pro držení při focení, ale i nošení. Přeji ti hodně sdaru s novým foťákem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,máš pravdu s foťákem.Po opravě to už není ono.Záleží na světelných podmínkách,jak nejsou dobré,jako bych fotila přes závoj.Už mám nový,novější typ,ale jenom tělo.Objektivy mám tři a jsou v pořádku.Mně vyhovuje na třes trochu těžší foťák do ruky.Mobilem mi fotit moc nejde,je moc lehký a třes je tam víc patrný

      Vymazat
  16. S chutí jsem se rozesmála nad Tvou poznámkou , že se manžel vecpal pod parohy. Kouzelné fotky a výstavka parádní , krásné podzimní dny ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Danuško,patří mu to.Já koukala na sebe do zrcadla,že se vyfotím a ty parohy za sebou jsem vůbec nevnímala.Doma jsem se u toho pobavila.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení