14.9.21

Na kole po známých místech

 Nasbírala jsem zase pár fotografií při mých projížďkách na kole.Na kolo už moc foťák neberu a tak je dost fotografií pořízených mobilem.Hlavně teď,když jsem zjistila,že fotky jsou z něho opravdu pěkné.Hlavně už tolik nefotím,protože přes město se na kole bojím a tak jezdím pořád pár stejných tras.Počasí je krásné a snad chvíli vydrží a budu si moci kola ještě užívat .Jsem zvyklá na něm pravidelně jezdit.Na kole si užívám pocitu svobody a volnosti.

Projeďte se se mnou.





Rozcestí u Všeně směr Ploukonice s křížem a citátem Bene ambula,což znamená Jdi v dobrém či Šťastnou cestu



Vzadu obec Všeň s kostelem sv.Filipa a Jakuba



Tady jezdím hodně ráda.Auta mají vjezd zakázaný a to je dobře.


Most přes Jizeru.Tady auta jezdí,jednu dobu nesměly a tak rychle udělám fotku a mizím.Most je široký,tak na jedno auto.


Rybníky Malý a Velký Písečák v Příšovicích





Abych nemusela po silnici tak jsem objela rybníky podél Jizery





Na začátku Příšovic je nové odpočinkové místo.Je moc hezké


Jediná cyklostezka,která spojuje Příšovice a Přepeře.Aspoň kousek,kdy nemusím jet po silnici.Škoda,že takových cyklostezek není více


K večeru,ale už nevím ani kde.




Občas se i mračilo,ale už dlouho jsem nezmokla.To jsem jela někde na Kacanovy





Občas zajedu na kole i k rybníku Oběšenec,kam jezdíme s Bleky,aby se proběhla a tak to tady více nefotím.




Jedu kolem Žabakoru a někdy zamířím k mladým na Olšinu a nebo jedu po silnici do Turnova.



Sluníčko už teď vychází později a tak jsem vyrazila na kole fotit východ slunce a někdy mě na projížďce zastihne i západ slunce,ale to nechám na jindy. 
Mějte se hezky


12 komentářů:

  1. Moc se mi to líbí, hlavně, že Ti kolo pomůže dostat se do vzdálenějších míst. Já jsem kolu nepřišla na chuť, už nejezdím a je to škoda. Ovšem, jak koukám na některé fotky, tam bych sama asi neměla odvahu jet. Přeji hodně šťastných km na kole. ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, kolojízdu mám také moc ráda. Já mám horské kolo. A kolem Turnova je to super, žádné kopce. ( no, když chceš, tak i kopce můžou být ).Nafoceno pěkně, radost se podívat.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní fotečky ⚛ ღ ♥ krásnou vyjížďku si měla ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, pro mě jsou všechny názvy - místa neznámá. Kraj je to ale pěkný a podařily se Ti moc pěkné fotky.Měj se pěkně :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké trasy - projela jsem se s tebou fakt ráda.
    Jituško, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná projížďka i krásné fotky. Já na kole jezdit neumím a někdy toho lituji.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  7. Jituš,je vidět, že se nemusí jezdit na výlet daleko. Okolí máte moc pěkné a udržované.
    Přeji ještě hodně spokojených kilometrů.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná projížďka. na elektrokole to jede skoro samo. A mobil ti fotí opravdu krásně.

    OdpovědětVymazat
  9. Hezky si vyjíždíš. Taky už na kole hledám cesty, kde není velký silniční provoz.Takže někdy jsou to cesty, které už hodně znám, ale mně to stačí. I tak se přírodou kolem kochám.
    A jet Tvým okolím by se mi taky líbilo.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Jitu moc krásné fotečky
    měj prima další dny

    OdpovědětVymazat
  11. Jituško, je tam u vás nádherně!!! Prostě ráj. Moc krásné fotografie jsi zase přidala a tak se kochám tou krásou. děkuji za úžasnou podívanou. Měj se pěkně a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherná vyjížďka i fotky ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení