28.9.21

Hrnčířský dvůr výstava Babí léto

 Hrnčířský dvůr se nachází v malé obci Zvířetice v okrese Mladá Boleslav.Zvířetice jsou známé hlavně zříceninou stejného názvu.Hrnčířský dvůr je usedlost,kde se zabývají výrobou tradiční autorské keramiky.Je zde krámek,kde si můžete jejich výrobky zakoupit.Je zde i příjemná cukrárna a můžete se tu také ubytovat.Během roku se tu konají různé akce.My jsme se sem jeli podívat na výstavu Babí léto,která se konala od 24.9. do 26.9.





Podle pozvánky je jasné,že tu bylo na co koukat.Nejdříve se podíváme venku a v dalším příspěvku se půjdeme podívat dovnitř.Venku byla výstava drobného zvířectva.Všechno jsem nefotila,někde se ani přes pletivo fotit nedalo.Zaujali mě holoubkové a chovní králíci.Pán jim zrovna dával seno a protože jsem taková obdivovatelka a vše dávám najevo,tak mi poskytnul zajímavý výklad.
Za obdiv stálo i krásné prostředí,kde bylo plno květin a milých zákoutí.




Venkovní sezení u cukrárny.Byla tady s námi nějaká škola.Děti plno.












Pán,co mi poskytoval výklad byl o hodně mladší,ale ztěžoval si,že chovatelů ubývá,že mladí lidé nemají o to zájem.Doufám,že mají snad vůbec nějaké koníčky a nekoukají jenom do mobilů a počítačů.





Vedle v zahradě jsem uviděla čápy.Od pána jsem se dozvěděla,že to jsou hendikepovaní čápi,dokonce jeden má i protézu.Majitel sousední zahrady se o ně stará a tak u něj i přezimují.Zlatý člověk.Jsou u něj čtyři.


Zvířecí keramika se mi moc líbila.











Teď se půjdeme podívat do krámku a potom na výstavu vevnitř.



Snad se Vám venkovní prostory líbily s tím,co nám nabídly a půjdete se se mnou ještě podívat v příštím příspěvku do budovy.
Mějte hezké podzimní dny


32 komentářů:

  1. Jituško, u nás v Oseku jsou taky trhy hrnčířské, stávám u stánku, všechno se mi moc líbí, ale znáš mne, mám toho doma tolik, že bych mohla i já prodávat. Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ráda,že se mi leták dostal do ruky.U nás jsou řemeslnické trhy,ale je to na malém prostoru a tolik lidí,že už tam nechodím.Jsou jednou za rok a kvůli covidu to i omezili.

      Vymazat
  2. Tam by se mi určitě líbilo. Těším se na další příspěvek.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že mi manžel, Jitko, teď nechce nikam chodit, kde je hodně lidí. Ráda bych se tam podívala. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,mám to stejné i já se takovým místům vyhýbám,ale tady byli jenom školáci a ti skončili hlavně v cukrárně a té jsme se zase my raději vyhnuli.

      Vymazat
  4. Parádní výstava ⚛ ღ ♥ u nás jsou hrn.trhy vždy na jaře a na podzim.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké místo, určitě bych se šla podívat jak na zvířátka, tak na keramiku. A obdivuji pána, že se stará o postižené čápy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko,taky mě potěšilo,že jsou lidé,kteří se starají o hendikepovaná zvířátka.

      Vymazat
  6. Jitko, tak tyto trhy jsem si užila Tvým prostřednictvím. Letos jsem na žádných nebyla a docela mi to chybí. Zde by se mi moc líbilo, krásné prostředí i výrobky. Těším se na další příspěvek.
    Přeji fajn sváteční večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,já dlouho taky nikde nebyla.Většinou i z důvodů,že je všude hodně lidí.Tady byly děti a ty mně vadí ze všeho nejméně.

      Vymazat
  7. Jitu to jer zajímavé místo a i když jsme byli ve Zvířeticích nedávno, tak k tomu to domu jsme vůbec nedošli i když chodíme z nádraží pěšky. Asi je o kus dál, než cesta ke zřícenině. moc zajímavý článek a krásné fotografie. Díky a přeji Ti krásné dny.
    -----Oznamuji všem účastníkům fotografické výzvy, že kvůli rychlejšímu nástupu podzimu jsem změnila data zveřejnění příspěvků a dala rozestupy pouze jednoho týdne. Nové datumy zveřejňování příspěvků najdeš v odkazu na mém blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,od toho dvora je kousek cesta a tou se dojde ke Zřícenině.Ta je za chvíli i vidět.

      Vymazat
  8. Jituško, byli jsme jen nahoře na zřícenině a koukám, jaká škoda, že jsem nevěděla o tomhle dvoře. Kouzelné místo.
    Děkuji za fotky a přeji pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,ten dvůr je ve vesnici a pokud se jde na zříceninu z vesnice,tak se jde okolo.Ale taky jsme šli jednou jinudy,to se šlo dlouho lesem do kopce a to jsme se vesnici úplně vyhnuli.

      Vymazat
  9. Tak to je parádní výstava všeho chut, tam je moc co se mi to líbí děkuji za milou podívanou. Krásný den přeji ..Jituško

    OdpovědětVymazat
  10. Jituško, to musela být nádhera, všechno, to osázení všude, keramika, no paráda. Ta umyvadla na stěně,to mi vypadly oči,jedno by se nám hodilo :-)) A jak krásně vypadá obyčejný zelenec za dřevěným plůtkem...Krásná výstava a já děkuji za pěknou reportáž :-) Měj se fajn. Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Ta umyvadla se mi líbila,jedno má brácha na chalupě na stěně na zahradě.Krásně osázený.Babička takové měla v kuchyni.

      Vymazat
  11. Jituš, to musela být parádní akce. 👍👍 Mám keramiku moc ráda a zaujaly mě ty husí krky. Hodily by se do vysoké trávy. 😂
    Děkuji za báječnou reportáž. Ze Zvířetic znám hlavně zříceninu, vdávala se na ní naše dcera a pronajali si jí tehdy na tři dny. Dokonce jsme tam i nocovali.
    Měj hezké podzimní dny. 🍂🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Ty husy byly opravdu parádní.
      My jsme potom šli na zříceninu a docela jsem si představovala,že bych se tam ubytovala třeba na víkend.Takové ráno a večer při západu slunce na zřícenině,to by bylo něco na focení.

      Vymazat
  12. Výstava mi letos utekla. Chodíme sem moc rádi, máme to blízko, obyčejně si přineseme nějakou keramiku do domácnosti, je dvakrát pálená a vydrží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem moc ráda,že se mi leták dostal do ruky.Keramika je moc krásná,ale já odolala.Mám jich už hodně a zatím není kam dávat.Až se syn na jaře odstěhuje,možná si pro nějakou ještě zajedu.

      Vymazat
  13. Ahoj Jituš,
    ta osázená kovová umyvadla jsou krásnáá. Jedno vlastníme a je plně funkční.
    Jejda, tam by se mi líbilo :-) domů bych šla o nějakou kačku lehčí...mám ráda keramiku. Moc děkuji za krásné snímky. Měj pěkné podzimní dny...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali,takové umyvadlo má brácha na chalupě,také osázené.Takové měla i babička v kuchyni.
      Já jsem s keramikou odolala.Dříve jsem měla podobnou na zahradě v domečku.Doma se teď specializuji na bílou.

      Vymazat
  14. Jituš, to by se mi líbilo. Moc hezká výstava, mám takové akce ráda. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,myslím,že to byla výstava pro nás ženy.I když manžel si to tam také rád prohlédl.

      Vymazat
  15. Moc hezké Jituško, u nás žádné trhy nejsou ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Květuško,děkuji.U nás se trhy hodně omezily.Bývaly řemeslnické,ale na malém prostoru a hodně lidí.Už tam nechodím.

    OdpovědětVymazat
  17. Výstava je v pěkném prostředí. Určitě by se mi tam líbilo. Skvělá akce.

    OdpovědětVymazat
  18. Moc a moc krásné, fotky i výstava ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení